XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

Die livestream heeft juist ontzettend veel beeldmateriaal gebracht voor de politie, ook als er camera's aanwezig zijn houden de meesten zich wel wat gedeisd.

Valt nog vies tegen, die kerel die dat tekoop bord gooide stond echt vol in het licht en in beeld en ging, nadat hij op zijn muil was gegaan, nog ff trots met zijn mattie kijken naar het resultaat van zijn worp :roflol:

Was sarcastisch, maar zijn beeldmateriaal is trouwens tot een uur of 18u. Toen was het nog rustig en liepen er alleen maar kinderen rond.

O, ik dacht dat het tot langer aan had gestaan, Ik moest werken dus heb maar tot half 6 gevolgd :(. Wat was die stream van die DerpDerpDerp dan van gister?

O, ik dacht dat het tot langer aan had gestaan, Ik moest werken dus heb maar tot half 6 gevolgd :(. Wat was die stream van die DerpDerpDerp dan van gister?

Was van rtv noord :p

Werd vanaf de tv naar internet gestreamed omdat niet iedereen rtv noord op tv kan zien

Dat was RTV noord, dat is een ander verhaal. Door die livestream van homeboy gingen er flink wat meer mensen richting haren, dat durf ik wel te wedden.

PEUKENJATTER.jpg

als ik zo een gozer zou kennen zou ik hem srs aangeven

Hahaha van twitter weet niet of het klopt:

11uFrank van den Berg‏@FrehFreh

Dader met pet op links is bekend, Bjorn Horlings uit Ten Boer. Ik hoop voor 'm datie dit kan verklaren #projectxharen pic.twitter.com/W3qAt0Qg

Geretweet door Banga
Foto weergeven Beantwoorden
Retweeten

Toevoegen aan favorieten

Dader met pet op links is bekend, Bjorn Horlings uit Ten Boer. Ik hoop voor 'm datie dit kan verklaren #projectxharen pic.twitter.com/W3qAt0Qg

Geretweet door Banga
Retweeten

Toevoegen aan favorieten

Mooi al die gasten die elkaar aangeven :)

Geretweet door Banga
Retweeten

Toevoegen aan favorieten

aan zijn facebook te zien FC groningen supporter

busted

[Link niet meer beschikbaar]

Hier 2e post allemaal filmpjes.

Geretweet door Banga
Retweeten

Toevoegen aan favorieten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vergelijk zelf :roflol:

Ik weet niet of je gedeelte op haar moet verhalen maar er mag wel een sanctie tegenover staan. Toekomstige project x planners en degene die het verspreiden moeten wel keihard aangepakt worden

Geretweet door Banga
Retweeten

Toevoegen aan favorieten

http://www.facebook.com/bjorn.horlings

Hahaha dat is die gast die heletijd op rtv noord was in de herhaling van de beelden. Hij gooide ook die struik met zand naar de ME:roflol:

Terug
Naar boven