Fitness Seller

abs elke training of gesplit?

Onderkant buikspier ???
Bij mijn weten is de 6-pack (of in sommige gevallen 8-pack) 1 spier aan de linker kant en 1 spier aan de rechter kant.
Je kunt niet anders dan de spier volledig trainen toch ?
http://www.mercuryu.com/wp-content/uploads/Rectus-abdominis.png
Het ontstaan van verschillende 'blokjes' is de insnijding van pezen op de lange spier.

Dat is toch wat ik ervan weet, kan me vergist hebben maar betwijfel het :rolleyes:

Secundair train je heel je buik ja, klopt...

Maar primair je onderbuik trainen kan wel degelijk, en dan krijg je idd een 8 pack....
die heb ik namelijk ook ;).

Succes

blokjes is een kwestie van vetpercentage. hoog vetpercentage, geen blokjes. laag vetpercentage wel blokjes.

ik train nooit buik maar heb wel een sixpack ;)

Buik is een moeilijke spiergroep om te trainen, deze meer aandacht geven helpt om deze beter te doen uitkomen,,,, dus JA je kan elke dag je buikspieren trainen ventueel pak je de ene dag de schuine de andere dag de midden, en de andere dag de onderkant.

succes.

:roflol:

Buikspieren zoals elk andere spiergroep aanpakken. Heb is een aantal weken geprobeerd om zo zwaar mogelijk elke training abs te trainen om het effect te zien.
Kreeg het gevoel dat alle compound oefeningen eronder leden. Kan tussen m'n oren zitten maar ik train m'n abs sindsdien niet meer apart.

Secundair train je heel je buik ja, klopt...

Maar primair je onderbuik trainen kan wel degelijk, en dan krijg je idd een 8 pack....
die heb ik namelijk ook ;).

Succes

Met jouw kennis is de enige mogelijk 8-pack die jij hebt de volgende :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Buik is een moeilijke spiergroep om te trainen, deze meer aandacht geven helpt om deze beter te doen uitkomen,,,, dus JA je kan elke dag je buikspieren trainen ventueel pak je de ene dag de schuine de andere dag de midden, en de andere dag de onderkant.

succes.
Volgens mij mis jij een stuk uit je hoofd, mensen worden steeds gestoorder hier. Echt niet te geloven.

Volgens mij mis jij een stuk uit je hoofd, mensen worden steeds gestoorder hier. Echt niet te geloven.

Uhm... Nee, net nog gekeken mis verder geen stukjes :D...

Buik kan je elke training doen, klaar .punt.

Vind jouw reactie gestoorder dan mijn uitleg eigenlijk.

Succes met het trainen van je buik.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 16:24 ----------

Ik zie de Pic niet gozertje.

Ik heb toch echt een 8 pack :D.

u jelly???

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 16:25 ----------

Zeer intelligente post weer :cheer:.

u jelly???

je snapt er helemaal niets van man :roflol:

Pindakaas erop smeren werkt nog steeds het beste...
Dus wat zitten jullie nou moeilijk te doen met hoe vaak je je buik moet/kan trainen :dunno:

Buikspieren zoals elk andere spiergroep aanpakken. Heb is een aantal weken geprobeerd om zo zwaar mogelijk elke training abs te trainen om het effect te zien.
Kreeg het gevoel dat alle compound oefeningen eronder leden. Kan tussen m'n oren zitten maar ik train m'n abs sindsdien niet meer apart.

Idd gewoon zwaar compounds doen.
Doe zelf ook nooit abs apart en ik vind ze prima.

u jelly???

Doe jij ook soms elke training je biceps, quads etc.? Spuit jij? :o

Even een signature van iemand citeren:
'' Een sixpack ( of 8-pack in jou geval ) op een ecto is net als een dik wijf met grote t**ten; het telt niet! ''
Dus alleen omdat je er een hebt, betekend niet dat je weet waar je over praat.

Ohja FYI, die pic was een foto van een 8-pack blikjes bier.

Succes met.. erm.. je inlezen?

Laatst bewerkt:
Zijn verschillende opvattingen, beide ondersteund door onderzoek (onderzoek met als resultaat wel onder/boven te accentueren, onderzoek met als resultaat niet te accentueren), ook als het kan blijft het accentueren wat betekend dat de rest ook belast wordt. Verders belasten ale oefeningen die gedaan worden voor de RA ook de oblique.

Denken iedere dag wat anders te doen betekend dus in praktijk iedere dag alles trainen. Als je daarbij optelt dat de spieren van je romp zo'n beetje de hele dag al bezig zijn is dat imo zwaar overkill.

Behandel de rompspieren gewoon als de rest.

Zijn verschillende opvattingen, beide ondersteund door onderzoek (onderzoek met als resultaat wel onder/boven te accentueren, onderzoek met als resultaat niet te accentueren), ook als het kan blijft het accentueren wat betekend dat de rest ook belast wordt. Verders belasten ale oefeningen die gedaan worden voor de RA ook de oblique.

Denken iedere dag wat anders te doen betekend dus in praktijk iedere dag alles trainen. Als je daarbij optelt dat de spieren van je romp zo'n beetje de hele dag al bezig zijn is dat imo zwaar overkill.

Behandel de rompspieren gewoon als de rest.

En ik heb daar zo mijn eigen visie op met goede resultaten :).

Ga verder niet in op quotes ik blijf bij mijn standpunt.

Ik ben ook veel slimmer dan dat ik hier overkom

Ik vond je al zo slim, maar je bent nog slimmer dus onvoorstelbaar.

Terug
Naar boven