AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha, die tweede kende ik al maar die eerste is echt geniaal. Ook echt dat ze na die spank helemaal omkukelt :roflol:

die filmpjes zijn amusementer dan je training..
:jk: bp's blijven heavy! en die dips zijn ook nice

de salt shaker prank is ook echt epic :) me zus trapte er ook in, me pa kwam niet meer bij :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.124
Haha, die tweede kende ik al maar die eerste is echt geniaal. Ook echt dat ze na die spank helemaal omkukelt :roflol:

die filmpjes zijn amusementer dan je training..
:jk: bp's blijven heavy! en die dips zijn ook nice

de salt shaker prank is ook echt epic :) me zus trapte er ook in, me pa kwam niet meer bij :roflol:

Post ik een lollig filmpje en zien ze mijn training helemaal over het hoofd :roflol:

Brute incline bench, maar ik kan niet geloven dat die incline dumbbell press je voldoening geeft, jij moet dringend zwaardere dumbbells hebben :D!
Wel goed getraind hoor, zoals altijd! ;)

hard getrained makker :thumbs:

hoe staat het met de vasculariteit ???

• #1.127
Brute incline bench, maar ik kan niet geloven dat die incline dumbbell press je voldoening geeft, jij moet dringend zwaardere dumbbells hebben :D!
Wel goed getraind hoor, zoals altijd! ;)

Thnx :thumbs:

Als ik DB presses als eerste oefening zou doen had je helemaal gelijk, maar na een intensieve banksessie zit 80kg db pressen er niet meer in (heb nu DB's tot 40kg).

hard getrained makker :thumbs:

hoe staat het met de vasculariteit ???

Thnx Tijm ;)

De vasculariteit is een stuk minder geworden sinds ik weer alles eet wat lost en vast zit, maar de aders staan nog steeds op mijn schouders tijdens het trainen hoor ;)

Lekkere incline + dips weer kerel, dacht eigenlijk ergens gelezen te hebben dat je dumbbells al binnen waren???? Want dit kan natuurlijk niet zo.

• #1.129
Lekkere incline + dips weer kerel, dacht eigenlijk ergens gelezen te hebben dat je dumbbells al binnen waren???? Want dit kan natuurlijk niet zo.

Uuhhh :rolleyes:

Als ik DB presses als eerste oefening zou doen had je helemaal gelijk, maar na een intensieve banksessie zit 80kg db pressen er niet meer in (heb nu DB's tot 40kg).

Ik zou dus allang kunnen DB pressen met totaal 80kg, maar dat zit er na zo'n banksessie niet meer in ;)
Volgende keer begin ik weer met DB pressen en dan zal ik eens incline 80kg drukken voor jullie!

Hehe lollige filmpjes :roflol:

En lekkere training!

Aha, daar had ik dat dus gelezen :D (Eerste dag van mijn cut, en begint nu al op mijn korte termijn geheugen te werken :P). Weet zeker dat je die 40 db's kunt drukken, zet hem op !

Laatst bewerkt:
  • #1.132
Hehe lollige filmpjes :roflol:

En lekkere training!

Thnx :D

Aha, daar had ik dat dus gelezen :D (Eerste dag van mijn cut, en begint nu al op mijn korte termijn geheugen te werken :P). Weet zeker dat je die 40 db's kunt drukken, zet hem op !

Ik had het al veel verder terug in mijn log ook gepost dat ik die db's ontvangen had ;)

80kg incline dumbbell drukken.. hmm gaat wel lukken toch!?! ;)

Natuurlijk lukt dat, anders stuur ik je zonder eten op blote voeten naar bed :mad:!

Die incline bench is top!

:woot: Hahaha geweldige filmpjes :hahaha: :roflol: :banana: Vooral die met die babypoeder&föhn :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Nette training trouwens, geen last van je schouders bij het dippen?

• #1.136
:woot: Hahaha geweldige filmpjes :hahaha: :roflol: :banana: Vooral die met die babypoeder&föhn :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Nette training trouwens, geen last van je schouders bij het dippen?

Nee geen last van mijn schouder gehad, voelde enkel dat mijn triceps niet helemaal hersteld waren van mijn schouder training ;)

Thnx! ;)

Natuurlijk lukt dat, anders stuur ik je zonder eten op blote voeten naar bed :mad:!

Ja baas :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven