AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Door de jaren heen heb ik gemerkt dat ik goed reageer op volume. Maar vind het niet erg dat andere minder trainen en hetzelfde resultaat boeken. Ben verslaafd aan het gevoel tijdens het trainen... can't get enough of it ;)

Het rare is toch dat ik m'n borst helemaal niet vreselijk voel na zo'n training. Gemiddeld 2 á 3 dagen dat ik wat voel, maar om nou te zeggen dat ik vreselijke spierpijn heb? nope.

Hier nog eentje, volume trainen is heerlijk.Ben soms alleen bang voor over training.

Ik zie trouwens dat jij veel vis eet, wat is jou mening over de kwik gehalte etc. ?

• Topic Starter Topic Starter
Hier nog eentje, volume trainen is heerlijk.Ben soms alleen bang voor over training.

Ik zie trouwens dat jij veel vis eet, wat is jou mening over de kwik gehalte etc. ?

Ik eet al 4 jaar probleemloos zo'n 900 gram vis per week :rolleyes:

Ik heb er ooit informatie over gezocht, maar niemand schijnt te weten hoeveel kwik vis precies bevat. De enige informatie die ik kon vinden was dat
0,43 microgram kwik per kilogram lichaamsgewicht de ADH kwik was. Verders bevat vis zo ontzettend veel goeds dat ik dat beetje kwik voor lief neem ;)

Ik eet al 4 jaar probleemloos zo'n 900 gram vis per week :rolleyes:

Ik heb er ooit informatie over gezocht, maar niemand schijnt te weten hoeveel kwik vis precies bevat. De enige informatie die ik kon vinden was dat
0,43 microgram kwik per kilogram lichaamsgewicht de ADH kwik was. Verders bevat vis zo ontzettend veel goeds dat ik dat beetje kwik voor lief neem ;)

900gr per week? damn dat haal ik in 1,5 dag ofzo :roflol:

Misschien handig weetje, ik had laatst gemaild naar een bedrijf die o.a. ook tonijn in blik verkopen en vroeg ze of zij mij konden vertellen hoeveel kwik er ongeveer te vinden was in hun/onze vis.

Zijn antwoord terug was:

Er zijn strikte normen voor zware metalen in visconserven. De EU norm voor kwik is max 0.5mg/kg.

De tonijn die wij verkopen heet skipjack tonijn (latijnse benaming is Katswsuwonus Pelamis). Deze tonijn vindt men vooral in subtropische wateren. Veelal is de tonijn afkomstig uit de Westelijke Grote Oceaan, maar wordt ook gevangen in de Indische Oceaan, Oostelijke Grote Oceaan.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Kind regards,

Ed Meijboom
MCM FOODS B.V.

• Like
Waarderingen: kaza
Zo :) weer ff bij gelezen hiero. Je hebt niet stil gezeten! Good job ;)

Fijn dat je weer terug bent in Nederland ;)

900gr per week? damn dat haal ik in 1,5 dag ofzo :roflol:

In mijn wedstrijddieet kom ik aan de 700 gr / dag, maar moet zeggen dat het wel gaat vervelen. Wat betreft het dieet heb ik ook besloten niet laag in kh's te gaan, omdat het privé allemaal niet lekker loopt.. dan wil je toch ook een ''low hk rage'' ;)

Misschien handig weetje, ik had laatst gemaild naar een bedrijf die o.a. ook tonijn in blik verkopen en vroeg ze of zij mij konden vertellen hoeveel kwik er ongeveer te vinden was in hun/onze vis.

Zijn antwoord terug was:

Er zijn strikte normen voor zware metalen in visconserven. De EU norm voor kwik is max 0.5mg/kg.

De tonijn die wij verkopen heet skipjack tonijn (latijnse benaming is Katswsuwonus Pelamis). Deze tonijn vindt men vooral in subtropische wateren. Veelal is de tonijn afkomstig uit de Westelijke Grote Oceaan, maar wordt ook gevangen in de Indische Oceaan, Oostelijke Grote Oceaan.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Kind regards,

Ed Meijboom
MCM FOODS B.V.

Hey nuttige informatie, dankje! :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Had vandaag niet zo'n zin in eindeloos veel oefeningen, dus heb even extra mijn best gedaan op de belangrijke oefeningen.

Squat
8x150
8x150
8x140
8x130
8x120
8x110
8x100
8x90
8x80
8x70

Romanian Deadlift
8x120
8x110
8x100
8x90
8x90
8x90
8x90
8x90
8x80
8x70

Standing calf raises
5x180
5x180
5x160
5x150

Het lijkt misschien qua volume belachelijk hoog, maar het zijn nog steeds 20 setjes benen.. dus voor mijn doen normaal.

Voeding: Ik stond op het punt mijn wedstrijddieet even stil te leggen door het een en ander, maar blijf het toch nog even volhouden deze week. Ik ga echter niet meer lager in koolhydraten wat oorspronkelijk het plan was, omdat ik niet zit te wachten op agressieve buien nu (daar krijg ik last van op low kh's).

Damn, dikke squat man. Jij bent trouwens de eerste die ik zo laag in reps zie gaan met de kuiten..

nice :) 8x150 squat is erg mooi. volgens mij ga je die kuiten geen opdonder geven zo, bij 9 vd 10 mensen hebben kuiten (heel) veel reps nodig.

wat een sets! lekker getraint

Damn Jaap, die squats van jou... :heart:

goed compoundwerk :thumbup:
Deze oefeningen doen waarschijnlijk toch wel genoeg zo.

Gaat goed hier :)

Als je 10sets squats e.d. doet hoeveel minuten rust neem je dan? Bouw je die rust ook op naarmate je sets verder bent?

minder :( ik kan er wel even voor je op springen, dan worden ze iig breder :)

:angstig:

epic xD

anyway , tenzij jou thermometer devorm van een vis heeft en je die opeet zit je wel goed met kwik in vis :)

trainze!

Dat dacht ik ook, thnx ;)

Damn Jaap, die squats van jou... :heart:

Hmm, soms zie ik een beetje op tegen het squatten maar die after-feeling ist gans geil :heart:

goed compoundwerk :thumbup:
Deze oefeningen doen waarschijnlijk toch wel genoeg zo.

Van de 4½ jaar dat ik nu train heb ik 2½ jaar enkel zwaar gesquat voor benen (deels Smolov), en heb daar de meeste beenmassa aan te danken. Met squatten pak je gewoon je hele benen aan, meer heb je imo niet nodig :thumbs:

Gaat goed hier :)

Als je 10sets squats e.d. doet hoeveel minuten rust neem je dan? Bouw je die rust ook op naarmate je sets verder bent?

Ja ik bouw rust af inderdaad. Beginnend op 45 seconden tot max 90 seconden.

Jij bent ook echt een taaie hé ;)

Lekkere squats+rom deadlifts Japie :).

8x150 nice! Ik schaam me weer ff diep :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven