AndroidHealthClinic

8x100 Squat Challenge By 1/1/'13 Log - BjornG, Panzer VIII, kevinve, Lessoe en buddhist

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
belt scheelt ook wel veel vind ik, het gewicht voelt een stuk zwaarder aan zonder belt

de eerste? dacht dat ik tot 1-1-2013 te tijd had :o

Heb je ook alleen wie.binnen die.tijd 8x100kg squat als eerste squat.krijgt.een.prijs.
als rewardt, los van het orginale idea van de log

Gz Patser met 500g creatine. :D

Of niet? :o We shall see!

BjornG en panzer, jullie liggen echt verdomd dicht bij elkaar haha. Succes heren!

5x5x67.5
Bijna bw squat, was 2de doel :)

volgende keer : een x aantal kg deadliften voor een bepaalde datum? dan ben ik alvast in bij deze.

wij hebben dezelfde stats :roflol: tijdje geleden ook 132kg getrokken

maar dan doe ik niet mee, of we moeten als eis overhands hebben :o

wij hebben dezelfde stats :roflol: tijdje geleden ook 132kg getrokken

maar dan doe ik niet mee, of we moeten als eis overhands hebben :o

overhands is een deal. 1x150 bovenhands haha, zou baas zijn.

edit: ken me nog herinneren dat ik zei dat ik je ging inhalen met deadliften haha.

ok mooizo ik vind het ook wel een uitdaging, trek nu 110 overhands 120 met veel moeite ;) is jou 132 overhands?

en idd mij heb je ingehaalt met een halve kilo :roflol: maar what if ik die k*tblessure niet had gehad :p

ok mooizo ik vind het ook wel een uitdaging, trek nu 110 overhands 120 met veel moeite ;) is jou 132 overhands?

en idd mij heb je ingehaalt met een halve kilo :roflol: maar what if ik die k*tblessure niet had gehad :p

132 is overhands ja, merkte wel dat stang beetje begon te glijden, maar ik ga gewoon zo lang mogelijk overhands liften

ik doe max 170kg zonder belt

Alleen het squat gedeelte van men training uit men log:

Wendler Cyclus 4:
Week 2: Training 1: Legs+biceps
Warm up

Warm up Squat
5x30
5x30 Paused
8x30 Speed

Squat 5/3/1
3x75
3x85
5x95 - PR - Repout - BAM! Wou men PR breken van 2 weken geleden, 4x95 en dat is gebeurd, en ook veel betere form heb ik het gevoel gehad.

5x5x67.5
Tough.

wil een 100 squat fimpje zien!

Ik volg jullie mannen! Heavy gewicht.. Zou ik dood aan gaan haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven