magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
succes met school...als zelfs de pr je geen energie geeft en je me de pull-ups niet alles kan geven, ben je er idd niet bij.
Zet m op!
Balen dat 't niet lekker ging. Maar hey een 'mindere' training is nog altijd beter dan geen trainingnu dan ff focussen op school en daarna weer knallen
![]()
Kan niet altijd 100% zijn, school is wel wat belangrijker. Zie het als een momentje dat je even nergens aan denkt. Helpt bij mij vaak.
Kop op meid. Het kan niet altijD even goed gaan he!
Voor een K training ziet het er toch goed uit! zeker met die legpress!

nu in totaal 4 kg! Ga nog 2 weken bulken, dan 3 weken op onderhoud eten en dan cutten! Ben benieuwd hoe dat gaat! Heb er wel echt zin in, vooral om lekker strak erbij te lopen in de zomer! Hoop alleen dat ik niet te veel verlies van wat ik nu heb opgebouwd en dat ik schriel ga ogen.. Maar gelukkig heb ik m'n vriend die alles nauw in de gaten houdt wat dat betreft dus komt vast goed!
eerste keer cutten dus het is nog een beetje nieuw en enigszins spannend!fijn dat die tentamens achter de rug zijn.
deadlift gelukt??
en succes dadelijk met de cut, superfijn dat je vriend dat zo goed in de gaten kan houden ook, steunt!
Na 1 week weer trainen. Dat wordt heerlijke spierpijn.
Ga deze zomer ook voor het eerst cutten, erg benieuwd naar.
Tentamens allemaal gelukt?
Lekker dat het zo goed gaat met je gewicht. Als je bang bent teveel te verliezen anders misschien nog even doorbulken? Want inderdaad schriel ogen is niet fijn.
Oo inderdaad spannend! Succes vanavond! Gingen je tentames goed?
Dit jaar gewoon te laat begonnen.. Maargoed voor alles een eerste keer!
Niet helemaaaal zoals gepland, maar 90kg in ieder geval in the pocket!
Wat een TOPtraining weer vandaag!! Idd op explosiviteit trainen, komt dat vanzelf goed. En niet met da bipske naar links![]()

herkenbaar dat langzame onderin
maar damnd: 90! nice! zeker na weekje rust.
lekker dat de rest "gewoon" vlotjes ging.
Ben dus gelukkig niet de enige! Hoe werk jij daaraan dan om sneller te worden?Haha thanks Danny! Komt wel goed, moet geduld hebben haha! Bedankt nog voor de aanmoediging hihi
---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------
Dankjewel NickyBen dus gelukkig niet de enige! Hoe werk jij daaraan dan om sneller te worden?
wowieeeee Nice die DL op 90 kg!!! je gaat topppie!
Ik duim dat je de rest van je tentamens gehaald hebt!![]()

door met lagere gewichten flinke sets (21-en bijvoorbeeld) uit te voeren....zowel touch and go als dead stop. En in Wods train je vaak rond de 60 a 70 % van je maximale gewicht met andere oefeningen tussendoor en dan gaat het om snelheid.
maar eerlijk....ik volg de trainer, weet er niet voldoende van om je goed advies te geven, denk dat andere logvolgers dat beter kunnen die hebben daar veel meer ervaring mee en kennis van.

Daphne, waarom laat jouw vriend je eerst op onderhoud eten voordat je begint met een calorieën tekort?