AndroidHealthClinic

Act like a lady, train like a beast!

Gaat lekker he! ik zei toch dat die chin ups snel zouden gaan.
Ik deed ze laatst een keer voor voor iemand.. had ze al maanden niet gedaan en trok er toch nog 7x uit. hahahahah
je gaat super

• Topic Starter Topic Starter
Er passeren hier nog al eens gewichten!? goed bezig :D

Gaat lekker he! ik zei toch dat die chin ups snel zouden gaan.
Ik deed ze laatst een keer voor voor iemand.. had ze al maanden niet gedaan en trok er toch nog 7x uit. hahahahah
je gaat super

Haha thanks Sanne en Marina!
Ja inderdaad Marina je had gelijk! Wel motiverend dat dat zo goed gaat! Kun jij jezelf ook al optrekken met wijde grip?

Lekker Daph dat je zo goed aankomt! Je werkt er ook hard voor & je gaat enorm goed vooruit! Keep up the good work:thumb:

Training van vandaag:

Ik heb een tijdje met de deadlift touch&go op volume getraind. Ga nu een aantal weken 5x5 aanhouden en geen touch&go meer. Lekker wat kracht proberen op te bouwen!

Deadlift:
20x30kg
5x50kg
5x65kg
5x82,5kg
5x82,5kg
5x82,5kg - PR

Squats:
15x47,5kg
15x47,5kg
15x47,5kg
15x47,5kg

Sumo squats op twee boxen (uit elkaar):
10x24kg kettlebell
10x24kg kettlebell
10x24kg kettlebell

Superset 3 x van:
- 15 squats op omgekeerde bosu bal met 20 kg kettlebell
- 20 sprong lunges met 10kg schijf

Superset 3 x van:
- 15x glute cable extension 20kg
- 15x barbell glute bridge on bench 20kg - PR

Calve raises smith machine:
15x50kg
15x50kg
15x50kg

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Inmiddels 3 x5
Maar nu kan ik niets meer... :( mag ook niet tot ik meer weet he....

Dat is al wel flink hoor! Komt wel weer.. Geduld hebben is helaas niet leuk, vooral niet in jou situatie.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Lekker Daph dat je zo goed aankomt! Je werkt er ook hard voor & je gaat enorm goed vooruit! Keep up the good work:thumb:

Thanks Danielle! Leuke reactie :D

je gaat rap vooruit Daphne! feli met je PR, supermooi cijferke bij je deadlifts. Ben benieuwd wat 5x5 stop voor je gaat doen!

Woehoee PR op de DL goed bezigg :D

Zo lekker hé die 82,5kg! Ik loop al rood aan bij 45kg:wl:

Zoo, nice die deadlift! :D lekkere supersets ook!

je gaat rap vooruit Daphne! feli met je PR, supermooi cijferke bij je deadlifts. Ben benieuwd wat 5x5 stop voor je gaat doen!

Woehoee PR op de DL goed bezigg :D

Zo lekker hé die 82,5kg! Ik loop al rood aan bij 45kg:wl:

Zoo, nice die deadlift! :D lekkere supersets ook!

Dankjewel meiden voor jullie reactie! :D

En Nicky, ik ben ook benieuwd wat het gaat doen. Deze 82,5kg voelde toch wel pittig aan, vooral omdat ik het weer elke keer dood van de grond af til en geen touch & go.

En Danielle, jou gaat dat ook lukken! Kwestie van tijd & hard trainen :D Dus je bent goed onderweg :D

Zo, mooie stats! Ik ga je volgen :)
vooral 82,5 bij deadlifts: echt heel knap!

mooi gewicht wat de deadlift betreft :D daar ben ik momenteel nog 82,5kg van verwijderd :D
you're a strong women!!

Training van vandaag:

Military press:
10x20kg
10x22,5kg
12x22,5kg
9x25kg - PR

Pull ups assisted wide grip:
10x paarse band
10x paarse band
10x rode band - PR
8 x rode band - PR
Wow deze gingen in eens lekker, vorige keer 7 en 6 hh met rode band, dus goeie vooruitgang!

Opdrukken:
13x
13x
15x
15x - PR
In totaal 5 hh meer erbij :D

One arm db row:
10x22,5
10x22,5
10x22,5
10x22,5

Monkey trap:
4x helemaal - PR
Auw eeltplekker doen hierdoor echt pijn! Wel echt goede oefening voor mijn grip :D

Hyper extension:
10x10kg
10x10kg
10x15kg - PR
10x15kg - PR

Buikspierkwartiertje

Heb echt een ongelofelijke k*tdag gehad (no comment :P), maar ben echt blij dat de training wel lekker ging :D

wow kijk dat aantal PR's!!!

(soms verwerk je zo die enorme k*tdag he, sterkte, of lekker puh, whatever is apropriate)

Lekker veel PR's voor een klote dag, is altijd k*t zo'n dag maar dat trainen dan goed gaat maakt het weer een beetje beter :) goed bezig !

Lekker je dag afreageren in de gym, daar krijg je mooie trainingen van;)

Terug
Naar boven