Fitness Seller

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
^^Wat die twee boven me zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Die lateral raises zijn misschien niet zo strikt uitgevoerd als jullie aangeleerd is haha, maar toch bedankt!!!!!! :D

Ik zal het er even bij vermelde

godsamme wat een dikke training weer... die schouders van jou zijn echt niet normaal meer man! kwil ze wel ff van je lenen :rolleyes: heerlijk.... ongestoord brutaal MP'en... zucht... daar droom ik van ....

Lekker hardcore weer Jaap, kwarkie proud :heart:

godsamme wat een dikke training weer... die schouders van jou zijn echt niet normaal meer man! kwil ze wel ff van je lenen :rolleyes: heerlijk.... ongestoord brutaal MP'en... zucht... daar droom ik van ....

Lekker hardcore weer Jaap, kwarkie proud :heart:

:D

Thnx Kwarkie :heart:

Kolere Ace lekkere dikke trainingen lees ik hier weer :bow:
Fijn weekend en gaan jullie nog iets spannends doen? :)

Kolere Ace lekkere dikke trainingen lees ik hier weer :bow:
Fijn weekend en gaan jullie nog iets spannends doen? :)

Thnx Greetje ;)

Dit weekend uhm.. morgen word een drukke dag maar er gaat getraind worden. Zondag rustdag, al met al geen bijzonder weekend.

Maar jij gaat je natuurlijk voorbereiden op Parijs?

Ik wil ook mee :(

hehe sick ****

Ff lateral raises met 30kg dat is me nog nooit gelukt erg nice!
En 10x75 met mp ook erg goed!

Shit hey. die MP :eek:

Krijg je geen last van je onderrug met zoveel gewicht hoog boven je hoofd?

Lateral raises met 30kg :bang:, dit gaat helemaal nergens meer over.

Iedere keer als ik die schouder trainingen bekijk vraag ik me af hoe ik je nickname moet uitspreken: als ees of als aas :D.

Ik ken eigenlijk geen enkele natural die je dat na doet, zeker niet op deze leeftijd.

Keep on rocking!:hedbang:

Echt hé....
Jaap, wat een training weer..ondanks dat je health niet 100% is :o echt...:thumbs:. Beetje verslaafd ;)?

Mijn rug staat inderdaad niet heel recht meer dan.. op dat puntje faal ik ook nog wel eens.. dan sta ik met een te holle onderrug :(

Helpt het misschien als je zo'n band om je middel doet ter ondersteuning van je onderrug??

Mijn rug staat inderdaad niet heel recht meer dan.. op dat puntje faal ik ook nog wel eens.. dan sta ik met een te holle onderrug :(

goed je core aanspannen? het is trouwens niet erg dat je rug niet recht staat, want de natuurlijke vorm van je rug is ook niet helemaal recht (je rug staat altijd wat hol als het goed is). tot op zekere hoogte natuurlijk ;)

Ja ik miste je al Kaza.. het was ook zo rustig in je log :(

Ik ben nog niet helemaal beter, wat last van m'n keel.. maar dat komt wel weer goed en ik kon gewoon aardig trainen.. thnx :thumbs:

Ja ben weer druk geweest man....moet weer ff alles bijlezen en bijschrijven, komt goed!

goed je core aanspannen? het is trouwens niet erg dat je rug niet recht staat, want de natuurlijke vorm van je rug is ook niet helemaal recht (je rug staat altijd wat hol als het goed is). tot op zekere hoogte natuurlijk ;)

Ja precies. Eigenlijk wil ik ook zoveel mogelijk raw trainen en niet teveel spieren ontlasten.. beetje druk erop is voor de kracht wel goed lijkt me zo :thumbs:

Ja ben weer druk geweest man....moet weer ff alles bijlezen en bijschrijven, komt goed!

Gelukkig ben je er weer! :kiss:

Ja ben er weer, heb net n8dienst gehad kan niet slapen en nu alle tijd om ff bij te lezen enzo.

Ja precies. Eigenlijk wil ik ook zoveel mogelijk raw trainen en niet teveel spieren ontlasten.. beetje druk erop is voor de kracht wel goed lijkt me zo :thumbs:
Ja hoor, is geen probleem. Zolang je maar niet 'dubbelgevouwen' staat te MPen. Wat je ook eens kan doen is een tijdje zwaar frontsquatten (kan me ff niet herinneren of je dat al doet :P), dan leert je lichaam omgaan met gewicht op je borst.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven