AndroidHealthClinic

Aankomende Project X feest Haren

kwark is de goedkoopste shit ooit man, beter steel je lekker biefstuks of entrecotes

lol nee beter steel je helemaal niks en laat je die winkels van die hardwerkende ondernemers gewoon heel phaggots, hoop dat ze die schade nog lang na mogen betalen

Jij had de plaatselijke apotheek overvallen aight :) Naaldjes en dure medicatie gappen :)

srs :roflol:? ultieme troll zou even politie inlichten met vid waar die ah binnenvalt en zn fb profiel

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 17:14 ----------

kwark stelen :roflol: skirre tijden

Heb geen twitter anders had ik het wel getwitterd.

Had die ma ff foto gestuurd met dat haar zoon er mooi opstond :roflol:

kwark is de goedkoopste shit ooit man, beter steel je lekker biefstuks of entrecotes

lol nee beter steel je helemaal niks en laat je die winkels van die hardwerkende ondernemers gewoon heel phaggots, hoop dat ze die schade nog lang na mogen betalen

wat moet ik daar met biefstuk

kwark kan je pakken en buiten opeten

Mams zal echt wel weten, mits jonge minderjarig is dat hij vast zit .. ze bellen dan altijd even naar je huis toe

Wanneer is het volgende feestje?

Sowieso kunnen we volgend jaar er weer heen want we weten waar ze woont en wanneer ze jarig is!

Als ze ouder zijn dan 14 zijn ze ****ed, lijkt me wel. Tot 16 jaar hebben ook de ouders een schuldaansprakelijkheid, dis gunna be good.

waarom zoveel mensen in dit topic trouwens

Omdat het blijkbaar veel mannen toch wel stiekem aanspreekt. Die drang om eens lekker los te gaan en de grens te overtreden die je in het dagelijks leven aanhoudt.

Het is de gelegenheidshooligan die in opkomst is. Je ziet ze bij evenementen, strandrellen en voetbalstadions. Mannen zijn nu eenmaal biologisch geprogrammeerd om 'krijgers' te zijn. Het is de compensatiedrang voor de opgedrongen vervrouwelijking van mannen in onze maatschappij.

Of zoals Tyler Durden het zo mooi weet te verwoorden:

Man, I see in Fight Club the strongest and smartest men who've ever lived. I see all this potential, and I see it squandered. God damn it, an entire generation pumping gas, waiting tables – slaves with white collars. Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need. We're the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our great war is a spiritual war. Our great depression is our lives. We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars, but we won't. We're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.

e-high-five.jpg

Sorry bro ik was ff niet thuis op dat moment. :sad: alsnog een high five

fazvwi.jpg

Dit bedoel ik nou he.. Echt kinderachtig ben je nog, verwachten dat iemand je altijd het handje boven het hoofd houdt en je uit de shit trekt. Verzekeringen zijn niet voor dit soort zaken bedoeld en dat geld komt ook niet uit de lucht vallen. Wat voor wereld leef jij?

Er om huilen lost ook niks op. Die man is gewoon ontzettend labiel hij doet alsof zijn hele familie en hele winkel is afgebrand terwijl er wat raampjes zijn ingegooid. Beetje relativeringsvermogen zou hem niet mis staan en jou trouwens ook niet, zal je toch willen adviseren om maandag even je huisarts te bellen om je oestrogeen waarden te laten checken.

Terug
Naar boven