MuscleMeat

Aankomende Project X feest Haren

ga tog maar paar geweren inslaan als het daar kan gebreuren kan het ook in zeeland gebeuren...

apbhG.gif

:roflol:

Jong, dit maak je maar een paar keer mee. En dat je het dan ook nog live op tv kan volgen is helemaal uniek:D

Dit heb k dus al een paar keer gehoord vandaag. Wat maak je maar 1x mee? Paar rellende kinderen¿ Nee. Gebeurt vaker. En als je echte mongols wilt zien ga je een keer naar een voetbalhulding oid. Groot feest¿ Nee. Zijn er zat en veel groter. Illegaal feest¿ Nee, en dan staat er niet meteen politie. Ik snap het srs niet. Ik kan me deze uitspraak alleen snappen als je in Haren of een ander k*tdorp woont.

Tis gewoon een opgehypte k*tbende van kansloze marginalen.

Kk baat, krijg net al 2 invites binnen via FB; Project K.

Blijkbaar gaan ze dit in Hoofddorp ook doen.. :rolleyes:

Dit heb k dus al een paar keer gehoord vandaag. Wat maak je maar 1x mee? Paar rellende kinderen¿ Nee. Gebeurt vaker. En als je echte mongols wilt zien ga je een keer naar een voetbalhulding oid. Groot feest¿ Nee. Zijn er zat en veel groter. Illegaal feest¿ Nee, en dan staat er niet meteen politie. Ik snap het srs niet. Ik kan me deze uitspraak alleen snappen als je in Haren of een ander k*tdorp woont.

Tis gewoon een opgehypte k*tbende van kansloze marginalen.

tsss, moraalridder

Slimme jongen, defensie heeft hier geen ruk mee te maken, kijk wat voor teringzooi het nu al is als er ME'ers in de straat staan, moetje eens nagaan wat er gebeurt als er tanks en mariniers door de straten lopen

Waar ook, ME valt daar niet onder. Misschien dat de KMar nog hulp komt verlenen :o

Slimme jongen, defensie heeft hier geen ruk mee te maken, kijk wat voor teringzooi het nu al is als er ME'ers in de straat staan, moetje eens nagaan wat er gebeurt als er tanks en mariniers door de straten lopen

Als het geen kinderen waren geweest hadden ze alles in 10min schoongeveegd kunnen hebben, vergis je niet.

Out ik hoor het morgen wel.

Kk baat, krijg net al 2 invites binnen via FB; Project K.

Blijkbaar gaan ze dit in Hoofddorp ook doen.. :rolleyes:
Ja ideaal dit...die leeglopers hebben wat plezier gehad en gezien dat er vrij weinig tegen werd gedaan (nu dan toch, wie weet wat hier de komende week nog uit voortkomt..) en nu willen ze het ergens anders verkloten?

Terug
Naar boven