MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ergens zijn al die BB logs onzin, omdat het helemaal niets zegt.. 10x120squat kan voor de een net zoveel spiergroei betekenen als 10x180 voor de ander ;)

Idd. en ach ja het is gewoon nog steeds een goede training ondanks dat hij zich niet zo goed voelde. Het is gewoon leuk te helpen motiveren als er wel hard gewerkt word :cool:... de discipline&motivatie blijft hoog hier :thumbs:

Suc6 vanaf donderdag ;), hopelijk deze keer wel alles goed geregeld daar! en dan met 90kg dumbbells smijten :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Het voelde juist wel goed, alleen was het wat minder gewicht dan vorige week ;)
Thnx! laat die 90kg DB's maar komen!

Idd. en ach ja het is gewoon nog steeds een goede training ondanks dat hij zich niet zo goed voelde. Het is gewoon leuk te helpen motiveren als er wel hard gewerkt word :cool:... de discipline&motivatie blijft hoog hier :thumbs:

Je slaat de spijker op zn kop! Das toch ook nr1 voor mijn logje.

Het voelde juist wel goed, alleen was het wat minder gewicht dan vorige week ;)
Thnx! laat die 90kg DB's maar komen!

Zo mag ik eht horen :):D

Alleen met die dingen lopen al haha. Ronnie deed het in zijn trainingsfilm volgens mij 80kg dat zag er al zwaar ziek uit :D

Goedemorgen :hello:

• #1.847
Het helpt mij in ieder geval zeker. Het maakt mij alleen maar fanatieker.

Je slaat de spijker op zn kop! Das toch ook nr1 voor mijn logje.

+1 :thumb:

Zo mag ik eht horen :):D

Alleen met die dingen lopen al haha. Ronnie deed het in zijn trainingsfilm volgens mij 80kg dat zag er al zwaar ziek uit :D

Volgende week staan hier hammer curls met 90kg DB's, be aware :thumb:

Goedemorgen :wave:

Lekker veel reps weer Ace ... en beetje minder kilo's kan soms lekkerder aanvoelen.

goei materiaal en mooie rugafbeuling :D

• #1.850
Lekker veel reps weer Ace ... en beetje minder kilo's kan soms lekkerder aanvoelen.

Zeker weten, thnx Rob :thumbs:

Deadlift
10x150
10x130
10x120
10x120
10x120

BOR
10x100
10x90
10x80
10x70
10x60

Lat pulldown
10x85
10x75
10x75
10x65 >behind the neck
10x55 >behind the neck

T-bar row (zo'n machine waar je schuin op ligt en met je borst tegen zo'n kussen aan steunt)
10x100
10x90
10x80
10x80
10x70

Straight arm pulldown
10x65
10x55
10x55
10x55
10x45

Machine preacher curl
10x45
10x35
10x35
10x25
>Dam wat een lekker apparaat!

Hammer curls
3x10x17

Conclusie: tevreden, deadliften ging iig beter dan laatste keer. Morgen vertrek ik richting het zuiden, maar zal proberen zeker iedere dag toch wel iets te posten op DBB.

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

goei materiaal en mooie rugafbeuling :D

O rly :)

Thnx!

Laatst bewerkt door een moderator:
Weer lekker kerel!

Wens je verder veel succes daar in het zuiden. Wij verwachten natuurlijk wel dat je af en toe (dagelijks:D) nog komt buurten hier. Enne laat je de kop niet gek maken daar!

• #1.852
Thnx Tukker!!! :thumbs:

Ik zal zoveel mogelijk komen buurten ;)

Juist, dat lijkt er meer op :D

• #1.854
Danku ;)

Hoi Ace :)

jij traint volgens mij erg hard?! :)

gebruik je ook van die shakes???

je hebt gewoon je training van vorige week gekopieërt!
harde training weer ace

Veel reps gemaakt ! goeie training :)

Waahhh dikke training weer! Ik blijf me verbazen hoeveel sets je toch doet in een uur (en een kwartier) tijd met jou intensiteit. Maar goed :rolleyes:...voor mij als vrouw zijnde lijkt de intensiteit die je pakt sowieso nog meer dan voor jullie mannen XD. En die straight arm pull down... die deed je toch niet eerder:o zo niet --> en dan 65 kg? .. :woot:

Slaapze nu, rust uit en VEEL SUC6 morgen!!
CiaoCiao:kiss:

• #1.859
Thnx Jen :kiss:

Zo, eerste dag op de basis zit erop. Ben er achter gekomen dat er toch 's avonds warm gegeten word, maar jeez wat word hier lekker eten geserveerd RAWRRRRR. Vanavond gekookte krieltjes op, met veel groente en een gegrilde halve kip (ik schat zo'n 300 gr bereid:)). Lunch was bruine boterhammen met rosbief en een eitje (zo hard gekookt dat het geel groend werd......) maar verder top!

Kamer is wel ruk, staan 6 bedden en 1 bureau, maar goed.. daar ga ik toch niet veel tijd doorbrengen. Zit nu op de computer van de locale computerhobbyclub whaha :coffeepc:

Verder heb ik het aardig druk, maar zal in ieder geval dit weekend even jullie logjes doornemen!
(morgen even de gym checken) ;)

Laatst bewerkt:
Jaja eet onze belastingcentjes maar lekker op jij :mad:!

:roflol:

En is de gym daar een beetje te doen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven