MuscleMeat

Aankomende Project X feest Haren

haha check the stream

Dat hoedje, die bril en chinezending op livestream :roflol:

Hahahahaha de stream

Wat is je facebook dan??? pm of post ofzo please. I wanna see

lol die filmpje van die jongens
nickelson jasje aan en gaan

Filmpjes op nieuws enzo zijn beter dan wat ik heb
[Link niet meer beschikbaar]
Heb alles van Haren op openbaar gezet, alles fotos staan er en 4 filmpjes als goed is, komen nog 8 aan.

Haha ja viel me op dat er wel veel waren met een vuilniszak jas aan. Verschil in opleidings niveau was ook te merken.

MBO > rellen
HBO > gezelligheid
Waren natuurlijk ook veel boeren uit omliggende groningense en drentse dorpen

Napalm bedoel je zeker? :roflol:

Zonde van die benzine..

Ja dat :roflol: lol fail...

[Link niet meer beschikbaar]
Heb alles van Haren op openbaar gezet, alles fotos staan er en 4 filmpjes als goed is, komen nog 8 aan.

Haha ja viel me op dat er wel veel waren met een vuilniszak jas aan. Verschil in opleidings niveau was ook te merken.

MBO > rellen
HBO > gezelligheid

Thankssssssss

MBO > rellen
HBO > gezelligheid

Ziet er op de fotos voor de rellen inderdaad gewoon gezellig uit.

Ziet er op de fotos voor de rellen inderdaad gewoon gezellig uit.

Ja man, gewoon verjaardsliedjes werden er gezongen en Merthe Bedankt! Heb nog wel leuk filmpje daarvan, uploaden duurt tijdje en hij begint met laatst gemaakte.

Moet wel zeggen dat ik deze afloop had verwacht maar dan rond 22-22:30 en niet al om 9 uur :(

Was leuk, pics en vids op me facebook.

Tot 21:00 was leuk en gezellig, werden verjaardsliedjes gezongen enzo en politie was ook leuk fotos en filmpjes ervan aan het maken met hun telefoon.

Toen om 21:00 begon ME ineens mensen te slaan die vooraan stonden en als reactie erop werd er vuurwerk en glas op hun gegooid en toen begonnen de charges.

Om 21:15 was weer net rustig en mensen begonnen weer verjaardsliedjes te zingen en toen kwam ME ineens weer met charge en waterkanon :roflol:

rond 22:00 ben ik naar station gegaan om laatste bus in groningen te halen. Was er niet bij toen de winkelstraat geplunderd werd en autos omgegooid.

Ik zelf gok 3000 mensen op hoogtepunt. Meeste waren aan straateinde bij het centrum, bleek ook nog groot deel aan de andere kant van de straat te staan.

Vanaf 22:00 gingen wat mensen weg maar kwamen ook weer veel mensen net aan. Denk dat in totaal 5000-6000 mensen wel in Haren zijn geweest

Idd stel stakkers bij elkaar..

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 00:56 ----------

Heb nog gemeenschappelijke vrienden ook van die clown..:rolleyes:

Haha, ik ook. Is nog eventmanager ook.
Ze zeggen wel dat dit een party moet worden met DJ's enzo, geen rellen.

Lekker muziekjes

out... ik wou vandaag voor 11 in bed liggen toen zag ik dit topic...

Volgens mij is het nu wel afgelopen.

Dat ze nu een party bouwen is wel erg eey. Er is helemaal geen vergunning ofzo voor gevaagd toch? In principe is het dus gewoon als je een boel herrie schopt dat je dan wel je feestje met dj uiteindelijk krijgt...

lol i'm out de stad in

Terug
Naar boven