- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom ga je als je 15x140 kan squatten dan alleen maar lichter? Dan gooi je er toch nog een paar platen op ipv dat je minder gewicht gaat doen?

Je kan ook lager in reps gaan dan 10. Wat is eigenlijk de omtrek van je benen?
Ik ga ook wel eens lager inderdaad rond de 6 tot 8 reps. De omtrek van mijn benen? goeie vraag!![]()

Zal eens meten dan.
---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------
Eigenlijk maar 69 cm (om het dikste punt bovenaan bovenbeen).. weet niet wat dat zegt maar het klinkt klein!![]()
Zal eens meten dan.
---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------
Eigenlijk maar 69 cm (om het dikste punt bovenaan bovenbeen).. weet niet wat dat zegt maar het klinkt klein!![]()
Ze zien er wel dik uit op die foto van december, goeie vorm in ieder geval.

En dat voor een bulk? Da's niet goed hè?!Thanks, moet zeggen dat er al aardig meer definitie aanwezig is nu.
Ik ben ook iets kwijt geraakt afgelopen periode (denk door stres), maar de weegschaal loopt weer langzaam op.

,, ...sorry meneer... een gaatje? 
Nou ja..uiteindelijk een veeeel mooiere keuken... en nu even verzorgd worden door je lieve buurvrouw o.a. 

Wattt... een gat hé,, ...sorry meneer... een gaatje?
Nou moet die muur ook weer netjes gestuct worden!Nou ja..uiteindelijk een veeeel mooiere keuken... en nu even verzorgd worden door je lieve buurvrouw o.a.
Nette training weer, ook qua gewicht!
Ik vind het netjes hoeveel reps je doet en dan toch nog flink wat gewichten eraan. Ben je wel van plan meer PR's te maken + groeien uiteraard door meer gewicht en nog minder herhalingen? Dan zou je denk ik ook minder oefeningen gaan uitvoeren of niet? (omdat je dan al zwaarder gaat) Vind altijd wel dat je aardig wat setjes uitvoert per oefenening. Goede uithoudingsvermogen
Fijne avond!![]()
). Morgen zijn we inderdaad uitgenodigd bij de buurvrouw om daar te komen eten, dus daar gaat mijn wedstrijdvoorbereiding dieet haha.. maar die hervat ik gewoon donderdag weer 
69cm is zeker niet slecht hoor. Zeker niet als je benen behoorlijk droog zijn.
En het kuiten probleem ken ik ook!