AndroidHealthClinic

Aankomende Project X feest Haren

schieten in een menigte, zie je het je al voor je?
er hoeft maar net iemand weg te stappen en je schiet mis...

als iemand in zn eentje loopt en je dus niet mis kan schieten, is het weer buitenproportioneel om te schieten

zo makkelijk is het allemaal niet lijkt me
Doe dan bijvoorbeeld waarschuwingsschoten in de lucht.

Meer weet ik ook niet, waren ook gewonde die in de bosjes lagen volgens mij.

Heeft me wel vuurwapens? ik zie alleen knuppels en handboeien..
Voor zover mijn ogen hebben kunnen waarnemen wel. Alhoewel ze hadden wel geel hesje aan, dus weet niet zeker of ME was. Maar die droegen i.i.g. een vuurwapen.

shit man die vent lijkt facking hard op mij :roflol:

momenteel bekijken: 106 gebruiker(s) (79 leden en 27 gasten) dit topic
vortexx029, 515, 69ingchipmunks, abfro, arnodsi, barrie butsers, bbosman, beginners, bobbyv, brenno, chopperbob, denizlim, denni s, dennisik, divah, eddine, eddywally, ericr, euphorea, express, flyingnederland, frankyman, frenkk, geddie, herbaszdmeg, hugebrah, janpeter, jantjee, jeffchefke, jh305, jimbooo, johnnyw, jonggeleerd, jordiv, kamerplant, kazamafury, kazz unit, kiko, kixat, kroketje, leenhimself, lennart010, logical, marc0000, mashallah, matsdh, maxiamento, meesterj, misterw00t, nanonight, noxcez, painisgain, potato, r star, rens16, rob g, robbertk, sam4k, sawsbuck, sebastiaan1993, serious05, simmzzy, sjaakadelic, sjiggybaba, skybullet, snielz, sniperx, stickysteeez, swagger, tank93, techn9ne, temps, thijs123, thommie, tom509, tornadoo, unkn0wn, valon, vergil

lol

wtf?

je mag alleen een waarschuwingsschot lossen als je in die situatie ook daadwerkelijk op iemand zou mogen schieten

Ze moetten met nieuwe beelden komen :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lolololol

zozo op de livestream hoor ik dat er maar liefst 4 aanhoudingen zijn verricht XD

Staan ook fokking duidelijk op die foto

Terug
Naar boven