Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap niet wat de logica is dat je op 12% wel zou gainen met 5500kcal ga gewoon 6000 eten dan.

je DB presses zijn idd aardig uit verhouding met je raises
wel nice MP!
al is een MP met legdrive natuurlijk geen MP meer![]()
Waarom denk je dat Jay Cutler off season niet op 5% staat?
Ik kan het niet verklaren maar een iets hoger vetpercentage win je makkelijker spiermassa mee leert de ervaring.
Ik denk dat je oorzaak en gevolg omdraaitWaarom denk je dat Jay Cutler off season niet op 5% staat?
Ik kan het niet verklaren maar een iets hoger vetpercentage win je makkelijker spiermassa mee leert de ervaring.
Jay staat off season niet op 5% omdat het moeilijk is zo'n laag vetpercentage te houden als je aan het bulken bent. Je kan beter/sneller bulken door ook wat in vetpercentage te groeien dus zal die dat doen en dan wat harder cutten voor een wedstrijd/seizoen. Als het kon zou die natuurlijk nooit van die 5% afgaan.Sterker nog, het lijkt me met zoveel massa onmogelijk om weinig massa te verliezen als je op die 5% blijft staan.Ik denk dat je oorzaak en gevolg omdraaitJay staat off season niet op 5% omdat het moeilijk is zo'n laag vetpercentage te houden als je aan het bulken bent. Je kan beter/sneller bulken door ook wat in vetpercentage te groeien dus zal die dat doen en dan wat harder cutten voor een wedstrijd/seizoen. Als het kon zou die natuurlijk nooit van die 5% afgaan.
Sterker nog, het lijkt me met zoveel massa onmogelijk om weinig massa te verliezen als je op die 5% blijft staan.
Jij staat toch ook niet op 5%? Het gaat er toch om dat je niet aankomt? Of bedoel je je komt niet aan in spiermassa maar wel vet?
Ik denk dat je oorzaak en gevolg omdraaitJay staat off season niet op 5% omdat het moeilijk is zo'n laag vetpercentage te houden als je aan het bulken bent. Je kan beter/sneller bulken door ook wat in vetpercentage te groeien dus zal die dat doen en dan wat harder cutten voor een wedstrijd/seizoen. Als het kon zou die natuurlijk nooit van die 5% afgaan.
Sterker nog, het lijkt me met zoveel massa onmogelijk om weinig massa te verliezen als je op die 5% blijft staan.

Ik sta op 8%.
Sterker nog, een prof zal in de wedstrijdvoorbereiding alleen maar focussen op zoveel mogelijk massa vasthouden! laat staan dat hij denkt aan spiermassa aanzetten![]()

Ik ga natuurlijk niet mijn vet terug brengen naar setpoint zonder aan te komen.. maar dat geeft niet, word ik meteen wat buffer. Gewoon lekker 7000 kcals ofzo met flink wat koolhydraten, moet goed komen.
---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------
En Jay heeft in dat filmpje nog 9 weken, en zolang cut hij niet. 4 Weken voor de wedstrijd komt hij echt niet meer aan, maar probeert hij zo min mogelijk te verliezen onderweg naar de 5%![]()
Waarom denk je dat Jay Cutler off season niet op 5% staat?

12% zeker netjes, 8% lijkt me vrij laag...wel grappig dat je daar op bent blijven hangen.
Dikke training trouwens![]()
Hoe ga je het aanpakken om naar die 12% te gaan?

12% zeker netjes, 8% lijkt me vrij laag...wel grappig dat je daar op bent blijven hangen.
Dikke training trouwens![]()
Hoe ga je het aanpakken om naar die 12% te gaan?