AndroidHealthClinic

Aankomende Project X feest Haren

nee want zij had geen oogmerk in mijn ogen om er een teringzooi van te maken

dat hadden die josti's van gisteren wel

Dus jij zou het grappig vinden als 5000 man zegt naar feestje van jou te komen?

Ik had het allang verwijderd en was naar de politie/facebook gegaan om te zorgen dat alles mtb. die onzin uit de lucht zou worden gehaald.

Ik vind dat ze toch minimaal verantwoordelijk moet worden gehouden voor haar aandeel hier in.. Ook al was het onschuldig op het 1e gezicht het heeft wel gevolgen gehad.

Dus jij zou het grappig vinden als 5000 man zegt naar feestje van jou te komen?

Ik had het allang verwijderd en was naar de politie/facebook gegaan om te zorgen dat alles mtb. die onzin uit de lucht zou worden gehaald.

Ik vind dat ze toch minimaal verantwoordelijk moet worden gehouden voor haar aandeel hier in.. Ook al was het onschuldig op het 1e gezicht het heeft wel gevolgen gehad.

in mijn ogen had het net zo goed elk ander random event op facebook geweest kunnen zijn...
net alsof iedereen altijd alles op privé zet

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.784
Klopt niet wat je zegt Xyz.
Merthe had die uitnodiging gemaakt de avond of morgen voordat ze naar school ging. Toen ze terug van school kwam waren er 5000 uitgenodigd. Toen heeft ze het offline gehaald.

e-high-five.jpg

Goed formaat hand man. Past precies

2wn1uo2.jpg

Ik wacht nu alweer op allerlei drama verhalen/onderzoeken over dit feest. Opvoeddeskundigen, politiewoordvoerders, jeugdzorg, mediadeskundigen.

"Hoe heeft dit kunnen gebeuren"

En alle semi snuggere TV programma's natuurlijk: "wat doet social media met de mens naar aanleiding van de rellen in Haren"

in mijn ogen had het net zo goed elk ander random event op facebook geweest kunnen zijn...
net alsof iedereen altijd alles op privé zet

Klopt..

Maar op twitter zat ze er nog grappig over te doen dat er zoveel lui zouden komen en op facebook zei ze nog 'denken jullie echt dat er 5000 man op mijn feestje mogen komen?'

Sorry hoor maar dan handel je nou niet bepaald adequaat.

Ik hoop ieder geval wel dat facebook zo vriendelijk is om de politie de gegevens te geven hoe dat verspreid is. Op die manier kunnen ze ook zien welke lamzwans dat feestje heeft rond lopen sturen.

En tuurlijk heeft ze nooit gewild dat dit gebeurde maar denk jij dat een gemiddelde automobilist een ander expres dood rijd tijdens een ongeluk? Reken maar dat jij, wanneer je in het verkeer niet adequaat handelt en daardoor iemand dood rijd dat je zwaar de lul zult zijn..

Klopt..

Maar op twitter zat ze er nog grappig over te doen dat er zoveel lui zouden komen en op facebook zei ze nog 'denken jullie echt dat er 5000 man op mijn feestje mogen komen?'

Sorry hoor maar dan handel je nou niet bepaald adequaat.

Ik hoop ieder geval wel dat facebook zo vriendelijk is om de politie de gegevens te geven hoe dat verspreid is. Op die manier kunnen ze ook zien welke lamzwans dat feestje heeft rond lopen sturen.

En tuurlijk heeft ze nooit gewild dat dit gebeurde maar denk jij dat een gemiddelde automobilist een ander expres dood rijd tijdens een ongeluk? Reken maar dat jij, wanneer je in het verkeer niet adequaat handelt en daardoor iemand dood rijd dat je zwaar de lul zult zijn..
als er opeens 5000 man op facebook zouden zetten naar mijn feest te komen zou ik ook denken dat het een grap was

Ignore optie laat alsnog de gequote berichten zien huh ;(?

Kunt toch nooit de schade op ahar verhalen man, het is nooit haar oogmerk geweest om al die mensen in dat dorp te verzamelen. Als ze die massale oproep geplaatst had dan zou het kunnen, zoals met die jongen in Duitsland die is gepakt voor het "illegaal organiseren van een feest". Houd er toch mee op, die discussie wordt nu al voor de 10e keer aangedragen.

Even serieus, hoe denken jullie dat het voorkomen had kunnen worden?
Dus nadat de media het had opgeblazen.

Ik zelf denk dat als de gemeente gewoon wat had georganiseerd op dat voetbalveld dat er niks aan de hand was geweest.

Even serieus, hoe denken jullie dat het voorkomen had kunnen worden?
Dus nadat de media het had opgeblazen.

Ik zelf denk dat als de gemeente gewoon wat had georganiseerd op dat voetbalveld dat er niks aan de hand was geweest.

Als die f**got zijn livestream niet had uitgezonden.

Mike.. heeft je kleine broertje z'n hand erop gezet :)? Kan me niet voorstellen dat dat jouw hand is ..

als er opeens 5000 man op facebook zouden zetten naar mijn feest te komen zou ik ook denken dat het een grap was

Ik zou hem flippen..

Maar goed, ik wist al van Australie en Duitsland af dus zag de kans aardig groot dat zoiets uit de hand ging lopen.

nja okay.....

Ignore optie laat alsnog de gequote berichten zien huh ;(?

Kunt toch nooit de schade op ahar verhalen man, het is nooit haar oogmerk geweest om al die mensen in dat dorp te verzamelen. Als ze die massale oproep geplaatst had dan zou het kunnen, zoals met die jongen in Duitsland die is gepakt voor het "illegaal organiseren van een feest". Houd er toch mee op, die discussie wordt nu al voor de 10e keer aangedragen.

In Duitsland is wel alles verhaald op dat meisje.

Maar goed, zoveel mogelijk weghalen bij die relschoppers maar dat meisje moet ook wel voelen dat wat ze gedaan heeft niet zonder gevolgen kan blijven. Tuurlijk zijn de relschoppers het meeste schuldig hier aan maar dat meisje heeft hier ook haar aandeel in.

Die livestream heeft juist ontzettend veel beeldmateriaal gebracht voor de politie, ook als er camera's aanwezig zijn houden de meesten zich wel wat gedeisd.

Was sarcastisch, maar zijn beeldmateriaal is trouwens tot een uur of 18u. Toen was het nog rustig en liepen er alleen maar kinderen rond.

Terug
Naar boven