MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja maar doe je kuiten altijd op het einde van je training en maar 1 oefening? Dan moet je ook niet klagen dat is gewoon verwaarlozen imo.

Tijd lang 4x standing calf raises gedaan, gevolgd door 4x seated calf raises.. hielp ook niet echt :(

Tijd lang 4x standing calf raises gedaan, gevolgd door 4x seated calf raises.. hielp ook niet echt :(

Ik doe nu 3 oefeningen voor me been training.
en 2 a 3 dagen erna. Nog thuis op de trap 3 setjes met 1 been en daarna 3 setjes met 2 benen.

Zijn laatste tijd toch wel wat verbeterd. Mega kuiten zit er voor mij niet in denk ik. Maar zit nog wel progressie in denk ik.. heb alleen de aanhechting van me kuiten erg hoog zitten dus echt super lijkt het niet snel.

Ik doe:
- Standing raises
- Donkey raises
Die 2 redelijk kracht gericht: 5 reps, heel zwaar, 2 minuut rust, ongeveer 5 sets, explosief omhoog, langzaam omlaag, niet veren onderaan.
- Seated calf raise, 4 sets van 10 reps met 30 sec rust tussen sets.
Oja en op een aparte dag en met een kleine spiergroep erbij.
Is gebaseerd op meerdere artikelen die ik had gelezen, klonk mij logisch in de oren en ik heb echt geen kuiten aanleg maar groeien gewoon goed zo.

al eens geprobeerd om je kuiten veel hogere reps te doen? bijv 25x?

Kuitenoefening verplaatsen naar eerste of tweede oefening al geprobeerd?
Zou dan gewoon lekker doen waar je zin in hebt maar wel zwaar, paar keer tot fail ofzo.
Kan me slecht voorstellen dat het dan nog niet zal groeien...

Dikke potentraining kerel ...

En die 70cm quads komen er ook aan precies :p

:thumbs:

HAHAHA, lekker avondtuur weer.. Nu heb je een peeskamertje met kijkgat :roflol:

Mooie training gisteren trouwens. Aardig zieke squats makker.

Zo, vandaag is mijn wedstrijdvoorbereidings dieet al in de soep gelopen :roflol:

Toen onze lieve buurvrouw hoorde dat wij zonder keuken zaten nodigde ze ons uit om met hun mee te eten. Ze had varkensfilet, met een oven schotel ''aardappel speciaal'' en wat groente klaar gemaakt. De aardappel speciaal ovenschotel bestond uit (hoe kan het ook anders) aardappelen, met een knoflook bacon/saus, bestrooit met geraspte kaas. Ook had ze er als groente los wat snijbonen bij.

Al met al niet heel erg ''wedstrijdvoorbereidings bewust'' maar wel lekkah! :meal:

Morgen gaan we weer strikt verder met de rijst, broccoli en koolvis :heart:

aardappel speciaal is lekkah :meal: aardappel anders heet dat toch?

lekkah! :meal:
ik zit er ook altijd over te denken om dat weer eens te eten, maar ik vergeet het meestal weer als ik in de AH sta :mad:

Aardappel speciaal? Nog nooit van gehoord maar :meal:

Kan je ook zelf maken, aardappel anders ;)

Maar dan met; melk/room/zout/peper en kruiden (peterselie,paprikakr.,knoflook,tijm,rozemarijn etc etc lot's of variation ;))
Eerst de aardappels koken, dan in plakken...ovenschoten hiermee beleggen en je kruidenroom eroverheen gieten...als je wilt kun je natuurlijk stukjes ham/spekjes (wel even voorbakken) en er ook door heen doen en als finishing touch geraspte kaas er over heen voor de echte bulkers :thumbs:

Dit hierboven is al veeeeeeeel beter dan zo'n kant en klaar potje aardappel anders met een boel rommel die je lijf niet nodig heeft:

water, plantaardige olie, ui (12,5%), ham: 5%(varkensvlees, water, zout, melkeiwitten, dextrose, specerijen(bevat selderij)), gemodificeerd zetmeel, kaas (bevat melk), suiker, eigeel, gistextract, zout, bacon (0,6%), kruiden, boter, emulgatoren: E339 en E452, ui-extract, verdikkingsmiddel: xanthaangom, aroma’s, smaakversterkers: E621 en E627.

Owh .. gewoon aardappel gratin dus :p (Of gratin dauphinois)

JAAA!! alleen kan je het zelf nog extra opspicen ;)

Kan je ook zelf maken, aardappel anders ;)

Maar dan met; melk/room/zout/peper en kruiden (peterselie,paprikakr.,knoflook,tijm,rozemarijn etc etc lot's of variation ;))
Eerst de aardappels koken, dan in plakken...ovenschoten hiermee beleggen en je kruidenroom eroverheen gieten...als je wilt kun je natuurlijk stukjes ham/spekjes (wel even voorbakken) en er ook door heen doen en als finishing touch geraspte kaas er over heen voor de echte bulkers :thumbs:

Dit hierboven is al veeeeeeeel beter dan zo'n kant en klaar potje aardappel anders met een boel rommel die je lijf niet nodig heeft:

water, plantaardige olie, ui (12,5%), ham: 5%(varkensvlees, water, zout, melkeiwitten, dextrose, specerijen(bevat selderij)), gemodificeerd zetmeel, kaas (bevat melk), suiker, eigeel, gistextract, zout, bacon (0,6%), kruiden, boter, emulgatoren: E339 en E452, ui-extract, verdikkingsmiddel: xanthaangom, aroma’s, smaakversterkers: E621 en E627.

zo zo verstand van zaken zie ik :)

hoe zit het nou met die wedstrijd voorberreiding? had je hier al op gereageert en heb ik erover heen gelezen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven