- Waardering
- 14.131
frikandel, wees dan ook duidelijk, ik denk al purple Aceje gaat een wedstrijd doen![]()
Ik ga geen wedstrijd doen nee, puur voor de ervaring dat ik zo'n dieet volg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
frikandel, wees dan ook duidelijk, ik denk al purple Aceje gaat een wedstrijd doen![]()

maw. je bent aan het cutten? of zie ik dit verkeerd in.Ik ga geen wedstrijd doen nee, puur voor de ervaring dat ik zo'n dieet volg![]()

naar 3 a 4%?hoe denk je dat hem dat als naturel gaat lukken
![]()
naar 3 a 4%?hoe denk je dat hem dat als naturel gaat lukken
![]()

is bijna niet te halen als naturel zonder heel veel massa verlies
dat zou geen probleem moeten zijn eigenlijk ... van enig spierbehoud kan dan wel geen sprake zijn![]()

Tijd lang 4x standing calf raises gedaan, gevolgd door 4x seated calf raises.. hielp ook niet echt![]()
Ik doe nu 3 oefeningen voor me been training.
en 2 a 3 dagen erna. Nog thuis op de trap 3 setjes met 1 been en daarna 3 setjes met 2 benen.
Zijn laatste tijd toch wel wat verbeterd. Mega kuiten zit er voor mij niet in denk ik. Maar zit nog wel progressie in denk ik.. heb alleen de aanhechting van me kuiten erg hoog zitten dus echt super lijkt het niet snel.
De liefhebbers kunnen ook op stiletto's gaan lopen met een willekeurig zwaar persoon op de rug
![]()
De liefhebbers kunnen ook op stiletto's gaan lopen met een willekeurig zwaar persoon op de rug
![]()

Heb jij wel bergen in de buurt dan? (ik wel stiletto's!)
Uhm hij is niet aan cutten jongens, alleen geen zuivel + natrium meer. Verder zit"ie dus nog gewoon hoog in kcals.