ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Rellen en hooligan zijn is een sport an sich, jullie onderschatten dat vaak.
Volgens mij heb ik mezelf x100 gevonden...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rellen en hooligan zijn is een sport an sich, jullie onderschatten dat vaak.
ThomasGroenlo heeft zelfs een IQ waar Patty Brard niet jaloers op is.
De t*ring wat een pauper ben je.
Fout, natuurlijk weten ze niet wat ze doen .. maar met name het alcohol gebruik heeft ze over het randje geduwd.... en daar zijn ze gruwelijk de fout mee ingegaan ..
Ook natuurlijk groepsdruk heeft meegespeeld..

Ja dat zeg ik toch dat ze niet meer nadenken bij wat ze doen?
Ongeacht reden: drugs/drank/massagevoel enz..
Bedoel er mee dat de meeste hoogstwaarschijnlijk daar niet heen waren gegaan met de bedoeling dit te veroorzaken en dat ze op dit moment zichzelf k*t lopen te voelen thuis over wat ze gedaan hebben.
HAHAHAHA
vuurwerk afsteken is net zo goed illegaal k*t hooligan
eensch met dennis trouwens
Een 16 jarige jongen kleineren omdat jij wekelijks met jouw club die rellen meemaakt dus ook de undercover politie. En jij bent 22 jaar oud, je gedraagt je als een 3 jarige die tegen zijn buurjongen van 2 zegt dat die een keigaver actie figuur heeft.
En zich maar afvragen waarom hooligans zo negatief in het nieuws komen, verbaast me niks met het IQ van jouw.
Arrestaties in Schiedam bij 'Project X'
SCHIEDAM - In Schiedam zijn zaterdagavond een onbekend aantal jongeren gerresteerd. Zij maakten deel uit van een kleine groep die probeerde 'Project X' in Haren te evenaren. De opkomst bij metrostation Vijfsluizen was klein.
Een groep van dertig man scandeerde leuzen en stak vuurwerk af, waarna de politie een preventieve fouilleeractie hield. Dat was mogelijk omdat het gebied na overleg van de burgemeester, het Openbaar Ministerie en de politie eerder op de dag aangewezen was als veiligheidsrisicogebied. Zij waren in actie gekomen na signalen via Twitter. Enkele jongeren zijn aangehouden omdat ze zich niet konden legitimeren.
Eerder zaterdagavond zijn twee aanhoudingen verricht voor opruiing. Een 14-jarige jongen uit Schiedam en een 16-jarige jongen uit Schiedam. Zij zouden begonnen zijn met de project X-oproep voor Schiedam. Meer aanhoudingen worden niet uitgesloten.
Wel epic trouwens hoe iedereen op Thomas zit te haten terwijl ze zelf gister waarschijnlijk zelf zaten te fantaseren over hoe geweldig fout dit niet kon gaan. Totdat het echt gebeurde en echte mensen getroffen werden waarna de meeste realiseerde dat het toch eigenlijk wel niet door de beugel kon.
Dus vuurwerk afsteken staat gelijk aan hooliganisme ..
Mooie kneus ben jij iWj
Tuurlijk gaan ze er niet heen om te knokken/rellen .. maar als zo iets uitbreekt .. heb je altijd nog de keuze om weg te lopen, of te blijven staan ... wees dan slim en ga naar huis

Nee
Boel slopen = illegaal
Vuurwerk = illegaal
Hooliganisme =/= vuurwerk
Klopt, maar daar komt het niet nadenken bij
Ze waren gewoon zo opgefokt dat ze op dat moment niet nadachten.. Waarschijnlijk zouden de meeste lui deze dingen normaal nooit doen en was het gewoon het moment waar ze doorsloegen en niet meer nadachten.
Lees je reactie nu pas..Dat is juist probleem van de mensen van tegenwoordig. Draait compleet om zichzelf, iedereen is opzichzelf. Kan niet begrijpen hoe je ergens lol van kan hebben als je weet dat je er zoveel anderen kwaad mee doet. Dat heb je wel episch weinig empathisch vermogen...
zo.....gaat lekker.... zo snel had ik het niet verwacht..