AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ok dus ook echt naar 3a4%? :D

Wel leuk om een keer ecth goed droog te staan.
Kan je ook een keer zien waarvoor je al die jaren hebt gewerkt!
Plus dat als je een keer goed laag gaat met vet% oude vet ook wat weg gaat.
En de volgende keer het cutten dus makkelijker word.

Laatst bewerkt:
naar 3 a 4%? :D:D hoe denk je dat hem dat als naturel gaat lukken :x

Uhm hij is niet aan cutten jongens, alleen geen zuivel + natrium meer. Verder zit"ie dus nog gewoon hoog in kcals.

Tijd lang 4x standing calf raises gedaan, gevolgd door 4x seated calf raises.. hielp ook niet echt :(

Ik doe nu 3 oefeningen voor me been training.
en 2 a 3 dagen erna. Nog thuis op de trap 3 setjes met 1 been en daarna 3 setjes met 2 benen.

Zijn laatste tijd toch wel wat verbeterd. Mega kuiten zit er voor mij niet in denk ik. Maar zit nog wel progressie in denk ik.. heb alleen de aanhechting van me kuiten erg hoog zitten dus echt super lijkt het niet snel.

ik heb altijd een lekkere superset in de aanbieding:

Toe presses met om en om op je tenen lopen met een flink geladen barbell in je nek. Het vervelende van kuiten is, dat je die met flink wat herhalingen moet straffen... maar uiteindelijk groeien ze er dan wel op...

De liefhebbers kunnen ook op stiletto's gaan lopen met een willekeurig zwaar persoon op de rug ;)

:P

• Topic Starter Topic Starter
Uhm hij is niet aan cutten jongens, alleen geen zuivel + natrium meer. Verder zit"ie dus nog gewoon hoog in kcals.

Gelukkig heeft in ieder geval iemand het door.. :thumbs:

Ik volg dit dieet om al mijn vocht kwijt te raken, en een dunnere huid te krijgen (wat zuivel tegengaat), om er iets droger uit te zien.. ik ben niet van plan de dalen in vet percentage. Naturel is 3% natuurlijk onhaalbaar, als naturel begin je onder de 10% al spiermassa af te breken ongeacht de kwaliteit van je dieet, cardio e.d.

Nou even goed opletten iedereen!

In zuivel zit een co-enzym wat je huid vettig houd. Dit vet is geen lichaamsvet, maar gewoon vet om je huid soepel en vochtig te houden. Je kunt het vergelijken met de olie in je auto om alles soepel te laten draaien. Professionals die het podium opgaan eten dus in de wedstrijdvoorbereiding geen zuivel meer, zodat ze een dunnere en drogeren huid krijgen, wat je aders iets beter naar voren laat komen.

Voor de echte 'nothing knowers' onder ons.. van natrium hou je vocht vast. Opzich is dat geen probleem, en het is zelfs natuurlijk. Maar geen vocht vasthouden, betekend er droger uitzien omdat er tussen je huid en spieren minder ruimte zit (waar normaal vocht zit).

Als je zuivel en natrium dus uit je voeding haalt, ga je er droger uitzien terwijl je dat niet word!

Dachten jullie trouwens echt dat ik op ruim 4000 kcals naar 3% zou komen?

Sukkeltjes.. haha!

:D

Laatst bewerkt:
zie je wel, gewoon cutten dus :P

Je vergeet dat Crea Mono ook vocht vast houdt :P. Dus, je eet ook geen kwark meer ?

Nog wel brood (eigenlijk kh in het algemeen)? Of at je dat sowieso al niet?

Kan dat verklaren dat ik 2% in BF gestegen ben zonder vettiger eruit te gaan zien en al meer dan een maand op gelijk BF zit?
At namelijk ineens veel meer zuivel dan eerst (liter melk en halve kg kwark/dag).

Ben benieuwd wat voor effect dit dieet heeft op je huid, vooral hoe snel. Ga je tijdens het dieet een huidplooimeting en goede foto's bijhouden?

Ik ben trouwens weer begonnen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven