- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Soms
Ik heb thuis natuurlijk niet alles, en laatste tijd ga ik eigenlijk meer naar de gym. Thuis een powerrack, lat tower en nog wat toys, maar bvb geen cable cross over![]()

Pff verwend kreng, complete homegym en dan gaan huilen over een cross over.
j/k
Lekkere training hoor, deadlifts op dat volume zijn echt slopend.![]()

ik zit al maanden op 10x100 BOR (not!) lekker getraint Ace, maar hoe zit het met die foto's, ik verwachtte ze gister al, heb de hele nacht niet kunnen slapen daardoor![]()
je moet nog even geduld hebben 
mag ook wel privé hoor, ik zie je het liefst in beide gevallen droog/iets minder droog't Spijt me KEUNingje moet nog even geduld hebben
Die fullbody pic komt als ik iets minder droog sta, dan lijkt het misschien nog wat.
mag ook wel privé hoor, ik zie je het liefst in beide gevallen droog/iets minder droog![]()

die tijd heb ik gehad

BOR
10x100 > rep PR volgens mij
10x90
10x80
10x70
10x60
>Elke set vol gas!
Lat pulldown (brede grip)
10x80
10x70
10x65
10x60
10x60
T-bar row
10x100
10x100
10x90
10x80
10x70
Pull up (grip afwisselend)
10xbw breed
10xbw smal
8xbw breed
8xbw smal
5xbw breed
Deadlift
10x130
10x120
10x110
10x100
10x90
Hammer curl (gewicht per DB)
10x22 >flink cheatend.
10x20
10x18
10x16
>Na al die pull oefeningen ging het curlen niet dramatisch lekker meer
Conclusie: Vandaag getraind in een andere sportschool iets verder van huis waarover ik goede verhalen gehoord had. En die verhalen waren niet overdreven! een kleine, maar hardcore sportschool met dumbbells tot 60kg, genoeg vrije gewichten, banken en allerhande apparaten van hammer strenght (waarvan er zelfs een paar die ik nooit eerder gezien had) en begeleiding van een ex prof bb'er. En in deze sportschool werd ik niet gevraagd om rustig aan te doen met het deadliften, maar aangemoedigd om nog zwaarder te deadliften! Dat kwartiertje extra rijden heb ik er meer dan voor over, prima schooltje, lekker rustig en hardcore
Over de training: BOR voelde lekkerder dan anders, en deadliften ging ook vrij soepel. Kortom, tevreden.

ik dacht dat jij zo'n mannetje was die alleen bij de meisjes zit te spammen en te loggen

)
Dat is mijn grootste punt van ergernis bij mijn gym: De boel staat te dicht op elkaar om te kunnen dumbbell benchen tenzij de bankjes links en rechts van je vrij zijn, en deadliften doe ik met een incline benchpress barbell en daarvoor bezet ik 2 incline bench banken