AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja HAHA dat blijkt wel weer :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
BOR
10x100 > rep PR volgens mij
10x90
10x80
10x70
10x60
>Elke set vol gas!

Lat pulldown (brede grip)
10x80
10x70
10x65
10x60
10x60

T-bar row
10x100
10x100
10x90
10x80
10x70

Pull up (grip afwisselend)
10xbw breed
10xbw smal
8xbw breed
8xbw smal
5xbw breed

Deadlift
10x130
10x120
10x110
10x100
10x90

Hammer curl (gewicht per DB)
10x22 >flink cheatend.
10x20
10x18
10x16
>Na al die pull oefeningen ging het curlen niet dramatisch lekker meer

Conclusie: Vandaag getraind in een andere sportschool iets verder van huis waarover ik goede verhalen gehoord had. En die verhalen waren niet overdreven! een kleine, maar hardcore sportschool met dumbbells tot 60kg, genoeg vrije gewichten, banken en allerhande apparaten van hammer strenght (waarvan er zelfs een paar die ik nooit eerder gezien had) en begeleiding van een ex prof bb'er. En in deze sportschool werd ik niet gevraagd om rustig aan te doen met het deadliften, maar aangemoedigd om nog zwaarder te deadliften! Dat kwartiertje extra rijden heb ik er meer dan voor over, prima schooltje, lekker rustig en hardcore :heart:

Over de training: BOR voelde lekkerder dan anders, en deadliften ging ook vrij soepel. Kortom, tevreden.

Je trainde toch thuis?

• #1.504
Laatst bewerkt:
Soms ;)

Ik heb thuis natuurlijk niet alles, en laatste tijd ga ik eigenlijk meer naar de gym. Thuis een powerrack, lat tower en nog wat toys, maar bvb geen cable cross over :sad:

Pff verwend kreng, complete homegym en dan gaan huilen over een cross over.

j/k :p

Lekkere training hoor, deadlifts op dat volume zijn echt slopend. :zweet:

brute workout!

• #1.507
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zit al maanden op 10x100 BOR (not!) lekker getraint Ace, maar hoe zit het met die foto's, ik verwachtte ze gister al, heb de hele nacht niet kunnen slapen daardoor:mad:

• #1.509
ik zit al maanden op 10x100 BOR (not!) lekker getraint Ace, maar hoe zit het met die foto's, ik verwachtte ze gister al, heb de hele nacht niet kunnen slapen daardoor:mad:

't Spijt me KEUNing :( je moet nog even geduld hebben :aai:

Die fullbody pic komt als ik iets minder droog sta, dan lijkt het misschien nog wat.

BOR
10x100 > rep PR volgens mij
10x90
10x80
10x70
10x60
>Elke set vol gas!

Lat pulldown (brede grip)
10x80
10x70
10x65
10x60
10x60

T-bar row
10x100
10x100
10x90
10x80
10x70

Pull up (grip afwisselend)
10xbw breed
10xbw smal
8xbw breed
8xbw smal
5xbw breed

Deadlift
10x130
10x120
10x110
10x100
10x90

Hammer curl (gewicht per DB)
10x22 >flink cheatend.
10x20
10x18
10x16
>Na al die pull oefeningen ging het curlen niet dramatisch lekker meer

Conclusie: Vandaag getraind in een andere sportschool iets verder van huis waarover ik goede verhalen gehoord had. En die verhalen waren niet overdreven! een kleine, maar hardcore sportschool met dumbbells tot 60kg, genoeg vrije gewichten, banken en allerhande apparaten van hammer strenght (waarvan er zelfs een paar die ik nooit eerder gezien had) en begeleiding van een ex prof bb'er. En in deze sportschool werd ik niet gevraagd om rustig aan te doen met het deadliften, maar aangemoedigd om nog zwaarder te deadliften! Dat kwartiertje extra rijden heb ik er meer dan voor over, prima schooltje, lekker rustig en hardcore :heart:

Over de training: BOR voelde lekkerder dan anders, en deadliften ging ook vrij soepel. Kortom, tevreden.

ik dacht dat jij zo'n mannetje was die alleen bij de meisjes zit te spammen en te loggen
Dan valt me deze training niet tegen :cool:
goed gedaan

Waarom moet die hele training gequote worden, echt een debiele bezigheid...

• #1.515
top bezig ace. en gratz met de nieuwe sportschool! geeft toch een extra boost als je met nieuw spul werkt en goede coaching

Heb je daar ruimte? :P Dat is mijn grootste punt van ergernis bij mijn gym: De boel staat te dicht op elkaar om te kunnen dumbbell benchen tenzij de bankjes links en rechts van je vrij zijn, en deadliften doe ik met een incline benchpress barbell en daarvoor bezet ik 2 incline bench banken :roflol:

Ik woon een kwartier fietsen van Fight Academy van Joop Kasteel en kornuiten, misschien eens overwegen toch. Top dat je een goeie gym + relaxde gasten heb gevonden. Waarom pak je trouwens zo veel sets/reps en zo'n laag gewicht op je deadlift, volgens mij kan je meer weight pakken toch?

nice training ace , maar ik zou nog steeds zeggen gooi die deadlift naar voren en pak daar eens een flink gewicht op. je bent sterk genoeg, deadlift is een belangrijke oefening en met 130kg schiet ie niet natuurlijk niet op ( zeker niet als je 180+ op reps kunt pakken volgens mij)

Beste bor Ace, netjes!

Beste training, maar idd waarom pak je je deadlift zo hoog op reps? Dacht dat dat juist een oefening was die je laag in reps moest doen? Of zit ik helemaal mis hiermee?

M'n excuses voor 't laatste tijdstip, even wezen stappen met 3 liter water ofzo achter m'n kiezen :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven