- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, die tweede kende ik al maar die eerste is echt geniaal. Ook echt dat ze na die spank helemaal omkukelt![]()
die filmpjes zijn amusementer dan je training..
bp's blijven heavy! en die dips zijn ook nice
de salt shaker prank is ook echt epicme zus trapte er ook in, me pa kwam niet meer bij
![]()

Brute incline bench, maar ik kan niet geloven dat die incline dumbbell press je voldoening geeft, jij moet dringend zwaardere dumbbells hebben!
Wel goed getraind hoor, zoals altijd!![]()
hard getrained makker
hoe staat het met de vasculariteit![]()

Lekkere incline + dips weer kerel, dacht eigenlijk ergens gelezen te hebben dat je dumbbells al binnen waren? Want dit kan natuurlijk niet zo.

Thnx
Als ik DB presses als eerste oefening zou doen had je helemaal gelijk, maar na een intensieve banksessie zit 80kg db pressen er niet meer in (heb nu DB's tot 40kg).

Aha, daar had ik dat dus gelezen(Eerste dag van mijn cut, en begint nu al op mijn korte termijn geheugen te werken
). Weet zeker dat je die 40 db's kunt drukken, zet hem op !

Hahaha geweldige filmpjes
![]()
![]()
Vooral die met die babypoeder&föhn
---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------
Nette training trouwens, geen last van je schouders bij het dippen?

Natuurlijk lukt dat, anders stuur ik je zonder eten op blote voeten naar bed!

hoe zou jij het eigenlijk vinden als je vriendje zoiets bij jou flikte?Hahaha geweldige filmpjes
![]()
![]()
Vooral die met die babypoeder&föhn
![]()

hoe zou jij het eigenlijk vinden als je vriendje zoiets bij jou flikte?![]()

Ik zou in een deuk liggen van het lachen, toch een giller zo iets haha.hoe zou jij het eigenlijk vinden als je vriendje zoiets bij jou flikte?![]()
hoe zou jij het eigenlijk vinden als je vriendje zoiets bij jou flikte?![]()