MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
huh waarom die squats zo laag? die pakte je vorige keer toch 20kg hoger ???

Weer netjes kerel!

Zeg heb jij voor dat je afzakt naar het zuiden nog ff tijd om mij wat advies te geven? Heb toch besloten om te gaan trainen met een 3/4 dagen splitschema. Ik post hem vanavond wel in mijn logboek.

Bedankt alvast!

Stevige romanians kerel :thumbs:, die squats hebben we idd wel eens zwaarder gezien (ik ben er nog steeds jaloers op, daar niet van :D).

@roelly, wat een :sd: met zijn biceps!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.824
Hoe erg zuidelijk ga je?
(nette training trouwens!)

Oh, enne: dat verjaardagscadeautje voor mijn vriend (100+ liter waterdichte plunjezak) gaf wel bonuspunten - hij had 'm mee op de motor op z'n kampeerweekendje en dat is blijkbaar goed bevallen :D

Ik ga helemaal naar Woensdrecht :eek:

Thnx! en ik wist het wel dat je met die waterdichte plunjezak van 100+ liter bonuspunten zou scoren, iedereen wil dat toch :banana:

Waaa die gozer is huge he :eek:, vet leuk om te zien dat jij daar dan ook traint :cool:

Nice training! je bent lekker bezig geweest :thumbs:

& No Worries :)

Thnx ;)

Thnx ;)

huh waarom die squats zo laag? die pakte je vorige keer toch 20kg hoger ???

Ja klopt, squatten ging niet helemaal lekker vandaag. Ik begon op hetzelfde gewicht als vorige week (doe ik altijd, en vanaf dat setje bepaald ik omhoog of omlaag ga in gewicht), maar merkte dat het gewoon traag en moeizaam ging.. dus vandaar.

Weer netjes kerel!

Zeg heb jij voor dat je afzakt naar het zuiden nog ff tijd om mij wat advies te geven? Heb toch besloten om te gaan trainen met een 3/4 dagen splitschema. Ik post hem vanavond wel in mijn logboek.

Bedankt alvast!

Thnx Tukker!

Ja geen probleem hoor, ik zal vanavond of anders morgenochtend even mijn mening over je split uitstorten ;)

Stevige romanians kerel :thumbs:, die squats hebben we idd wel eens zwaarder gezien (ik ben er nog steeds jaloers op, daar niet van :D).

@roelly, wat een :sd: met zijn biceps!

Thnx Mark! :thumbs:

Sja Roellie.. ik heb vandaag met de eigenaresse van de sportschool afgesproken dat ze even een belletje geeft als hij weer komt :D

Ja klopt, squatten ging niet helemaal lekker vandaag. Ik begon op hetzelfde gewicht als vorige week (doe ik altijd, en vanaf dat setje bepaald ik omhoog of omlaag ga in gewicht), maar merkte dat het gewoon traag en moeizaam ging.. dus vandaar.

ah ok, jammer! succes in het zuiden :)

Goede training , nette squats

lichaamsbouwers in de huis
oh ja nice training ace

Laatst bewerkt:
  • #1.829
Jammer van die squats!
Welke gym is dat dan?

nice squats, roelly was vandaag in mijn gym:thumbup::o

Jammer dat je wat minder actief op dbb wordt kerel, we zullen je missen :kiss: :roflol:.

Verwacht binnenkort wel de volgende krantenkop natuurlijk: 19 jarige bodybuilder duwt f16 met startproblemen aan.

Ik wil trouwens niet heel negatief en vervelend doen, maar ik snap niet waarom heel veel nice squats enzo zeggen als je zelf aan geeft dat je squats k*t gingen.

Moest het even kwijt :p

• #1.836
Whaha dankjewel Markie, ik zal proberen alsnog zoveel mogelijk te posten ;)

@Eddine, ach ja.. zo slecht waren ze naar mijn mening niet eens. Ja het gewicht is lager, maar voor mijn gevoel de muscle stimulation niet ;)

Nee oké, daar gaat het dan wel om, maar dat kunnen de mensen hier niet beoordelen :p

ergens zijn al die BB logs onzin, omdat het helemaal niets zegt.. 10x120squat kan voor de een net zoveel spiergroei betekenen als 10x180 voor de ander ;)

• #1.839
Zo is het, sterker nog.. vroeger groeide mijn benen als kool op 5x80 :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven