MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
massive squats

waarom ga je als je 15x140 kan squatten dan alleen maar lichter? Dan gooi je er toch nog een paar platen op ipv dat je minder gewicht gaat doen? Doe je trouwens bij alle oefeningen.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan ook lager in reps gaan dan 10. Wat is eigenlijk de omtrek van je benen?

Laatst bewerkt:
Zoeken we even op?
(meten that is...)

:orly:

Zal eens meten dan.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Eigenlijk maar 69 cm (om het dikste punt bovenaan bovenbeen).. weet niet wat dat zegt maar het klinkt klein! :(

Zal eens meten dan.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Eigenlijk maar 69 cm (om het dikste punt bovenaan bovenbeen).. weet niet wat dat zegt maar het klinkt klein! :(

Welk punt heb je gemeten?

Ze zien er wel dik uit op die foto van december, goeie vorm in ieder geval.
69cm is wel goed hoor, je bent ook best droog.

Zal eens meten dan.

:thumbup:

Ze zien er wel dik uit op die foto van december, goeie vorm in ieder geval.

Thanks, moet zeggen dat er al aardig meer definitie aanwezig is nu. Het enige aan mijn benen wat echt vreselijk is zijn mijn kuiten... amper spiermassa daaro :(

Laatst bewerkt:
Wattt... een gat hé :eek:,, ...sorry meneer... een gaatje? :mad:
Nou moet die muur ook weer netjes gestuct worden! :( Nou ja..uiteindelijk een veeeel mooiere keuken... en nu even verzorgd worden door je lieve buurvrouw o.a. :P

Nette training weer, ook qua gewicht!
Ik vind het netjes hoeveel reps je doet en dan toch nog flink wat gewichten eraan. Ben je wel van plan meer PR's te maken + groeien uiteraard door meer gewicht en nog minder herhalingen? Dan zou je denk ik ook minder oefeningen gaan uitvoeren of niet? (omdat je dan al zwaarder gaat) Vind altijd wel dat je aardig wat setjes uitvoert per oefenening. Goede uithoudingsvermogen :thumbs:

Fijne avond! ;)

Haha ben niet helemaal scherp, of had je geedit? :D

Wattt... een gat hé :eek:,, ...sorry meneer... een gaatje? :mad:
Nou moet die muur ook weer netjes gestuct worden! :( Nou ja..uiteindelijk een veeeel mooiere keuken... en nu even verzorgd worden door je lieve buurvrouw o.a. :P

Nette training weer, ook qua gewicht!
Ik vind het netjes hoeveel reps je doet en dan toch nog flink wat gewichten eraan. Ben je wel van plan meer PR's te maken + groeien uiteraard door meer gewicht en nog minder herhalingen? Dan zou je denk ik ook minder oefeningen gaan uitvoeren of niet? (omdat je dan al zwaarder gaat) Vind altijd wel dat je aardig wat setjes uitvoert per oefenening. Goede uithoudingsvermogen :thumbs:

Fijne avond! ;)

Ja de keuken word super strak (als het goed is:p). Morgen zijn we inderdaad uitgenodigd bij de buurvrouw om daar te komen eten, dus daar gaat mijn wedstrijdvoorbereiding dieet haha.. maar die hervat ik gewoon donderdag weer :thumbs:

Voorlopig boek ik nog progressie in zowel kracht als massa dus dacht de reprange van 10 voorlopig vol te houden. Mocht het allemaal vastlopen ga ik variëren in zowel reps als sets/oefeningen e.d.

Het aantal setjes en volume is inderdaad vrij hoor, maar moet zeggen dat ik achteraf ook wel bekaf en buiten adem ben (wel bevredigend gevoel!).

Dankjewel, jij ook een fijne avond! ;)

hole-in-the-wall_080911.jpg

Voor de mensen die hem niet snappen:

hole in the wall, een tv programma op sbs.

69cm is zeker niet slecht hoor. Zeker niet als je benen behoorlijk droog zijn.

En het kuiten probleem ken ik ook!

Ja maar doe je kuiten altijd op het einde van je training en maar 1 oefening? Dan moet je ook niet klagen dat is gewoon verwaarlozen imo.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven