XXL Nutrition

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik krijg ook snel pijn in mijn schouders bij dip-oefeningen, ik kan je seated dips wel aanraden. Op de een of andere manier voelen die beter aan.

Ik krijg bij (zwaar) dippen ook regelmatig last van mijn schouder maar dit is pas op het moment dat ik 'afstap' en dus mijn schouders ontlast :(
Zit aan de voorkant en voelt een beetje als een pees, rotgevoel dus. Binnen een minuut is dit gevoel al weer weg maar ik doe ze daarom niet meer elke week.
Denk dat de een er last van heeft en de ander totaal niet...

---------- Toegevoegd om 08:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Ah tooee.... :wl:

Jooo thx mannen, seated dips heb ik ook geprobeerd...maar helaas krijg ik daar ook last van. Ik laat het voor nu even achterwege... eerst even mijn schouder goed laten herstellen&aansterken. Daar heeft het gewoon mee te maken :o, maar ja...leuke oefeningen... zijn... verslavend? :o

Ik denk dat ik het zelf weer nodig ga hebben :o

Jaaa :woot: 165 kg squat! NICE PR!!
Dikke training weer zeg...je benen zullen wel op zijn ja... energie kon je niet missen ;)...ÉN dan ook nog rennen om je boodschappen te halen. You rock :rocker:

Thnx Rob! :bow:

Die lunges vielen me ook echt tegen, de laatste stappen waren meer opzij dan vooruit :D

Ahh goed voor je abductors? :o:rolleyes:

5x165 squat is nice :) wat is je max op squat? 180 ofzo?

nooh ik voel die lunges altijd zo erg in me glutes :eek:

maar wel heftige squats :)

Hahaha, zegt tie tegen mij dat mijn volume hoog ligt :D!
5 x 165 kg, is verdomd nice! Waren ze all-out?

Doe eens ff normaal gast, je lijkt wel een robot zo constant presteer jij!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.186
Jaaa :woot: 165 kg squat! NICE PR!!
Dikke training weer zeg...je benen zullen wel op zijn ja... energie kon je niet missen ;)...ÉN dan ook nog rennen om je boodschappen te halen. You rock :rocker:

Thnx, you too! :rocker:

Haha die boodschappen ja lol, paar minuten voor sluitingstijd kwam ik -een beetje gehandicapt- de winkel ingerend :roflol:

5x165 squat is nice :) wat is je max op squat? 180 ofzo?

Thnx Cor ;) inderdaad 180 max.

nooh ik voel die lunges altijd zo erg in me glutes :eek:

maar wel heftige squats :)

Full squads + lunges = instant burning ass :thumbup:

Hahaha, zegt tie tegen mij dat mijn volume hoog ligt :D!
5 x 165 kg, is verdomd nice! Waren ze all-out?

Haha thnx man, hoe bedoel je all-out?

Doe eens ff normaal gast, je lijkt wel een robot zo constant presteer jij!

http://openbytes.files.wordpress.com/2009/01/terminator.jpg

:wl:

Thnx!

met all-out bedoel ik of je echt alles gegeven hebt wat je kon? Of kon onze superman nog wel een repje of 2 erbij persen :D?

• #1.188
met all-out bedoel ik of je echt alles gegeven hebt wat je kon? Of kon onze superman nog wel een repje of 2 erbij persen :D?

Nee in dat geval was dit all-out. Meer zat er niet in, de laaste 3 reps waren gewoon echt pijnlijk waarvan de laaste tot BIJNA fail.. na die PR heb ik nog een rep geprobeerd te maken maar kwam -zelfs met hard schreeuwen- niet meer omhoog voor een 6e rep ;)

Ik squat trouwens wel full (ass to the grass) en lock niet bovenin.

Sterke squat man, mooi PR.

Nee in dat geval was dit all-out. Meer zat er niet in, de laaste 3 reps waren gewoon echt pijnlijk waarvan de laaste tot BIJNA fail.. na die PR heb ik nog een rep geprobeerd te maken maar kwam -zelfs met hard schreeuwen- niet meer omhoog voor een 6e rep ;)

Ik squat trouwens wel full (ass to the grass) en lock niet bovenin.

Bruute squats!
Nog een bepaalde reden dat je bovenin niet lockt?

• #1.191
En weer een pr gaat erg hard man!

En walking lunges ''de'' manier om spierpijn te krijgen :p

Danku! Constante spanning op de benen heeft mij meer resultaat opgeleverd dan squatten met locken. Officieel hoor je ook niet te locken bovenin, dat is bedacht door powerlifters :D
je bedoelt officieel moet je locken bovenin, alleen bodybuilders hebben bedacht dat je dat niet moet doen :P

• #1.196
  • #1.198
Kontpijn :x :D

Ik viel laatst letterlijk om na walking lunges, moet er idioot uit hebben gezien :o
Moet er niet aan denken dit te moeten doen na Ace zijn volume :x

Ik ging ook niet helemaal recht meer op de lunges, de laatste stappen waren meer opzij dan naar voren... die gezichten in de gym waren onbetaalbaar! Ben vandaag dus weer eens naar de gym geweest en dacht vrij snel ''wtf doe ik hier''. Tijdens het squatten ben ik 3x aangesproken door mensen die wilden weten wat ik aan het doen was. Ook was er een jonge dame (nouja jong...) die zij dat ik mijn rug aan het verpesten was met het deadliften.. voelde het een beetje kriebelen om mijn shirt uit te doen en te vragen ''ziet dit er verpest uit?''
Maar, daar was ik toch weer te verlegen voor :o

Haha ik lock ook bijna nooit. Alleen om ff te rusten en ff adem te halen om nog meer reps te maken. Met locken steeds is het veel lichter.

Zo mag ik het horen :thumbs:

haha vandaag ook gesquat en gelunched = major pain in the ass :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven