Fitness Seller

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
brute workout! hoe zit et met et vreten?

Dankje :thumbs:

Zoals ik onder mijn training nog schreef was vandaag de laatste dag van mijn wedstrijdvoorbereidings dieet. Morgen ga ik nog even naar de sauna en dan schiet ik wat foto's van het resultaat :o

Weer een ervaring rijker, maar de hele dag broccoli, koolvis en rijst is niet iets wat je voor je lol doet. Ik kan niet wachten om weer eens brood, aardappelen en zuivel te eten (vooral mijn kwark mis ik).

Voor mijn normale en wedstrijd voedingsschema moet je maar ff terug door mijn log lopen, die staan wel ergens :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, is het einde er eindelijk ...

Net voor de foto, stukje zwarte chocolade en wat amaretto of jenever :p Dan sta je er
eens zo bruut bij ;)

Zo, is het einde er eindelijk ...

Net voor de foto, stukje zwarte chocolade en wat amaretto of jenever :p Dan sta je er
eens zo bruut bij ;)

Zit al een week aan vochtafdrijvend voedsel en voor de foto neem ik nog een sauna, en glaasje rode wijn met een stukje 89% cacao chocolade, een kleine work-out en een NO product voor de vasculariteit ;)

Ben benieuwt of ik jullie kan verbazen :bang:

Ben benieuwt of ik jullie kan verbazen :bang:

Zo, de foto's staan in m'n profiel :o

Leuke ervaring, maar na de foto's heb ik meteen brood, zuivel en zoute dingen gegeten, wat smaakte dat ineens lekker!! (helaas zal het resultaat daardoor ook weer verdwijnen)

We gaan nu weer over op 5000 dirty kcals op naar de 100kg :thumbs:

Ik zie geen nieuwe foto's?

Ochja ik leef eig vooral van pasta,stoomgroenten,kip,pangasus,biefstuk en beetje ketchup en zie er niet echt op tegen ^^

t*ring jaap, die foto's zijn echt niet normaal. Vooral die triceps pic is echt insane :eek:!

Zo, de foto's staan in m'n profiel :o

Leuke ervaring, maar na de foto's heb ik meteen brood, zuivel en zoute dingen gegeten, wat smaakte dat ineens lekker!! (helaas zal het resultaat daardoor ook weer verdwijnen)

We gaan nu weer over op 5000 dirty kcals op naar de 100kg :thumbs:

Ik doe met je mee, sta nu iets over de 90, alleen ben ik wel een hoop vetter :o.

Laatst bewerkt:
Harde foto's man, nu op naar de 100kg :thumbup:

Nice man!!!!

:D

Hmm hoe kom ik daar? moet ik dan eerst matties worden ofzo?

Ik kan ze denk ik ook niet zien? Maar at je nou de hele dag alleen maar die groenten? Lijkt me idd niet echt iets wat je voor de lol doet nee :D

Ok zieke shit :)

maar lijkt me wel lager dan 8%, niet ?

Check mijn edit :P

Jaap, dat fysiek van jou ziet er geweldig uit man! Daar kan ik nog een puntje aan zuigen! Ik denk dat je de meesten van DBB wel ownt als ik het zo bekijk.

Heel erg netjes man, chapeau!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven