Fitness Seller

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterk hoor, je MP (maar dat is geloof ik al gezegd:p).

Behind the neck push presses zijn overigens zeer k*t voor weinig flexibele mensen.

• Topic Starter Topic Starter
Nette training weer zeg! Pff echt...ook die side raises met 20kg per stuk haha (kijk naar mijn eigen training en mijn L.schouder die dat nog niet trekt...:() hahaha
Nee echt goed man!

VEEL suc6 vandaag met je waterpolo training, ben benieuwd hoe dat gaat na een tijdje niks aan waterpolo te hebben gedaan.

Thnx! :thumbs:

Waterpolo training ging best lekker. Kon niet helemaal tot het uiterste gaan omdat mijn benen nog aardig protesteren na mijn 10 sets squatsessie :o

Verder was het wel lekker om weer even te zwemmen!

succes, kijk uit dat je niet zinkt :)

Dankjewel, niet gezonken :thumbup:

Ace, ben je trouwens van plan te gaan strongmannen? (omdat je naar m'n voeding vroeg )

Wel heel erg geïnteresseerd, maar ben niet meteen van plan te strongmannen.
Ik kom wel een keer zo'n wedstrijdje van je kijken, en eventueel jullie even laten zien hoe het echt moet :roflol:

tfoee, die mp! hoe voer je die side-raises dan uit?

Side raises beetje cheatend.. gaat om de negatieve beweging hé ;)

Ace is al een sterkeman ik bedoel jongen:cool:

:o

Goede training!
Vergeleken met jou train ik me schouders echt mega licht.;)

Dankjewel :thumbs:

Maar als iemand hier niet mega licht traint ben jij het wel!

ik doe ff abbo

want ik zie je overal verschijnen en je lijkt me erg interessant!

Welkom! wees je er wel van bewust dat ik alle logboeken van mijn loglezers ook volspam! haha ;)

Hé Ace, hoe gaat het daar? je waterpolo training goed verlopen?

Gaat goed dankje, training was lekkah :)

Sterk hoor, je MP (maar dat is geloof ik al gezegd:p).

Behind the neck push presses zijn overigens zeer k*t voor weinig flexibele mensen.

Dankje! Alle presses van achter je nek zijn inderdaad vrij belasten voor je schouders, en zul je ook moeten opbouwen. Maar als je eenmaal de techniek lekker onder de knie heb kun je er imo veel uit halen.

(Morgen ben ik lekker vrij, dus genoeg tijd om mijn rug en biceps weer eens flink aan te pakken)

Thanks iedereen voor de reacties, love you all :heart:

Laatst bewerkt:
dan heb je er weer een opgave bij :D

nou ik vind het toch altijd wel een opgave om bij elk log even serieus te kijken en een goed oordeel te geven :rolleyes: ligt eraan hoeveel je er bij houd...

nou ik vind het toch altijd wel een opgave om bij elk log even serieus te kijken en een goed oordeel te geven :rolleyes: ligt eraan hoeveel je er bij houd...

Ja soms word het wat veel, en dan schiet het er wel eens bij in. Maar goed, ik heb verder toch weinig te doen (ja school, maar dat stelt geen ruk voor) dus heb genoeg vrije tijd :)

:D Ik kom wel toejuichen :D

---------- Toegevoegd om 06:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:33 ----------

Suc6 vandaag met je rug/biceps...geniet van je vrije dag ;). Ik hoop dat het zonnetje voor je gaat schijnen.

BOR (grip op schouderbreedte)
8x95
8x90
8x85
8x80
8x75
>Moet toegeven dat ze een beetje cheatend zijn uitgevoerd.

T-bar row
8x130
8x120
8x110
8x100
8x90

Lat pull down
8x80
8x70
8x60
8x50
8x50

Lying cable pullover
8x50
8x50
8x40
8x40
8x40

Deadlift
10x140
10x130
10x120
10x110
10x100

EZ bar curls (wijde grip)
8x40
8x40
8x35
8x30
8x25

21en (bb curls)
2x21x15
Eerste 7 reps bovenin van de ROM
Tweede 7 reps ondering van de ROM
Derde 7 reps over de gehele ROM
>Pas commentaar leveren op de 15kg als je zelf ook 15 sets pull oefeningen en 5 zware curl sets erop hebt zitten, en zelf dan meer gewicht kan 21en :p
>Met dank aan Xtreme_BODY die mij uitgelegd heeft wat 21en is ;)

Vandaag is trouwens de laatste dag van mijn wedstrijddieet. Morgen nog even lekker naar de sauna en dan wat close-up foto's schieten van het resultaat.. die komen dan in een privé album voor vriendjes. Kan niet wachten om morgen weer lekker brood, aardappelen en zuivel te eten.. ik begon het wel te missen :o

Fijn weekend iedereen!

Laatst bewerkt:
Waarom zo hoog in de reps op de DL?

lekker bezig ace!

nou dat is al gelijk een prima training :D

ik blijf nog wel ff :)

deadlift als 5e oefening in je training... smerige bodybuilder :D

deadlift als 5e oefening in je training... smerige bodybuilder :D

Hahahaha :roflol:

Als ik eerst deadlift en daarna bovenrug ga doen zijn mijn last altijd zwakker. Daarnaast kan ik niet lekker krom staan op de BOR met een afgebeulde onderrug.. Dan veranderen mijn BOR's in yate rows.. en yate rows zijn voor homo's

Gewaagde uitspraak :eek:
Nee, hoe rechter je staat met BOR's hoe meer je de nadruk verschuift naar je traps en bovenrug. Als je daarentegen krom staat (meer voorover) hou je de belasting goed op je lats :thumbup:

Laatst bewerkt:
hehehe, kan het me voorstellen hoor. daarom doe ik ook geen BOR maar db rows. (en je bent zelf een homo!)

laat keun het maar niet horen!!!

Er wordt hier weer lekker getraind zie ik.

21'en is inderdaad dodelijk, supersetten met reverse (barbell) curl voor extreme pomp is ook leuk :D.

brute workout! hoe zit et met et vreten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven