- Waardering
- 14.131
volgens mij heb ik hier ook een paar van die muizen Ace want m'n vallen zijn steeds leeg 's ochtends maar daar blijft het bij![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens mij heb ik hier ook een paar van die muizen Ace want m'n vallen zijn steeds leeg 's ochtends maar daar blijft het bij![]()

Sjemig jaap, dat zijn brutale squats kerel!! Wheels on fire damn!! Flink volume, gek!
Hoe zijn jouw squats eigenlijk? full, parallel?
Toch denk ik dat je het beter bij 5 sets kunt houden, en ff meer gewicht kan pakken, 4 instant grow
Hard gewerkt man!![]()

Meestal ga ik op donderdag (bij uitzondering op maandag) naar waterpolo training, maar aangezien ik nog niet 100% ben lijkt het me beter vandaag even rustig aan te doen. Maakt verder ook niet uit want er zijn twee weken geen wedstrijden vanwege de vakantie.
ik heb net een paar dagen van verwen jezelf achter de rug 
Leven met jou is ook 1 groot feest, of niet?ik heb net een paar dagen van verwen jezelf achter de rug
![]()
Mmmmm ... spek niet vergeten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lekker cutten noemt men dat![]()

...ik ben zo ontzettend blij dat ik straks lekker weer aan de rijst met kipfilet en groente mag!

God, ik krijg meteen honger als ik dit lees... kwijl...kwijl...
Goed te lezen dat je keel wat beter gaat nu, mooi man!