MuscleMeat

Act like a lady, train like a beast!

Mooie training ondanks de spierpijn! Ben benieuwd hoe je cut zal gaan!

Inderdaad ook benieuwd naar je cut! En toch nog lekkere training!

ik vind het er goed uit zien hoor!
Ik duim mee dat je tentamens goed zijn gegaan!

Mag ik vragen waarom je na het bulken eerst 3 week op onderhoudt gaat zitten?
Is dat omdat je anders een te groot calorisch tekort creëert in korte tijd?
gewoon nieuwsgierig hoor

Gaat lekker hier! Doe je snel trouwens die wide grip pull ups... helemaal vanuit deadhang en met je kin boven de de stang?

• Topic Starter Topic Starter
Moeite met de gewichten maar wel een PR! :thumb: nice!

Mooie training ondanks de spierpijn! Ben benieuwd hoe je cut zal gaan!

Inderdaad ook benieuwd naar je cut! En toch nog lekkere training!

Dankjewel voor jullie reactie meiden :)

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

ik vind het er goed uit zien hoor!
Ik duim mee dat je tentamens goed zijn gegaan!

Mag ik vragen waarom je na het bulken eerst 3 week op onderhoudt gaat zitten?
Is dat omdat je anders een te groot calorisch tekort creëert in korte tijd?
gewoon nieuwsgierig hoor

Heb punten vandaag al teruggekregen en gehaald dus ben helemaal happy haha! :D Die ellende zit er ook weer ff op :P

Maar dit vroeg magnetron ook al en dit doe ik omdat ik eerst eens wil aankijken wat op onderhoud eten met mijn lichaam doet en ook omdat ik aangaf dat ik bang ben te veel te verliezen van mijn gewonnen spiermassa snapje!

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Gaat lekker hier! Doe je snel trouwens die wide grip pull ups... helemaal vanuit deadhang en met je kin boven de de stang?

Thanks Sanne :) Ja die gaan wel lekker inderdaad! Eerste keer gingen ze verrassend goed, daarna wat minder.. Maar ga nu gewoon proberen op te bouwen! Doe wel echt vanuit deadhang en kind boven de stang ja! :)

goeie trainn en vet zeg 90 DLL :D:D op naar de 100! super chill, al je tentames gehaald (ik lees alles even bij haha)

Laatst bewerkt:
Succes met de cut! En mooi dat je al je cijfers terug hebt!

goeie trainn en vet zeg 90 DLL :D:D op naar de 100! super chill, al je tentames gehaald (ik lees alles even bij haha)

Succes met de cut! En mooi dat je al je cijfers terug hebt!

Thanks meiden voor jullie reactie :D

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Training van gisteren

Deadlift:
20x20kg
8x50kg
8x65kg
8x80kg
8x60kg
8x60kg
Ga me nu weer even meer concentreren op explosiviteit. Dan komt die 100kg DL wel goed uiteindelijk :)

Squats:
15x50kg
15x52,5kg
15x52,5kg
15x55kg - PR

Sumo squats op twee boxen (uit elkaar):
10x24kg kettlebell
10x24kg kettlebell
10x24kg kettlebell

Superset 3 x van:
- 15 squats op omgekeerde bosu bal met 24 kg kettlebell
- 20 sprong lunges met 10kg schijf

Superset 3 x van:
- 15x glute cable extension 20kg
- 15x barbell glute bridge on bench 40kg - PR

Calve raises smith machine:
15x60kg - PR
15x60kg - PR
15x60kg - PR

Training voelde weer lekker aan! Had weer even nodig om in te komen na weekje rust.. Heb de sumosquats en supersetje met squats en lunges lekker buiten getraind gister, was echt heeeerlijk!

zow...flink volume bij die squats zeg! netjes hoor

Zo netjes 15 hh squat met 55 kg:)
T ziet eruit als een zware training! !

Je bent lekker bezig Daphne! Ziet er goed uit!

Heerlijk die volumes, en met aardige gewichten ook!

Jij knalt ook maar door he!
zo komt die 100 kg DL er zeker wel aan!

Zo netjes 15 hh squat met 55 kg:)
T ziet eruit als een zware training! !

Dankjewel! :D die 15 hh zijn ook echt pittig haha! Maaaaaar I :heart: the burnnn!

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Je bent lekker bezig Daphne! Ziet er goed uit!

Heerlijk die volumes, en met aardige gewichten ook!

Jij knalt ook maar door he!
zo komt die 100 kg DL er zeker wel aan!

Hihi dankjewel meiden! Het gaat eigenlijk sinds het bulken, best goed. Zet elke training wel weer een (of meerdere) pr.. Ben alleen wel bang dat dat is afgelopen zodra ik ga cutten.. Hebben jullie daar ervaring mee?

Ik ben nu ook aan het cutten, maar ga nog steeds vooruit. Ik zorg wel dat ik een uur voor het trainen een maaltijd eet dan gaat het goed! :)

Dankjewel! :D die 15 hh zijn ook echt pittig haha! Maaaaaar I :heart: the burnnn!

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Hihi dankjewel meiden! Het gaat eigenlijk sinds het bulken, best goed. Zet elke training wel weer een (of meerdere) pr.. Ben alleen wel bang dat dat is afgelopen zodra ik ga cutten.. Hebben jullie daar ervaring mee?

Valt op zich wel wat mee hoor! Ik ben al een aardig tijdje aan het cutten en merk nu pas laatste weken dat m'n kracht niet zo denderend is.

Het is wat hier, al die PR's!

Goeie trainingg :D

Ik ben nu ook aan het cutten, maar ga nog steeds vooruit. Ik zorg wel dat ik een uur voor het trainen een maaltijd eet dan gaat het goed! :)

Valt op zich wel wat mee hoor! Ik ben al een aardig tijdje aan het cutten en merk nu pas laatste weken dat m'n kracht niet zo denderend is.

Oke fijn om te horen! Was ik wel bang voor haha! En hoe bevalt het cutten bij jullie verder? Op hoeveel ckal zitten jullie?

---------- Toegevoegd om 08:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

Het is wat hier, al die PR's!

Hihi dankjulliewel! :)

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

Training van gisteren:

Military press:
10x20kg
10x22,5kg
10x25kg
10x25kg - VPR (3 hh meer dan vorige week! :D)

Pull ups wide grip:
6x
6x
5x
5x
In totaal 5 hh meer dan vorige week :D (Moest toen ook nog heel erg inkomen, maar toch!)

Opdrukken:
16x - VPR
16x - VPR
15x
15x

One arm db row:
10x22,5
10x22,5
10x22,5
10x22,5

Hyper extension
4x10x15kg

Buikspieren
Trx trunk extension (lijkt op ab wheel roll out, maar dan variant met trx), superman, supersetje

Er waren aantal mensen aan het oefenen om 250kg band omhoog te krijgen. Dus ik dacht laat ik ook eens proberen. Die weg buiten loopt een klein beetje af, waardoor ik dus wat voorsprong had en ja hoor ik heb 'm 2 keer opgetild :D :D Was zo vet haha!

Hier de foto als bewijs haha!
30ju4j8.jpg

Terug
Naar boven