Sawsbuck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 262
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar wel van..
Maar als ze hier voor t huis een feestje houden met 2000 man ga ik lekker mee feesten, als ze maar met poten van mijn spullen af blijven.
Kk baat, krijg net al 2 invites binnen via FB; Project K.
Blijkbaar gaan ze dit in Hoofddorp ook doen..![]()

Project K is er al afgehaald?En toen was t ook niet echt lollig meer..
Maar goed, aan andere kant is het wel grappig dat die lui gewoon dingen gooien en vervolgens heel trots gaan kijken waar ze het heen gegooid hebben.. Vol in beeld![]()

Project K is er al afgehaald?
The page you requested cannot be displayed at the moment. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may be broken or expired, or you may not have permission to view this page.
Shit brah, respectWas leuk, pics en vids op me facebook.
Tot 21:00 was leuk en gezellig, werden verjaardsliedjes gezongen enzo en politie was ook leuk fotos en filmpjes ervan aan het maken met hun telefoon.
Toen om 21:00 begon ME ineens mensen te slaan die vooraan stonden en als reactie erop werd er vuurwerk en glas op hun gegooid en toen begonnen de charges.
Om 21:15 was weer net rustig en mensen begonnen weer verjaardsliedjes te zingen en toen kwam ME ineens weer met charge en waterkanon
rond 22:00 ben ik naar station gegaan om laatste bus in groningen te halen. Was er niet bij toen de winkelstraat geplunderd werd en autos omgegooid.
Project K is er al afgehaald?
The page you requested cannot be displayed at the moment. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may be broken or expired, or you may not have permission to view this page.
Ik vind dat ze bij dit soort dingen gewoon met rubber kogels moeten schieten. Kunnen ze vooraf bekend maken en dan weet iedereen de risico's.
Was leuk, pics en vids op me facebook.
Tot 21:00 was leuk en gezellig, werden verjaardsliedjes gezongen enzo en politie was ook leuk fotos en filmpjes ervan aan het maken met hun telefoon.
Toen om 21:00 begon ME ineens mensen te slaan die vooraan stonden en als reactie erop werd er vuurwerk en glas op hun gegooid en toen begonnen de charges.
Om 21:15 was weer net rustig en mensen begonnen weer verjaardsliedjes te zingen en toen kwam ME ineens weer met charge en waterkanon
rond 22:00 ben ik naar station gegaan om laatste bus in groningen te halen. Was er niet bij toen de winkelstraat geplunderd werd en autos omgegooid.
---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 00:47 ----------
Ik zelf gok 3000 op hoogtepunt.
Vanaf 22:00 gingen wat mensen weg maar kwamen ook weer veel mensen net aan. Denk dat in totaal 5000-6000 mensen wel in Haren zijn geweest
pm of post ofzo please. I wanna see12.000 man al uitgenodigd gek in paar uur ofzo. Hoop nu toch dat dit feest snel van de site word gehaald.
Heb net nog een topic gemaakt hier![]()
Ik ga gewoon alles filmen

Bij mij doet hij het wel..
---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 00:48 ----------
Dat.
Of traangas