pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
link?al 35000 aanmeldingen op facebook voor project x gouda
ben ik blij dat ik naar rotterdam verhuist ben dan![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
link?al 35000 aanmeldingen op facebook voor project x gouda
ben ik blij dat ik naar rotterdam verhuist ben dan![]()
Gast, jij maakt je echt te druk man. Jij bent ook zo iemand die serieus denkt dat dat mens hier zelf wat aan kan doen ofzo?
Omfg.
http://static2.ad.nl/static/photo/2012/1/0/3/20120922110730/media_xll_1361598.jpg
Eigenlijk ben je ook best wel dom als je bij zoiets je auto buiten laat staan![]()
Altijd als hier een feestje in de straat is zetten wij de auto's binnen of ergens anders..
Gast, jij maakt je echt te druk man. Jij bent ook zo iemand die serieus denkt dat dat mens hier zelf wat aan kan doen ofzo?
Omfg.
Joh kijk dan even naar de houding die ze aannam voordat het begon. En ja ik denk aan lamdsbelang en niet aan een avondje lol waarin ik de troep van anderen sloop. Mensen die dit lollig vinden of goedpraten moeten hun eigen huis maar even laten bestormen en hun troep kapot laten trappen.
tuurlijk, als dat stel idioten gewoon thuis was gebleven was er niks gebeurd
Ik bedoel dat die Merthe of zo er geen reet aan kan doen, haar party is gewoon gekaapt door andere lui.
En nog hoor je mensen hier roepen dat zij de schuld moet krijgen, bitchpls.
Ik bedoel dat die Merthe of zo er geen reet aan kan doen, haar party is gewoon gekaapt door andere lui.
En nog hoor je mensen hier roepen dat zij de schuld moet krijgen, bitchpls.

nee want zij had geen oogmerk in mijn ogen om er een teringzooi van te makenOok niet als ze nog grappig zat te doen toen er 5000 aangaven te komen?![]()