XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

de ME is toch gewapend, schiet gewoon ff een paar keer in de lucht, als dat niet werkt, op iemand schieten (been of arm ofzo) moet je eens kijken of ze nog met planten gaan gooien ;)

Cliffs? Blijkbaar is het uit de hand aan het lopen? :p

''Geert wilders via Twitter: Het is de schuld van de Marokkanen'' :roflol:

hehe wildpoepers gesignaleerd in Haren

fuaaarkkk

Momenteel bekijken: 103 gebruiker(s) (78 leden en 25 gasten) dit topic
jonggeleerd, 515, 69ingChipmunks, Abfro, Ammar, bappi, Barrie Butsers, beginners, bikers, BobbyV, david12, Denni s, Dennisik, Eddine, EddyWally, euphorea, Express, FlyingNederland, frankyman, Frenkk, Geddie, Guido69, H4rdstyle21, HerBaszdmeg, Holymoly, Inva89, iWJ, j2thes, JanPeter, jantjee, JeffChefke, JH305, jimbooo, JohnnyW, JordiV, Jorin, Kixat, Krakatoa, kroketje, LeenHimself, Little Daddy, lloydatoni, Logical, Marc0000, mashallah, MaxB, Maxiamento, Melonz, Misterw00t, MMAknoepert, Nanonight, noXcez, PainIsGain, pokerladron, R STAR, Rezne, Rob G, Sam4k, Sayer, sebastiaan1993, SjaakadeliC, sjiggybaba, Skybullet, Snielz, swagger, TechN9ne, The Locust, thijs123, Thommie, Tom509, tommieee, Tornadoo, unkn0wn, valon, vergil, Vito, Vortexx029

en ik vorige week denken dat het in het dorpje haren was waar ik 2km vandaan woon. jammer maar helaas is dit aan de andere kant van het land

wtf is dat gerucht dat er dooien zijn?

Was toch wel te verwachten, zo'n bende die zich verveelt

Nog steeds niks vernomen van Pasta en Sky, we gaan van het ergste uit

de ME is toch gewapend, schiet gewoon ff een paar keer in de lucht, als dat niet werkt, op iemand schieten (been of arm ofzo) moet je eens kijken of ze nog met planten gaan gooien ;)

ja man, ff gaan schieten
net even per ongeluk een arm missen en dan een onschuldig kind in zn hoofd raken, denk dat elke ME'er dat risico wel voor lief neemt

ik hoop op het leger

blijft gewoon boven de 95 mensen in dit topic :roflol:

Terug
Naar boven