Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
godsamme wat een dikke training weer... die schouders van jou zijn echt niet normaal meer man! kwil ze wel ff van je lenenheerlijk.... ongestoord brutaal MP'en... zucht... daar droom ik van ....
Lekker hardcore weer Jaap, kwarkie proud![]()

Kolere Ace lekkere dikke trainingen lees ik hier weer
Fijn weekend en gaan jullie nog iets spannends doen?![]()

Dan zou ik je in de koffer moeten verstoppenThnx Greetje
Dit weekend uhm.. morgen word een drukke dag maar er gaat getraind worden. Zondag rustdag, al met al geen bijzonder weekend.
Maar jij gaat je natuurlijk voorbereiden op Parijs?
Ik wil ook mee![]()

hehe sick ****
Ff lateral raises met 30kg dat is me nog nooit gelukt erg nice!
En 10x75 met mp ook erg goed!
Thnx
Nog even over die laterals... die zijn niet strikt uitgevoerd![]()

Afentoe en beetje smokkelen is helemaal niet erg.
Blijft gewoon een ziek gewicht![]()
Shit hey. die MP
Krijg je geen last van je onderrug met zoveel gewicht hoog boven je hoofd?

Lateral raises met 30kg, dit gaat helemaal nergens meer over.
Iedere keer als ik die schouder trainingen bekijk vraag ik me af hoe ik je nickname moet uitspreken: als ees of als aas.
Ik ken eigenlijk geen enkele natural die je dat na doet, zeker niet op deze leeftijd.
Keep on rocking!![]()
echt...
? Mijn rug staat inderdaad niet heel recht meer dan.. op dat puntje faal ik ook nog wel eens.. dan sta ik met een te holle onderrug![]()
Echt hé....
Jaap, wat een training weer..ondanks dat je health niet 100% isecht...
. Beetje verslaafd
?

Helpt het misschien als je zo'n band om je middel doet ter ondersteuning van je onderrug??

Mijn rug staat inderdaad niet heel recht meer dan.. op dat puntje faal ik ook nog wel eens.. dan sta ik met een te holle onderrug![]()

Ja ik miste je al Kaza.. het was ook zo rustig in je log
Ik ben nog niet helemaal beter, wat last van m'n keel.. maar dat komt wel weer goed en ik kon gewoon aardig trainen.. thnx![]()
goed je core aanspannen? het is trouwens niet erg dat je rug niet recht staat, want de natuurlijke vorm van je rug is ook niet helemaal recht (je rug staat altijd wat hol als het goed is). tot op zekere hoogte natuurlijk![]()
Ja ben weer druk geweest man....moet weer ff alles bijlezen en bijschrijven, komt goed!

Ja hoor, is geen probleem. Zolang je maar niet 'dubbelgevouwen' staat te MPen. Wat je ook eens kan doen is een tijdje zwaar frontsquatten (kan me ff niet herinneren of je dat al doetJa precies. Eigenlijk wil ik ook zoveel mogelijk raw trainen en niet teveel spieren ontlasten.. beetje druk erop is voor de kracht wel goed lijkt me zo![]()
), dan leert je lichaam omgaan met gewicht op je borst.