Fitness Seller

Aankomende Project X feest Haren

las ook ergens dat haren al 2 jaar beste dorp van nl was, om daar te wonen. Zal dit jaar wel een ander dorp zijn haha.

Gast, jij maakt je echt te druk man. Jij bent ook zo iemand die serieus denkt dat dat mens hier zelf wat aan kan doen ofzo?

Omfg.

Joh kijk dan even naar de houding die ze aannam voordat het begon. En ja ik denk aan lamdsbelang en niet aan een avondje lol waarin ik de troep van anderen sloop. Mensen die dit lollig vinden of goedpraten moeten hun eigen huis maar even laten bestormen en hun troep kapot laten trappen.

ik was uitgenodigd op facebook voor dat feeste, heb zelf veel vrienden daar wonen, al 20 vss mensen die me er voor uitgenodigd hadden in korte tijd XD
ben op zoek naar d elink, grote kans dat ie al weg is natuurlijk

Media is net zo goed schuldig als je het goed bekijkt

zou echt niet zoveel kijks hebben gehad als nos en al die shit niet van te voren allemaal nieuwsberichten hadden geplaatst hierover.

de officiele is al geblockt lees ik nu
helaas

Joh kijk dan even naar de houding die ze aannam voordat het begon. En ja ik denk aan lamdsbelang en niet aan een avondje lol waarin ik de troep van anderen sloop. Mensen die dit lollig vinden of goedpraten moeten hun eigen huis maar even laten bestormen en hun troep kapot laten trappen.

e-high-five.jpg

Het doet me wel allemaal denken aan flodder :P

tuurlijk, als dat stel idioten gewoon thuis was gebleven was er niks gebeurd

Ik bedoel dat die Merthe of zo er geen reet aan kan doen, haar party is gewoon gekaapt door andere lui.

En nog hoor je mensen hier roepen dat zij de schuld moet krijgen, bitchpls.

Ik bedoel dat die Merthe of zo er geen reet aan kan doen, haar party is gewoon gekaapt door andere lui.

En nog hoor je mensen hier roepen dat zij de schuld moet krijgen, bitchpls.

Zij het feestje op prive kunnen zetten
Ze had gelijk het kunnen verwijderen toen het uit de hand ging lopen

Zo jammer dat het altijd uit de hand moet lopen. Het toont wel aan dat mensen behoefte hebben aan evenementen spontaner van aard. Zo jammer dat het niet mogelijk is doordat mensen niet met de vrijheid kunnen omgaan.

En die jongens en meisjes die met hun volle kop in beeld hebben zitten slopen en gooien, wat een idioten zeg. Die zullen hem wel knijpen de komende tijd.

Terug
Naar boven