AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Alsof je definitie nog niet te zien was :p :p :p
Maar... het is wel duidelijk dat je aan het bulken bent ;) maar dan meteen goed om niet zo vettig te worden :o...ben benieuwd hoe je er over een tijdje weer bij staat...en wanneer je uiteindelijk die 100kg gaat halen bij 10% ;)

• Topic Starter Topic Starter
zie je wel, gewoon cutten dus :P

*zucht* Cor.. ;)

Je vergeet dat Crea Mono ook vocht vast houdt :P. Dus, je eet ook geen kwark meer ?

Was ik niet vergeten, gebruik ik niet meer. Na de training enkel dextrose en aminozuren.

Kwark is eruit, night protein erin :thumbs:

Kan dat verklaren dat ik 2% in BF gestegen ben zonder vettiger eruit te gaan zien en al meer dan een maand op gelijk BF zit?
At namelijk ineens veel meer zuivel dan eerst (liter melk en halve kg kwark/dag).

Ben benieuwd wat voor effect dit dieet heeft op je huid, vooral hoe snel. Ga je tijdens het dieet een huidplooimeting en goede foto's bijhouden?

Ik ben trouwens weer begonnen :D

Dat kan het inderdaad verklaren. Ik hou zelf mijn VP in de gaten met een huidplooi meting, maar kijk hoofdzakelijk gewoon in de spiegel of het resultaat opbrengt. Ik eet nu ongeveer een week strikt, en merk al resultaat. Ik begin adertjes te zien op plekken waar ik ze voorheen niet of nauwelijks zag (schouderkoppen, quads maar zelfs in m'n oksels en liezen). Echter is mijn gewicht nauwelijks (lees: niet) gedaald. Best raar zou je zeggen als je vocht kwijt raakt, maar ik at al vrij weinig natrium dus veel heeft er nooit gezeten. Gewicht schommelt nu rond de 92-93 kg.

Vandaag nog even een sauna pakken om de rest van het vocht kwijt te raken :thumbup:

Nog wel brood (eigenlijk kh in het algemeen)? Of at je dat sowieso al niet?

Geen brood, brood is natrium. Natuurlijk eet ik kh's grappenmaker.. hoe kun je bulken zonder? haha, ik haal ze nu enkel uit rijst ;)

Alsof je definitie nog niet te zien was :p :p :p
Maar... het is wel duidelijk dat je aan het bulken bent ;) maar dan meteen goed om niet zo vettig te worden :o...ben benieuwd hoe je er over een tijdje weer bij staat...en wanneer je uiteindelijk die 100kg gaat halen bij 10% ;)

Dankjewel! Maar 100kg bij 10% is naturel natuurlijk niet makkelijk, laten we reëel blijven ;)

Ik zal na een paar weken van mijn dieet wat foto's plaatsen van het resultaat :thumbs:

Laatst bewerkt:
:woot:

100 bij 10% had je allang kunnen halen in 4 jaar hoor ;)

Jaapk'n... waar blijft die belachelijk brute training van je makker, ik moet wat te fappen hebben wahaha

Wie is er nou niet jaloers op die belachelijke schouder trainingen van deze swagger boii?

Ik wel iig, in beperkte mate... als vrouwen zo zwaar schouders kunnen trainen zijn de schouders vaak niet meer zo vrouwelijk... (evenals de kaaklijk, en stem ;))

Nee zonder ook. Je moet gewoon een hele andere ingesteldheid hebben.

Leg me dat later nog maar eens uit dan :rolleyes:

Jaapk'n... waar blijft die belachelijk brute training van je makker, ik moet wat te fappen hebben wahaha

Komt eraan als jij je foto's hebt geplaatst - toch Jaap?!
Hij moet wat agressie hebben om te trainen (jaloersheid?) :P

Klopt.. dus Chris.. PICS PLEASE ;)

Ik wel iig, in beperkte mate... als vrouwen zo zwaar schouders kunnen trainen zijn de schouders vaak niet meer zo vrouwelijk... (evenals de kaaklijk, en stem ;))

Inderdaad, niet echt heel sxc :(

Schouder training komt er NU aan.. hang in there.

Zo, hier dan mijn ''Die 70kg MP van Chris laat ik niet op me dak zitten'' training.

Gewichten excl. stang (maar die is zo zwaar niet).

Warming up
MP 20x30

Military press
8x60
5x65
2x70
1x80
>zo, Chris verslagen.. nu kunnen we weer normaal trainen :thumbup:

Behind the neck press
10x60
10x50
10x50
10x45
10x40

Dumbbell shoulder press (gewicht per hand)
10x25
10x25
10x25
10x20
10x20

Plate front raise
10x50 Auw!
10x40
10x40
10x40
10x40
>Voor het beter gooi en smijtwerk.

Side raises
10x25
10x20
10x20
10x20
10x20

Seated reverse fly
10x20
10x20
10x20
>strikte uitvoering.

Barbell shrugs
15x120
10x120
10x110
10x100
10x100
>nog steeds mijn hooks kwijt, en heb ook geen straps... :(

Conclusie: zeer tevreden. Morgen rug - biceps.

Oja, staan voor vriendjes nieuwe keuken progressie foto's (voor zover er progressie geboekt is).
Note: deadline is morgenmiddag 4 uur.

Hoera.

Laatst bewerkt:
Ho ff Jaapk'n, ik deed 12x70 eh? :p

En die side raises :eek: errug nais... dik getraind, chapeau :bow:

en nu fappen... :wanker:

12x70 is nog geen 1x80.. maar dat lukt jou ook.. :thumbs:

****ing hell, zeer nette gewichten maar is dit niet erg veel voor de voorkant?

****ing hell, zeer nette gewichten maar is dit niet erg veel voor de voorkant?

Idd 14 setjes voorkant schouders.. ik wou enkel behind the neck en db press doen, maar ik moest Chris Kwarmixer zijn 70kg MP verslaan.. dus..

Nee het was misschien iets teveel, maar mijn schouder zullen er niet slechter op worden, ze zijn wel wat volume gewend ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven