MuscleMeat

Aankomende Project X feest Haren

wat een zielig volk daar zeg, even een winkel binnenvallen en alles eruit roven, waarom mogen ze btw niet schieten? Zou ze leren

Snap niet goed waarom die nou staat te janken, hij is toch wel verzekerd?

Dit bedoel ik nou he.. Echt kinderachtig ben je nog, verwachten dat iemand je altijd het handje boven het hoofd houdt en je uit de shit trekt. Verzekeringen zijn niet voor dit soort zaken bedoeld en dat geld komt ook niet uit de lucht vallen. Wat voor wereld leef jij?

Als ik een toko had en allemaal relschoppers buiten mijn ramen zitten te vernielen zat ik daar niet met een ijzeren staaf maar met een ak47! Boem boem boem! HEADHSHOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 16:14 ----------

Kzweer jullie vrienden ik heb zin om met mijn ak47 op straat te lopen nu.

Als ik een toko had en allemaal relschoppers buiten mijn ramen zitten te vernielen zat ik daar niet met een ijzeren staaf maar met een ak47! Boem boem boem! HEADHSHOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 16:14 ----------

Kzweer jullie vrienden ik heb zin om met mijn ak47 op straat te lopen nu.

21aabzr.png

Ik was linea recta richting de frikandellen gerend.

Iedereen houdt van frikandellen

Holy shit, wat een topic! Oud en nieuw is vroeg begonnen! Al die foto's en enorm veel reacties in zo'n korte tijd, ongekend op DBB. :eek:

"Social media". :roflol:

We waren onderweg en rond half 11 in Groningen. Maat opgebeld die er al was, maar die raadde af om nog langs te komen, ben er dus niet geweest, maar gezien alle beelden kwam het aardig in de buurt van de film.

Terug
Naar boven