yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk aan, serieuze training.
Sta je niet te wankelen als een idioot op zo'n bosu ball?
Maar ehm ja op het begin wel, maar heb het tegenwoordig wel aardig onder controle! Wel lekkere oefening, ondanks het lage gewicht voel ik die echt goed door het balanceren!
Leuk btw dat je volgt!Nice train en goeie PR's! goed nieuws ook van je moeder! geeft ook weer een energy boost he! Top!
Zo ben ik er tenminste met mijn hoofd weer bij..Gelukkig van je moeder
Lekkere PR op je deadlift zeg![]()
Ben er ook blij mee!potverdorie ben ik blij voor jullie! supernieuws, wel een feestje waard.
En dan ook nog een lekkere train met PR's en VPR: je gaat heel lekker jij!
Het gaat idd best lekker 
Wat heerlijk dat je goed nieuws had mbt je moeder!
Lekkere training ook met die VPR's!
Goed nieuws en een lekkere training! Wat wil je nog meer![]()

Goed nieuws, top!
Zware training! jump lunges haat ik echt, knap dat je die met extra gewicht kan! Ga al stuk als ik er gewoon 10 doe!
Zozo goeiee training, sterk en veel pr/vpr gaat lekker![]()
Gaat super lekker bij jou he! Top training en nice PR's
Als ik het zo terug kijk heb ik inderdaad best wat (v)pr's gezet haha, was ook echt lekkere training 
Zo wat een goede training!Flink wat pr's gehaald & wat super van je chin ups!

Superset met bulgarian split squat, ik word zelf alleen al misselijk van BSQ. Laat staan in een superset.
Mooi getraind zo te zien![]()
Haha ja die superset is ook best pittig! Ik hou wel echt van bsq, brand zo lekker haha!Wauwwiee wat een training!
Netjes hoor die sldl, mijn hamstrings gaan altijd helemaal trillen haha.
Wel lekker gevoel he als je hamstrings zo op spanning staan?! 
Lekker hoor al die PRs! Wordt een training altijd een stuk leuker van vind ik![]()
Ja dat maakt het zeker leuker, daar doen we het voor he, om lekker voor uit te gaan