XXL Nutrition

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
  • #1.143
haha ok nice, ik ken ook zat vrouwen die m'n kop van m'n romp zouden trekken als ik het bij hen zou doen :D

Maar de vrouwen die er wel om zouden kunnen lachen (zoals Greetje en Pilates) zijn veel te lief dus daar doe je het niet bij..

Kortom, it aint going to happen :(

Even jullie thee kransje verstoren!:D

Ik weet niet of het al gevraagd is, en ik ga er eigenlijk wel vanuit, maar dit is naturel toch?

Maar de vrouwen die er wel om zouden kunnen lachen (zoals Greetje en Pilates) zijn veel te lief dus daar doe je het niet bij..
Kortom, it aint going to happen :(
haha thnx Ace maar zo'n lieverdje ben ik ook niet ghehe Helaas krijg ik mijn geintjes altijd met rente terug :( .. :D das het risic. :P

• #1.147
haha thnx Ace maar zo'n lieverdje ben ik ook niet ghehe Helaas krijg ik mijn geintjes altijd met rente terug :( .. :D das het risic. :P

Haha :hahaha:

Even jullie thee kransje verstoren!:D

Ik weet niet of het al gevraagd is, en ik ga er eigenlijk wel vanuit, maar dit is naturel toch?

Yups, Ace hebben we nog niet kunnen betrappen op "gebruik"...

Ja DW heeft gelijk (zoals altijd), ik ben helemaal naturel. Ik wil eens kijken of ik de 100kg op 10% aan kan tikken als naturel ;)

• #1.149
Nou dacht ik "meer dan de helft van het gewicht, dubbele vetpercentage"... en dan nog niet makkelijker!

Dan maar nóg harder aan het trainen / cardio etc!

• #1.155
volgens mij liegt ace en is ie keihard aan de dope!

• #1.160
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven