- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je vergeet dat Crea Mono ook vocht vast houdt. Dus, je eet ook geen kwark meer ?
Kan dat verklaren dat ik 2% in BF gestegen ben zonder vettiger eruit te gaan zien en al meer dan een maand op gelijk BF zit?
At namelijk ineens veel meer zuivel dan eerst (liter melk en halve kg kwark/dag).
Ben benieuwd wat voor effect dit dieet heeft op je huid, vooral hoe snel. Ga je tijdens het dieet een huidplooimeting en goede foto's bijhouden?
Ik ben trouwens weer begonnen![]()
Nog wel brood (eigenlijk kh in het algemeen)? Of at je dat sowieso al niet?

Alsof je definitie nog niet te zien was![]()
![]()
Maar... het is wel duidelijk dat je aan het bulken bentmaar dan meteen goed om niet zo vettig te worden
...ben benieuwd hoe je er over een tijdje weer bij staat...en wanneer je uiteindelijk die 100kg gaat halen bij 10%
![]()

100 bij 10% had je allang kunnen halen in 4 jaar hoor![]()

Jaapk'n... waar blijft die belachelijk brute training van je makker, ik moet wat te fappen hebben wahaha

Komt eraan als jij je foto's hebt geplaatst - toch Jaap?!
Hij moet wat agressie hebben om te trainen (jaloersheid?)![]()
Wie is er nou niet jaloers op die belachelijke schouder trainingen van deze swagger boii?
)Nee zonder ook. Je moet gewoon een hele andere ingesteldheid hebben.

Jaapk'n... waar blijft die belachelijk brute training van je makker, ik moet wat te fappen hebben wahaha
Komt eraan als jij je foto's hebt geplaatst - toch Jaap?!
Hij moet wat agressie hebben om te trainen (jaloersheid?)![]()

Ik wel iig, in beperkte mate... als vrouwen zo zwaar schouders kunnen trainen zijn de schouders vaak niet meer zo vrouwelijk... (evenals de kaaklijk, en stem)

****ing hell, zeer nette gewichten maar is dit niet erg veel voor de voorkant?

Nee het was misschien iets teveel, maar mijn schouder zullen er niet slechter op worden, ze zijn wel wat volume gewend![]()

[/B]
same here, intensieve workout, hoewel je wel je ego liet winnen met die 70-80 mp![]()