- Waardering
- 14.157
Altijd op 5000 tot 5500 kcals gezeten MET aardig wat cardio / waterpolo. Nu naar de 7000 kcals zonder cardio moet lukken dacht ik zo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en zuivel. Ja noten inderdaad, daar vreet je zo een halve kilo van weg. Maar als je het serieus uit rijst, kip, groente, kwark etc gaat halen moet je aardig proppen.

Nu krijg ik verdomme zin om een paar bakken spareribs weg te harken, maar het vet verdwijnt niet vanzelf![]()
Haha, een plaatje zorgt er juist voor dat me trek wegneemt.
Ik pak zo wel een bord rijst met kip, genoeg carbs voor vandaag zodat ik morgen kan knallen.

Zit wel groente en saus door, maakt me moeder altijd. Goed spul
En vandaag ook wel paar paaseitjes op, en een speculaasje, maar ja die dingen boeien me niet zo
Me moeder moet maar kappen met die shit in huis halen, allemaal haar schuld.
)) rotzooi in huis
.Altijd op 5000 tot 5500 kcals gezeten MET aardig wat cardio / waterpolo. Nu naar de 7000 kcals zonder cardio moet lukken dacht ik zo.
haha 
Al dat gepraat over eten en die afbeelding nog lekker als je aan het cutten bent![]()

Waaa haha gewoon ff extra erbij eten wat ik op een dag ong. binnen krijghaha
Hoe lang denk je er ong. over te doen? Heb je thuis een tang waar je jezelf mee meet?

t*ring dat is echt sick veel 7000kcal voor een natural met jou bw..
Succes met vreten!