AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha ik moest ff zoeken naar je training, maar harde bench kerel.

Toch snap ik nog niet goed waarom je afbouwd in gewicht..

HAHA wat een gezellig&drukke bende gister :D

hoe zou jij het eigenlijk vinden als je vriendje zoiets bij jou flikte?

Haha ik zou me kapot lachen en helemaal om het feit dat het lang zoeken is naar een föhn haha :roflol:. Het enige wat ik in huis heb voor mijn haren is een borstel :p

Maaruh zeker dikke aktie, je moest me gisteren zien...ik lach krom van het lachen. Bij het 1e filmpje al, maar die 2e hahaha :hahaha:

Volgens mij zou ze iets veel ergers terug doen

Ik kook gewoon alleen voor mezelf :P

(oke..you know me... dat word um niet..)

Thnx Greet
Haha pilates? nee die is daar veel te lief voor.. volgens mij zou ze zelf nog de troep opruimen

Ja ik ben dan misschien een zorgzaam type, maarruh bij zo'n aktie zou ik me eerst flink kapot lachen tot bijna het pissen in mijn broek :roflol: en dan mag hij wel mooi zelf de boel schoon maken hahaha als ik toekijk vanuit de douche ;). Ik ben dan wel lief, maar niet gek :p

Klopt.. ik gebruik whey

Verleden telt niet meer, hop volgas het word volgende week al 15+ graden! de zomer komt eraan!!!!

Gebruik jij whey :eek:?

WOEHOE jaaa donderdag 15+ + zonning!!! :woot: dat betekend fietsen + hard trainen :D :woot:

Wat ik bedoelde met die vraag over de schouders had meer te maken met dippen zelf. Ik zelf wil ook graag dippen, maar ik moet bij het eerste setje al kappen omdat ik vreselijk last krijg van mijn schouder. Heeft dan ook wel deels te maken met die k*tpees die weer irritant aan het doen is.. :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.168
Haha ik moest ff zoeken naar je training, maar harde bench kerel.

Toch snap ik nog niet goed waarom je afbouwd in gewicht..

Omdat ik de eerste sets (waarbij je nog de meeste energie hebt) voluit ga. Als ik pas later in mijn training op mijn maximale gewichten aankom zijn mijn spieren voorvermoeid, en zal ik ze niet maximaal kunnen trainen. Ik heb het al eerder uitgelegd geloof ik, check anders dit stukje over drop sets even ;)

Ja :o

WOEHOE jaaa donderdag 15+ + zonning!!! :woot: dat betekend fietsen + hard trainen :D :woot:

:woot::banana:

Wat ik bedoelde met die vraag over de schouders had meer te maken met dippen zelf. Ik zelf wil ook graag dippen, maar ik moet bij het eerste setje al kappen omdat ik vreselijk last krijg van mijn schouder. Heeft dan ook wel deels te maken met die k*tpees die weer irritant aan het doen is.. :(

Oh bale is dat zeg, want het is wel een goede oefening. Heb je al eens geprobeerd te dippen tussen bankjes? Als je daarbij goed oplet dat je niet te diep doorzakt, en met je lichaam zo dicht mogelijk bij het bankje blijft, is het minder belastend voor je schouders.

Fijne dag vandaag! ;)

Laatst bewerkt:
Ja als ik dip doe ik het tussen 2 bankjes... maar ook op een step krijg ik er last van, heeft gewoon te maken met mijn schouder denk ik :( het is ook alleen de linker kant die dan veel pijn doet :(. Jammer want het is een leuke oefening.

(we kijken er nog wel naar)
CiaoCiao jij ook een fijne dag ;)

Mag ik wat benchkracht van je lenen volgende week? :(
Als mooi worden makkelijk was hadden we geen lelijke mensen meer op aarde :D

Did that make sense? :p
:exactly:
Doelstelling van mij blijft gewoon hetzelfde: Vet-lekker-wijf worden ipv 'slechts' vet :cool:
That's the spirit! :woot:
:eek: en ik had nog wel zo een goede pet van je op... :sad:

Ja als ik dip doe ik het tussen 2 bankjes... maar ook op een step krijg ik er last van, heeft gewoon te maken met mijn schouder denk ik :( het is ook alleen de linker kant die dan veel pijn doet :(. Jammer want het is een leuke oefening.

Ik krijg ook snel pijn in mijn schouders bij dip-oefeningen, ik kan je seated dips wel aanraden. Op de een of andere manier voelen die beter aan.

Ik krijg bij (zwaar) dippen ook regelmatig last van mijn schouder maar dit is pas op het moment dat ik 'afstap' en dus mijn schouders ontlast :(
Zit aan de voorkant en voelt een beetje als een pees, rotgevoel dus. Binnen een minuut is dit gevoel al weer weg maar ik doe ze daarom niet meer elke week.
Denk dat de een er last van heeft en de ander totaal niet...

---------- Toegevoegd om 08:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Ik denk dat ik het zelf weer nodig ga hebben :o

:sad:
Ah tooee.... :wl:

Opzich is de filosofie wel logisch, maar hoeveel rust neem je dan tussen de sets? Vast niet zo heel veel ofwel?

• #1.176
Opzich is de filosofie wel logisch, maar hoeveel rust neem je dan tussen de sets? Vast niet zo heel veel ofwel?

Variërend van 45 en 90 seconden, gemiddeld zo'n 60 seconden dus. Tijdens wat tricep extensions ben ik natuurlijk sneller op adem dan tussen twee flinke squatsets in. Ook neem ik tussen de eerste sets van een oefening minder rust dan de laatste, omdat je dan immers vermoeider begint te raken en meer tijd nodig hebt om te ''herstellen''. Mijn stelregel is om zo kort mogenlijk rust te houden, dat betekend dus c.a. minimaal 1 tot maximaal 2 minuten om ATP weer voldoende aan te vullen zonder de intensiteit te laag laten zakken.

• #1.177
Squat
5x165 PR
5x160
5x155
5x150
5x145

Leg press
10x220
10x200
10x180
10x150
10x130

Walking lunges (om de quads even helemaal ''kapot'' te maken)
1x 20 stappen met 2 db's van 25kg p/s.
>Pffff na dat squatten en leg pressen viel dit echt heel waar.. die laaste 10 stappen verdiende geen schoonheidsprijs zeg maar :)

Laying leg curl
10x70
10x60
10x50
10x50
10x40

Romanian deadlift
10x100
10x90
10x80
10x70
10x70
>Zelfde gewicht als vorige beentraining, maar nu twee reps extra eruit weten te persen bij elke set.

Standing calf raises
20x100
20x100
20x90
20x80
20x80
>Zo.. ter variatie maar een frituur reprange gedaan voor de kuiten.

Conclusie: tevreden. Heb nu wel 3 dagen achter elkaar flink zwaar getraind, dus morgen word een hele luie rustdag.. heb nu overal spierpijn :( :D

Hey, nog eens een training tussen de spam :p

:jk:

Stevige PR kerel, en die lunges zijn ook niet van het minste

Top training

• #1.179
Thnx Rob! :bow:

Die lunges vielen me ook echt tegen, de laatste stappen waren meer opzij dan vooruit :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven