AndroidHealthClinic

Aankomende Project X feest Haren

Insane lol. Nooit gedacht dat het zo uit de hand zou lopen..

op dumpert staat het trouwens vol filmpjés, toevallig of niet zijn er opvallend veel tokkies te zien bij die rellen.

Hoeveel omzet zou die patatkraam gisteravond gemaakt hebben ?

Dat mensen ook zo prominent voor camera´s gaan schreeuwen. Ik snap die drang nooit om jezelf bekend te maken voor heel Nederland.

Hoeveel omzet zou die patatkraam gisteravond gemaakt hebben ?

Genoeg voor het hele ajar denk ik ..

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 14:46 ----------

Dat mensen ook zo prominent voor camera´s gaan schreeuwen. Ik snap die drang nooit om jezelf bekend te maken voor heel Nederland.

Liever dat dan gasten die heel stoer schreeuwen: Opkankeren met je camera .. hij heeft gewoon het recht om te filmen

Genoeg voor het hele ajar denk ik ..

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 14:46 ----------

Liever dat dan gasten die heel stoer schreeuwen: Opkankeren met je camera .. hij heeft gewoon het recht om te filmen

Als jij niet op de camera wilt dan kan je dat gewoon zeggen, als iemand zonder toestemming van jou fotos of filmpjes maakt dan kan je diegene aanklagen.

Edit: Alleen kunnen de fotos en filmpjes in dit geval als bewijs worden gevoerd en dus heeft klagen geen zin ;)

Als jij niet op de camera wilt dan kan je dat gewoon zeggen, als iemand zonder toestemming van jou fotos of filmpjes maakt dan kan je diegene aanklagen.

Klopt, maar ga er dan niet heen ... Als je op de openbare weg gaat staan, mag ik jou filmen, ga je me daarna bedreigen of uitschelden ... zal ik blijven filmen ..

Terug
Naar boven