Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training weer zeg! Pff echt...ook die side raises met 20kg per stuk haha (kijk naar mijn eigen training en mijn L.schouder die dat nog niet trekt...) hahaha
Nee echt goed man!
VEEL suc6 vandaag met je waterpolo training, ben benieuwd hoe dat gaat na een tijdje niks aan waterpolo te hebben gedaan.

Ace, ben je trouwens van plan te gaan strongmannen? (omdat je naar m'n voeding vroeg )
tfoee, die mp! hoe voer je die side-raises dan uit?

Goede training!
Vergeleken met jou train ik me schouders echt mega licht.![]()
ik doe ff abbo
want ik zie je overal verschijnen en je lijkt me erg interessant!

Hé Ace, hoe gaat het daar? je waterpolo training goed verlopen?

Sterk hoor, je MP (maar dat is geloof ik al gezegd).
Behind the neck push presses zijn overigens zeer k*t voor weinig flexibele mensen.

kom maar op ukkieWel heel erg geïnteresseerd, maar ben niet meteen van plan te strongmannen.
Ik kom wel een keer zo'n wedstrijdje van je kijken, en eventueel jullie even laten zien hoe het echt moet![]()

nou ik vind het toch altijd wel een opgave om bij elk log even serieus te kijken en een goed oordeel te gevenligt eraan hoeveel je er bij houd...

Ik kom wel toejuichen 
. Ik hoop dat het zonnetje voor je gaat schijnen.

nou dat is al gelijk een prima training
ik blijf nog wel ff![]()

deadlift als 5e oefening in je training... smerige bodybuilder![]()

hehehe, kan het me voorstellen hoor. daarom doe ik ook geen BOR maar db rows. (en je bent zelf een homo!)