MuscleMeat

Aankomende Project X feest Haren

Trouwens jongens, ik zat te denken, en vroeg me af wat jullie mening hier over is;

Als je nou ziet zeg maar dat het rustiger begint te worden, minder stenen, minder planten en zo die heen en weer vliegen, wat doe je dan?

1. Doorgaan?
2. Weg gaan?

Toch gaan er mensen door, en worden ze alsnog opgepakt. Dan ben je toch serieus wel zo t*ring lomp, of wat dan?

600 ME'ers actief in Haren

kahh gewoon stelen :s

- mensen zijn aan het chillen voor het huis
- het wordt drukker en drukker
- veel ME
- shit is on, mensen beginnen met verkeersborden te gooien en met dranghekken te slaan
- alle livestream gaan offline
- misschien iemand een schot in zijn/haar buik gehad
- misschien iemand vertrappeld
- raam van AH is ingegooid
- nu is er een livestream met veel herhaling
- nu is de shit echt on

Voor de nieuwkomers

dit had ik liever live gezien

Hahah ik vind het geweldig hoe ze zo stoer lopen naar de me en dan wegrennen. Zo kinderachtig. Net als de fatty pesten op de basisschool..

Waarom heeft nederland een leger? ze gebruiken het nooit

jammer dat alle tanks wegbezuinigd zijn :trollface:

A3WK0ciCEAEberR.jpg

het zijn ook echt maar een paar mannetjes die van alles proberen te gooien en de rest (honderden) staan te kijken

Momenteel bekijken: 106 gebruiker(s) (79 leden en 27 gasten) dit topic
Vortexx029, 515, 69ingChipmunks, Abfro, arnodsi, Barrie Butsers, BBosman, beginners, BobbyV, Brenno, chopperbob, denizlim, Denni s, Dennisik, DivaH, Eddine, EddyWally, EricR, euphorea, Express, FlyingNederland, frankyman, Frenkk, Geddie, HerBaszdmeg, HugeBrah, JanPeter, jantjee, JeffChefke, JH305, jimbooo, JohnnyW, jonggeleerd, JordiV, Kamerplant, kazamafury, Kazz Unit, KIKO, Kixat, kroketje, LeenHimself, Lennart010, Logical, Marc0000, mashallah, MatsDH, Maxiamento, MeesterJ, Misterw00t, Nanonight, noXcez, PainIsGain, Potato, R STAR, rens16, Rob G, RobbertK, Sam4k, Sawsbuck, sebastiaan1993, serious05, simmzzy, SjaakadeliC, sjiggybaba, Skybullet, Snielz, StickySteeez, swagger, Tank93, TechN9ne, Temps, thijs123, Thommie, Tom509, Tornadoo, unkn0wn, valon, vergil

lol

Terug
Naar boven