MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Juist, die gewichten zeggen niet zoveel (althans mij niet). It's all about muscle stimulation eh? ;)

Thnx Tijm!

de meeste mensen vergeten dat. die geilen alleen op 150+ squats en 200+ deadlifts :)

en minder liften dat je eruit ziet is beter dan meer liften dan je eruit ziet :D

• #1.623
de meeste mensen vergeten dat. die geilen alleen op 150+ squats en 200+ deadlifts :)

en minder liften dat je eruit ziet is beter dan meer liften dan je eruit ziet :D

En zo is het!
Wij zijn immers geen powerlifters, maar bodybuilders. Een goeie uitvoering, bij een leuke ROM, waar je goed bij kunt squeezen is voor spiergroei veel efficienter dan dat gooi en smijtwerk wat strongman en powerlifters uitvoeren.

En zo is het!
Wij zijn immers geen powerlifters, maar bodybuilders. Een goeie uitvoering, bij een leuke ROM, waar je goed bij kunt squeezen is voor spiergroei veel efficienter dan dat gooi en smijtwerk wat strongman en powerlifters uitvoeren.

ai ai ai, don't let Hummer or Corpaul see this ;)

Nou nou 30 setjes benen, ik haal er meestal maar 9 :D.

Doe dan nog 3 setjes kuiten en nog 12 opwarmsetjes, alles bij elkaar een uurtje.

En zo is het!

jij was toch juist van het gooi en smijtwerk :D
(en mijn 10x150kg sq was met een ROM waar menig bodybuilder jaloers op zou zijn :cool:)

Tis wel saai zo hoor die trainingen van jou ;). Altijd weer prima in orde.....

Ziek aantal sets doe je :D! Vind het knap dat jij het naar je computertje hebt gehaald om het hier te posten. Ga zo door!

• #1.635
jij was toch juist van het gooi en smijtwerk :D
(en mijn 10x150kg sq was met een ROM waar menig bodybuilder jaloers op zou zijn :cool:)

:D

Maar jij bent een bovennatuurlijk beescht! :eek:

Tis wel saai zo hoor die trainingen van jou ;). Altijd weer prima in orde.....

Dankjulliewel schatjes :thumbs:

Ziek aantal sets doe je :D! Vind het knap dat jij het naar je computertje hebt gehaald om het hier te posten. Ga zo door!

Spierpijn valt vandaag zelfs erg mee :( :)

Straks ff schouders & triceps knallen!

Idd als je benen beter voelt met 10 reps van 130 waarom dan 5 reps met 150 doen. Als kracht je niet/minder intreseert. Maar wisselt per persoon hoeveel reps effect heeft.

wie zegt er dat jij 150 moet pakken
als de 10x130 goed zijn uitgevoerd
zeer netjes toch , is gewoon zware kost
al blijft de vraag wat gebeurt er met je spierontwikkeling
als je 5x140 had gepakt ?

Zou zeker op hoog volume blijven trainen zolang je progressie maakt. Zou echter wel vanaf je merkt dat alles een beetje blijft staan zakken naar 3*5 oid, dan ga jij crazy krachtgains maken!

• #1.639
Idd als je benen beter voelt met 10 reps van 130 waarom dan 5 reps met 150 doen. Als kracht je niet/minder intreseert. Maar wisselt per persoon hoeveel reps effect heeft.

wie zegt er dat jij 150 moet pakken
als de 10x130 goed zijn uitgevoerd
zeer netjes toch , is gewoon zware kost
al blijft de vraag wat gebeurt er met je spierontwikkeling
als je 5x140 had gepakt ?

Amen ;)

Zou zeker op hoog volume blijven trainen zolang je progressie maakt. Zou echter wel vanaf je merkt dat alles een beetje blijft staan zakken naar 3*5 oid, dan ga jij crazy krachtgains maken!

Toen ik begon met krachttraining deed ik het ook puur voor kracht ter ondersteuning van mijn sport. Maar toen ik overschakelde op massa bleven mijn krachtstats aardig stijgen, dus ik maak je nog niet zo'n zorgen ;)

DB shoulder press
20x20 >warming up
10x30
10x25
10x20
10x20
>Ging lekkah!
Toen ik hier bezig was zat er een bankje naast mij een dikke powerlifter hondsbrutaal te dumbbell drukken met 45kg DB's!!! Wel stoer om te zien!

Smith shoulder press
10x75
10x75
10x70
10x65
10x65
>Sommige sets beetje legdrive.

Push press
5x80
5x80 >evenwicht probleempje.
5x70
5x70
5x70

Cable side raises
10x20
10x20
10x20
10x15
10x15
>Fuu, veel zwaarder dan DB side raises (wel super mooie ROM).

Reverse Peckdeck
10x25
10x25
10x20
10x20
10x20

Tricep pushdown
15x45
10x65
10x55
10x50
10x45

Conclusie: niet ontevreden.
Als ik morgen geen spierpijn in mijn schouders heb (wat ik vrijwel nooit heb) ga ik in de ochtend lekker rug knallen. Ik dacht maar vroeg 's ochtends te gaan omdat op goede vrijdag veel mensen vrij zijn en dan natuurlijk gaan trainen, en die gym is al niet erg groot..

Laatst bewerkt:
Pfioeeeeeeeew! Nette training!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven