- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
zie je wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zie je wel

hoe zou jij het eigenlijk vinden als je vriendje zoiets bij jou flikte?
. Het enige wat ik in huis heb voor mijn haren is een borstel 

Thnx Greet
Haha pilates? nee die is daar veel te lief voor.. volgens mij zou ze zelf nog de troep opruimen
en dan mag hij wel mooi zelf de boel schoon maken hahaha als ik toekijk vanuit de douche
. Ik ben dan wel lief, maar niet gek 
Klopt.. ik gebruik whey
Verleden telt niet meer, hop volgas het word volgende week al 15+ graden! de zomer komt eraan!!!!
?
dat betekend fietsen + hard trainen

Haha ik moest ff zoeken naar je training, maar harde bench kerel.
Toch snap ik nog niet goed waarom je afbouwd in gewicht..

WOEHOE jaaa donderdag 15+ + zonning!!!dat betekend fietsen + hard trainen
![]()
![]()

Wat ik bedoelde met die vraag over de schouders had meer te maken met dippen zelf. Ik zelf wil ook graag dippen, maar ik moet bij het eerste setje al kappen omdat ik vreselijk last krijg van mijn schouder. Heeft dan ook wel deels te maken met die k*tpees die weer irritant aan het doen is..![]()

(we kijken er nog wel naar)
CiaoCiao jij ook een fijne dag![]()

Als mooi worden makkelijk was hadden we geen lelijke mensen meer op aarde
Did that make sense?![]()

That's the spirit!Doelstelling van mij blijft gewoon hetzelfde: Vet-lekker-wijf worden ipv 'slechts' vet![]()

en ik had nog wel zo een goede pet van je op... 
Ja als ik dip doe ik het tussen 2 bankjes... maar ook op een step krijg ik er last van, heeft gewoon te maken met mijn schouder denk ikhet is ook alleen de linker kant die dan veel pijn doet
. Jammer want het is een leuke oefening.

Ik krijg bij (zwaar) dippen ook regelmatig last van mijn schouder maar dit is pas op het moment dat ik 'afstap' en dus mijn schouders ontlastJa als ik dip doe ik het tussen 2 bankjes... maar ook op een step krijg ik er last van, heeft gewoon te maken met mijn schouder denk ikhet is ook alleen de linker kant die dan veel pijn doet
. Jammer want het is een leuke oefening.

Ah tooee....

Opzich is de filosofie wel logisch, maar hoeveel rust neem je dan tussen de sets? Vast niet zo heel veel ofwel?

Thnx Rob!
Die lunges vielen me ook echt tegen, de laatste stappen waren meer opzij dan vooruit![]()