MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja hoor, is geen probleem. Zolang je maar niet 'dubbelgevouwen' staat te MPen. Wat je ook eens kan doen is een tijdje zwaar frontsquatten (kan me ff niet herinneren of je dat al doet :P), dan leert je lichaam omgaan met gewicht op je borst.

:p

Frontsquatten doe ik (nog) niet nee, ik zie daar voor mij op dit moment de meerwaarde niet van. Behalve dat je je core meer belast heeft het niet veel voordelen ten opzichten van je beenspieren, waarvoor je squat.

Frontsquatten doe ik (nog) niet nee, ik zie daar voor mij op dit moment de meerwaarde niet van. Behalve dat je je core meer belast heeft het niet veel voordelen ten opzichten van je beenspieren, waarvoor je squat.

Nou, je belast je beenspieren er toch heel anders mee hoor. Je spreekt je quads veel meer aan. Ik zie m'n quads groeien sinds ik fronts doe. (al ligt het wel een beetje aan de manier waarop je normaal squat natuurlijk :))

Nou, je belast je beenspieren er toch heel anders mee hoor. Je spreekt je quads veel meer aan. Ik zie m'n quads groeien sinds ik fronts doe. (al ligt het wel een beetje aan de manier waarop je normaal squat natuurlijk :))

mmm, kep zelf nog nooit FSQ gedaan :o ik ga ze nu toch maar eens proberen hoor... eerst voorzichtig aan om de techniek een beetje te leren... maar het lijkt me een leuke oefening...

Vanmiddag gaat Jaapie lekker shoppen met zijn vriendin en vervolgens uit eten! .. Vanmiddag trainen zat er dus niet in, maar aangezien ze vanochtend rijles had ben ik vanochtend gaat trainen :rocknana:

BOR
13x80
10x80
10x70
10x65
10x60

T-bar row
12x130
10x120
10x100
10x90
10x90

Lat pull down
10x70
10x70
10x65
10x60
10x60

Pull up (wide grip)
10xbw
10xbw
10xbw

Deadlift
15x100 >(warming up)
10x170
10x150
10x130
10x120
10x100

EZ bar curls (wijde grip)
10x40
10x30
10x25
10x25
10x25
>die vielen erg zwaar.. langzame rare uitvoering, maar m'n spieren deden pijn en daar gaat het om.

Concentration curl
10x25
10x25
10x25

Conclusie: beetje last van slijm in mijn keel nog, en een volle neus maar de training ging aardig.

Fijn weekend iedereen!

Frontsquats zijn ideaal als je wat meer nadruk op je quads wil leggen, en ook lekker zwaar voor je core, zeker de moeite waard om te proberen denk ik :thumbup:

Ja precies. Eigenlijk wil ik ook zoveel mogelijk raw trainen en niet teveel spieren ontlasten.. beetje druk erop is voor de kracht wel goed lijkt me zo :thumbs:

Je weet wel dat een riem geen spieren ontlast?

En ik zie dat je er weer een flink volume uit hebt geknald :D

Lekker he, zelf willen knallen en ineens kan je geen lucht meer halen van overal slijm dat alles verstopt :rolleyes: Ik loop er ook nog steeds mee, maar moet zeggen dat ik het qua trainen niet echt veel merk, alleen wat ademnood tussen de sets in, kan best lastig zijn, maar met goed hoesten komt het wel weer los :D

Eetse vanaaf trouwens!

beestige training Jaapk'n. Vooral die T-bars... die zijn vast niet strict, of wel??

Anyway, veel plezier met je meissie strakkies. Fijn weekend gappie :heart:

Lekker he, zelf willen knallen en ineens kan je geen lucht meer halen van overal slijm dat alles verstopt :rolleyes: Ik loop er ook nog steeds mee, maar moet zeggen dat ik het qua trainen niet echt veel merk, alleen wat ademnood tussen de sets in, kan best lastig zijn, maar met goed hoesten komt het wel weer los :D

Eetse vanaaf trouwens!

Thnx Nietah, het eten was heerlijk! We zijn naar zo'n Chinees wok restaurant geweest met veel KIP KIP KIP en wok groente enzo :heart:

Was heel romantisch :-)

beestige training Jaapk'n. Vooral die T-bars... die zijn vast niet strict, of wel??

:no:

Anyway, veel plezier met je meissie strakkies. Fijn weekend gappie :heart:

Leuke dag gehad, maar m'n meisje is van vermoeidheid op de bank in slaap gevallen.... nouja heb ik wat tijd voor mijn DBB vrienden!

Jij ook een fijn weekend maatje ;)

ahhhw, ben jij zo' vermoeiende partner dat ze ervan in slaap is gevallen? Haha.

Klinkt als lekker eten, ik ga as donderdag wokken, heb nu al honger :p weet wel wat het allemaal gaat worden, hmmm. Lang geleden dat ik in een wokrestaurant ben geweest, toch eens vaker doen.

Ik ben inderdaad een heel vermoeiende partner:thumbup:

Vandaag een rustige rustdag. Gisteren voelde ik met tijdens het trainen ook niet helemaal fit.. kon gewoon niet tot het uiterste gaan.

Maar er is ook heel goed nieuws, volgende week krijgen we een nieuwe keuken! en voor vriendjes zal ik before, progress en after pics posten :rocknana:

Het nadeel is wel dat ik 4 dagen niet kan koken :mad:

Nou wou ik al een tijdje een strafkamp (wedstrijdvoorbereiding) dieet gaan volgen, om te kijken of ik nog wat vocht en 'huidvet' kan kwijt raken door zuivel en natrium te verbannen.

Vandaag en morgen ga ik dus gigantische hoeveelheden rijst, broccoli, koolvis en tonijn klaarmaken zodat ik voor in ieder geval aankomende week zuivel en natriumloos kan leven. Ben benieuwt of ik nog iets meer ripped kan komen te staan met zo'n voedingsschema :)

Zal het voedingsschema even uitwerken en vandaag posten.

Ik ben inderdaad een heel vermoeiende partner:thumbup:

Vandaag een rustige rustdag. Gisteren voelde ik met tijdens het trainen ook niet helemaal fit.. kon gewoon niet tot het uiterste gaan.

Maar er is ook heel goed nieuws, volgende week krijgen we een nieuwe keuken! en voor vriendjes zal ik before, progress en after pics posten :rocknana:

Het nadeel is wel dat ik 4 dagen niet kan koken :mad:

Nou wou ik al een tijdje een strafkamp (wedstrijdvoorbereiding) dieet gaan volgen, om te kijken of ik nog wat vocht en 'huidvet' kan kwijt raken door zuivel en natrium te verbannen.

Vandaag en morgen ga ik dus gigantische hoeveelheden rijst, broccoli, koolvis en tonijn klaarmaken zodat ik voor in ieder geval aankomende week zuivel en natriumloos kan leven. Ben benieuwt of ik nog iets meer ripped kan komen te staan met zo'n voedingsschema :)

Zal het voedingsschema even uitwerken en vandaag posten.

klinkt interessant, ik ben benieuwd naar de resultaten, zowel van je keuken als je dieet ;)

Cutten terwijl je (naturel) op 10 % staat, verder gaat het wel goed met je jaap :nut: :D.

Laatst bewerkt:
Interessant, zal eens wat informatie daarover zoeken. Eet zelf zuivel als een mother****er.

10 x 170 deadlift is nice!

In zuivel zit een enzym wat je huid vettig houd.. daarom nemen profs in de wedstrijdvoorbereiding geen zuivel meer. Dat vet is geen lichaamsvet, maar gewoon huidvet zeg maar.. :thumbup:
Duidelijk, hoef ik me voorlopig nog niet druk over te maken ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven