MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Over deadlift:
Verplaats hem naar benendag (na squats).
Je rug is dan al goed warm van squats maar je komt minder in de knoei met de overige oefeningen dan als je hem op rugdag doet.
Feit blijft dat hij lastig in de plannen is en het altijd een compromis zal zijn tov andere oefeningen :(

Dat doe ik zelf ook altijd na mijn squats, omdat ik van deze oef. (hakken op verhoging) altijd zo erg voel in mijn hams de 2 dagen erna :rolleyes::cool:
Zeker goede tip! :D
---------- Toegevoegd om 07:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:05 ----------

8x maar? zovaak ga ik in een normale nacht al ???

:D

:eek: :orly:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
waterpolo....? :p

Idd beter iets verder rijden voor een goede hardcore school dan dichtbij waarbij je het idee hebt dat je net zo goed thuis had kunnen trainen...

Juist! en weet je wat? whaha deze sportschool staat in Mijdrecht waar jij je wedstrijd binnenkort hebt :)

Mijn 1 of 2 x per nacht valt dus best mee.:roflol:
In me gym moet ik vaak 3x echt irritant als je door wil trainen.

3x tijdens het trainen ???

Ik heb genoeg sportscholen dichter bij dan me huidige hardcore gym maar ben elke dag nog steeds blij dat ik de overstap heb gemaakt van sportschool naar een hardcore gym.:D

Stukke beter inderdaad, vandaag ga ik voor het eerst in lange tijd weer een bankdrukken met een spotter (lekker negatieve reps maken!)

Over deadlift:
Verplaats hem naar benendag (na squats).
Je rug is dan al goed warm van squats maar je komt minder in de knoei met de overige oefeningen dan als je hem op rugdag doet.
Feit blijft dat hij lastig in de plannen is en het altijd een compromis zal zijn tov andere oefeningen :(

Hier heb ik ook over na zitten denken omdat ik tijdens het squatten mijn onderrug ook goed voel. Nou doe ik wel Romanian deads op mijn benendag voor de hamstrings, en deadliften is wel een lekker compound op rugdag... wat een drama :D

Wejoo das ook vaak :eek: Ik ga meestal voor trainen, in mn flesje-bijvullen-pauze en voordat ik weer op de fiets stap. Snachts ben ik ook vaak de lul ???

Ik ben tijdens het trainen 1x gegaan, maar verder komt het nooit voor. Vroegah moest ik s' nachts wel sowieso 1x maar sinds ik GABA gebruik is dat over ???

Ik ben nu trouwend door mijn GABA heen en was van plan er even mee te stoppen, hopelijk blijf ik nog steeds aan 1 stuk doorslapen.

ook een goede ja, al zit bij mij na zwaar squatten m'n rug meestal zo vol dat deadlift geen succes meer is (doe het liever andersom)

hmm, wat een dilemma éh :rolleyes:

interessante log. af en toe ff spieken.

Thnx! ;)

Dat doe ik zelf ook altijd na mijn squats, omdat ik van deze oef. (hakken op verhoging) altijd zo erg voel in mijn hams de 2 dagen erna :rolleyes::cool:
Zeker goede tip! :D

Das Romanian deadlift, of hou je je benen niet stil?

• #1.544
  • #1.545
Incline benchpress
8x100
8x90
8x80
8x70
8x70

DB press (gewicht per DB)
10x40
10x40
10x35
10x30
10x25

Flys
10x25
10x20
10x18
10x17
10x15
>Ja ja, ik kan ook wel zwaarder flyen maar niet na zo'n press sessie.

Peckdeck
10x50
10x40
10x35
10x30
10x25

Dippen
15xbw+10kg
15xbw+10kg
15xbw+5kg
10xbw+5kg
10xbw+5kg

Laying overhead extention
10x40
10x40
10x40
10x40
>Wel cheatend om elke set aan die 10 reps te komen (waarvan de laatste 3 eigenlijk alleen negatief).

Conclusie: tevreden.
Morgen stond er eigenlijk een benendag op de planning, maar als ik mijn benen hard aanspan voel ik ze nog van vorige week :eek:
Klote zooi want ik kan ook niet schouders trainen omdat ik vandaag triceps gedaan heb, en rug / biceps heb ik ook nog spierpijn in. Dan maar een dagje rust en hopen dat ik overmorgen wel mijn wielen weer kan afranselen (misschien iets minder volume dan..)

DAMN Jaap.... wat een training weer! ik wou dat ik zo een incline had man.... damn, damn, damn... :bow:

Lekker man!!!

K*t he, een dag onthouding als je niks kan trainen morgen!

lekkere training, weer, zoals we gewend zijn :D

ik ken het, dat je de volgende dag niks kunt trainen....

Best sterk op de incline bank.
Hoeveel verschil zit er bij jouw tussen plat en incline drukken?

Maar wat zie ik daar.. maar 40kg dumbels??? Had toch wel die 90kg dumbbells verwacht... ;)

Volume valt me ditmaal een beetje tegen van je :D

• #1.551
DAMN Jaap.... wat een training weer! ik wou dat ik zo een incline had man.... damn, damn, damn... :bow:

Thnx Chris! :bow2:

Lekker man!!!

K*t he, een dag onthouding als je niks kan trainen morgen!

Thnx!

Ja echt bale, hopelijk zijn mijn benen morgen wat beter... in ieder geval gaat het volume van mijn beentraining omlaag want dit is k*t! :mad:

lekkere training, weer, zoals we gewend zijn :D

ik ken het, dat je de volgende dag niks kunt trainen....

Thnx Tijm :thumbs:

Sja.. hopelijk dat het morgen ineens opgeknapt is en ander overmorgen wel (hoop ik:()....
Anders word benen een weekje overslaan :treuren::sad::janken::huilen::x

Best sterk op de incline bank.
Hoeveel verschil zit er bij jouw tussen plat en incline drukken?

Maar wat zie ik daar.. maar 40kg dumbels??? Had toch wel die 90kg dumbbells verwacht... ;)

Thnx! :thumbs:

Volgende keer 90kg dumbbells!!

Volume valt me ditmaal een beetje tegen van je :D

Whaha, ik vond het wel mooi zo.. mijn triceps en borst zaten zo vol (en ik was al langer dan een uur bezig) ;)

Training weer dik in orde zo te zien...enne lekker die rustdag morgen..boog kan niet altijd gespannen staan....

hèhè eindelijk eens dikke dumbbell presses :D, lekkere training jaap :thumbs:.

gsus die inclines

nette trainingen die je zo neerzet. ook een best volume, nice!

Gaba ???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven