XXL Nutrition

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn. Eet nu minimaal 1liter zuivel per dag, maar dat is vrij makkelijk te vervangen.
Geen zout eten lijkt me een leipere onderneming, en is ook op de lange termijn niet vol te houden. Geef ook eens een updateje of je terug beter gaat smaken als je een tijdje geen zout eet, ik eet nl echt veel te veel van dat witte poeder.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn. Eet nu minimaal 1liter zuivel per dag, maar dat is vrij makkelijk te vervangen.
Geen zout eten lijkt me een leipere onderneming, en is ook op de lange termijn niet vol te houden. Geef ook eens een updateje of je terug beter gaat smaken als je een tijdje geen zout eet, ik eet nl echt veel te veel van dat witte poeder.

Succes!

Bij mij wel in elk geval, ik gebruik zelden extra zout en mis het ook niet meer.

Ik gebruik momenteel nooit extra zout. Het enige natrium wat ik binnen krijg komt uit brood, Brinta en vis uit blik.

brood bevat echt schokkend veel zout. Had er pas nog naar gekeken... per 100gram brood ( dat zijn maar 3 sneetjes! ) 1 gram zout...
ADV zout=5gram max toch? ... zit je al snel aan als je wat bammetjes eet

Ik ben inderdaad een heel vermoeiende partner:thumbup:

Vandaag een rustige rustdag. Gisteren voelde ik met tijdens het trainen ook niet helemaal fit.. kon gewoon niet tot het uiterste gaan.

Maar er is ook heel goed nieuws, volgende week krijgen we een nieuwe keuken! en voor vriendjes zal ik before, progress en after pics posten :rocknana:

Het nadeel is wel dat ik 4 dagen niet kan koken :mad:

Nou wou ik al een tijdje een strafkamp (wedstrijdvoorbereiding) dieet gaan volgen, om te kijken of ik nog wat vocht en 'huidvet' kan kwijt raken door zuivel en natrium te verbannen.

Vandaag en morgen ga ik dus gigantische hoeveelheden rijst, broccoli, koolvis en tonijn klaarmaken zodat ik voor in ieder geval aankomende week zuivel en natriumloos kan leven. Ben benieuwt of ik nog iets meer ripped kan komen te staan met zo'n voedingsschema :)

Zal het voedingsschema even uitwerken en vandaag posten.

Waaah :D, nieuwe keuken!?! Beterrr... die 4 daagjes kom je ook wel goed door, zeker als je weet dat er iets veel mooiers&beters aan gaat komen :D..dat word lekker kokkerellen :o:meal:

Zo lekker rustdagje gehad vandaag? ;)...af en toe ook wel goed :P

Nog meer ripped worden :P?, vond je vet% al erg netjes!
Ik ben benieuwd of het werkt wat betreft het verbannen van zuivel&natrium...in de bulk, dat je niet zo babyvetlaagje krijgt laat maar zeggen :p

Lekker rustdagje gehad ja, maar het kriebelt al weer om te training... dus morgen gaan we er weer tegenaan!

Voor vriendjes staat er in mijn profiel straks een foto van de keuken nu, en zal iedere dag een progressie foto plaatsen lol :)

Ja, maar alleen voor vriendjes in een privé map :thumbs:

In zuivel zit een enzym wat je huid vettig houd.. daarom nemen profs in de wedstrijdvoorbereiding geen zuivel meer. Dat vet is geen lichaamsvet, maar gewoon huidvet zeg maar.. :thumbup:

Oh zo, dus ik heb gewoon overtollig huidvet...aha....

Maar woon jij al samen of krijgen je ouders een nieuwe keuken?

Oh zo, dus ik heb gewoon overtollig huidvet...aha....

Maar woon jij al samen of krijgen je ouders een nieuwe keuken?

Haha overtollig huidvet en vocht ja.. met mijn strafka... ik bedoel wedstrijdvoorbereiding dieet komt er vast wel wat meer te voorschijn!

Dit is mijn eigen keukentje, en zit er volgens mij al vanaf toen het huis gebouwd is in.. dus het word tijd voor een nieuwe :thumbs:

ik ben niet van plan alle pagina's door te gaan spitten maar, brute deadlift Ace!

Haha overtollig huidvet en vocht ja.. met mijn strafka... ik bedoel wedstrijdvoorbereiding dieet komt er vast wel wat meer te voorschijn!

Dit is mijn eigen keukentje, en zit er volgens mij al vanaf toen het huis gebouwd is in.. dus het word tijd voor een nieuwe :thumbs:

Oke, dus je woont al op jezelf joh?

Oke, dus je woont al op jezelf joh?

Ja moest al toen ik 17 was het huis uit voor mijn werk/studie bij defensie.

Hier even in het kort mijn natrium en zuivelarme wedstrijdvoorbereiding strafkampdieet voor een dun huidje zonder vocht!

Ontbijt
Whey isolaat 50 gr
Havermout 150 gr (gekookt in water)

720 kcals - 61gr eiwit - 91gr kh's - 12,5gr vet

Tussendoor
Koolvis 200 gr
Zilvervliesrijst 300 gr (gewicht na bereiding)
Eieren 2 stuks

650 kcals - 54gr eiwit - 70gr kh's - 17gr vet

Trainen
Post workout:
Dextrose 30 gr
Amino's wv. L-Leucine 4500 mg - L-Isoleucine 2250 mg - L-Valine 2250 mg
Uiteraard nog meer aminozuren maar deze zijn 't belangrijkst :thumbup:

200 kcals - 20gr eiwit - 33gr kh's - 0gr vet

Lunch (post workout meal)
Tonijn 150 gr
Zilvervliesrijst 120 gr (gewicht ongekookt)
Ei-eiwit 9 stuks

712 kcals - 78gr eiwit - 90gr kh's - 4,5gr vet

Tussendoor
Koolvis 200 gr
Zilvervliesrijst 300 gr (gewicht na bereiding)
Broccoli 400 gr
Olijfolie

700 kcals - 49gr eiwit - 82gr kh's - 19gr vet

Diner
Koolvis 200 gr
Zilvervliesrijst 200 gr (gewicht na bereiding)
Cashewnoten 30 gr

564 kcals - 44gr eiwit - 53gr kh's - 19,3gr vet

Voor het slapen
Night protein 50 gr
Walnoten 40 gr

463 kcals - 51gr eiwit - 5gr kh's - 25,5gr vet

Totaal 4030 kcals - 360 gr eiwit - 425 gr kh's - 100 gr vet

Kom maar op met het commentaar :thumbs:

Wat is je doel eigenlijk, hoe groot wil je worden?

Okey, dat is wel beachproof.

hehe hoeveel moet jij dan eten om aan te komen?

Laatst bewerkt:
Wel heel erg net schema, al mis ik af en toe wat groente (eieren bij rijst, geen groente).
Hoe zitten je verhoudingen in percentages?

Wel heel erg net schema, al mis ik af en toe wat groente (eieren bij rijst, geen groente).
Hoe zitten je verhoudingen in percentages?

Meestal eet ik ook wel meer groente bij mijn rijst, maar ik eet zoveel broccoli tegenwoordig dat ik 400 gr p/d wel voldoende vind.

De verhoudingen vind ik lang zo belangrijk niet als het aantal eiwitten, koolhydraten en vetten.. de verhouding zegt niet of je van deze 3 voldoende binnen krijgt.

Maar omdat je het zo lief vroeg heb ik het even voor je uitgerekend.
Eiwit 35,8% - koolhydraten 42,4% - vet 21,8%

Thanks Mark! :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven