Fitness Seller

Aankomende Project X feest Haren

ja man, ff gaan schieten
net even per ongeluk een arm missen en dan een onschuldig kind in zn hoofd raken, denk dat elke ME'er dat risico wel voor lief neemt

Onschuldige mensen staan er niet bij.

Als die relschoppers daar alleen hadden gestaan hadden ze niets gedaan. Ondanks dat het grootste deel niets doet hebben ze wel een bijdragen hier aan.

Maar goed, ze hadden wel traangas in mogen zetten..

Chance dat ik dat topic op voorhand had gelezen. Heb je rustig gedaan met een filmpje te kijken, zie je die chaos, zalig xp.

zouden die biertaxi en frietkraam morgen niet gewoon aangepakt worden?

ja man, ff gaan schieten
net even per ongeluk een arm missen en dan een onschuldig kind in zn hoofd raken, denk dat elke ME'er dat risico wel voor lief neemt
Denk dat ze toch wel kunnen schieten, en pas schieten als ze zeker wete dat er geen onshuldige gewonden kunnen vallen.

Onschuldige mensen staan er niet bij.

Als die relschoppers daar alleen hadden gestaan hadden ze niets gedaan. Ondanks dat het grootste deel niets doet hebben ze wel een bijdragen hier aan.

Maar goed, ze hadden wel traangas in mogen zetten..

misschien handgranaten gooien, is ook leuk

Ik heb gehoord dat er 100 doden waren en 70 bij de politie en een politiehond had iemand doodgebeten dat heb ik gehoord en ook gezien

Het is toch een beetje een verkeerde beweging die aan de gang is...

You don't say :O?

Denk dat ze toch wel kunnen schieten, en pas schieten als ze zeker wete dat er geen onshuldige gewonden kunnen vallen.

schieten in een menigte, zie je het je al voor je?
er hoeft maar net iemand weg te stappen en je schiet mis...

als iemand in zn eentje loopt en je dus niet mis kan schieten, is het weer buitenproportioneel om te schieten

zo makkelijk is het allemaal niet lijkt me

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hamsteren

Heeft me wel vuurwapens? ik zie alleen knuppels en handboeien..

gratis kwark!

Terug
Naar boven