XXL Nutrition

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sjemig jaap, dat zijn brutale squats kerel!! Wheels on fire damn!! Flink volume, gek!
Hoe zijn jouw squats eigenlijk? full, parallel?

Toch denk ik dat je het beter bij 5 sets kunt houden, en ff meer gewicht kan pakken, 4 instant grow ;)

Hard gewerkt man! :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Sjemig jaap, dat zijn brutale squats kerel!! Wheels on fire damn!! Flink volume, gek!
Hoe zijn jouw squats eigenlijk? full, parallel?

Toch denk ik dat je het beter bij 5 sets kunt houden, en ff meer gewicht kan pakken, 4 instant grow ;)

Hard gewerkt man! :heart:

Ja mijn eerste sets train ik echt hypertrofie gericht (zo hard mogelijk en tot fail) en de latere sets zijn meer op uitputting en conditie gericht.

En ik squat below parallel.. van voel je je kont zo lekkah! :D

Ik denk ook dat ik terug ga naar wat minder sets, maar tijdens het squatten kom ik in een verslavende trans, ik weet niet precies wat het is.. maar tis zo lekker ;)

Thnx maatje :heart:

Met de keel gaat het al stukke beter.. dus ik hoef lekker niet naar de huisarts :woot:

Verders voel ik mijn wielen aardig, en vraag me niet hoe mijn rechter lat voel ik ook ??? Meestal ga ik op donderdag (bij uitzondering op maandag) naar waterpolo training, maar aangezien ik nog niet 100% ben lijkt het me beter vandaag even rustig aan te doen. Maakt verder ook niet uit want er zijn twee weken geen wedstrijden vanwege de vakantie.

Vandaag zal ik nog even wat over mijn voeding posten, dat wou ik immers ook een beetje bij gaan houden in dit log.

Love you all :heart:

Genoten van je zuurkool?

Was echt goddelijk lekker dankje ;)

dat zou er ook nog wel ingaan nu ... zuurkool met worst ... en een dikke spuit ketchup erbij :p

Doe eens gek Rob, en verwen jezelf:thumbup:

Zo mag ik het horen!

Dus op naar de slager en haal die rookworst!! :D

Mmmmm ... spek niet vergeten :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker cutten noemt men dat :roflol:

...ik ben zo ontzettend blij dat ik straks lekker weer aan de rijst met kipfilet en groente mag!

Mmmmm ... spek niet vergeten :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker cutten noemt men dat :roflol:

Maak me gek!!!! :heart::heart::heart:

...ik ben zo ontzettend blij dat ik straks lekker weer aan de rijst met kipfilet en groente mag!

Weet je, ik eigenlijk ook wel. Maar ik ben niet moeilijk, vind bijna alles lekker. Vanmiddag lekker gekookte kip met rijst en roerbakgroente :meal:

Oja, en vanavond broccoli stamppot!!!

Dam wat hou ik van deze sport :)

God, ik krijg meteen honger als ik dit lees... kwijl...kwijl...

Goed te lezen dat je keel wat beter gaat nu, mooi man!

Het pre-exhausten vorige schoudertraining voelde zeer goed, dus daarom nog een keertje.

Dumbbell lateral raise (gewicht per hand)
15x30
13x30
10x30
10x30
10x30
>Nee geen strikte uitvoering nee :P

Alternating back/front push press (lijkt een beetje op de MP waarbij gecheat word, en dan nog afwisselend voor en achter je nek omhoog drukken)
10x75
10x70
10x60
10x55
10x50

Dumbbell shoulder press (gewicht per hand)
10x30
10x25
10x20
10x15
10x15
>Schouder raakten echt op, vandaar dat lage gewicht. Vind het wel lekker om na een paar keiharde fail sets alsnog de spieren uit te putten met wat laag gewicht.. vraag me niet waarom.

Barbell front raise
10x40
10x40
10x40
10x40
10x40
>Lekker smijten:thumbup:

Barbell shrugs
15x120
10x120
10x110
10x100
10x100
>Wou niet hoger in gewicht gaan omdat ik nog steeds mij hooks kwijt ben.. en met mijn zweet handjes is zonder hooks ook geen groot succes.

Wrist curls (o rly? .... ya rly)
??x30
??x30
Hoeveel reps het waren, geen flauw idee.. voelde wel lekker.

Laatst bewerkt:
Lateral raises met 30kg :bang:, dit gaat helemaal nergens meer over.

Iedere keer als ik die schouder trainingen bekijk vraag ik me af hoe ik je nickname moet uitspreken: als ees of als aas :D.

Ik ken eigenlijk geen enkele natural die je dat na doet, zeker niet op deze leeftijd.

Keep on rocking!:hedbang:

lat raises met 30kg, gekke jongen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven