AndroidHealthClinic

Act like a lady, train like a beast!

Lekkere traininggg en je gezonde snackss jammie ziet er lekker uit !

Ziet er lekker uit Daph! Hoe gaat het cutten?

Sterke training! en die pr's zullen er vast nog wel inzitten hoor. Misschien wat minder als je at verder de cut ingaat. Maar dat hoeft natuurlijk niet he. Sommigen worden sterker in de cut! :)

nice die snacks! walnoten van lidl en de kwark. hahaha. heb zelf ook beide in huis en begin er zo ook aan!

Haha gooo jij, geen rare mensen die je aanstaren in de bios? Ik zat er laatst ook met worteltjes, een man naast me zat me echt aan te kijken van jo neem wat van mijn nachos met kaas haha

Snacks meenemen naar de bios, waar laat je dat spul?
prima training verder ;).

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere traininggg en je gezonde snackss jammie ziet er lekker uit !

Haha gooo jij, geen rare mensen die je aanstaren in de bios? Ik zat er laatst ook met worteltjes, een man naast me zat me echt aan te kijken van jo neem wat van mijn nachos met kaas haha

Snacks meenemen naar de bios, waar laat je dat spul?
prima training verder ;).

Haha ja ik moet echt iets te knabbelen hebben in de bios.. En we zaten helemaal achterin en mijn vrienden zijn het onderhand wel gewend, dus het aanstaren viel mee haha!
Ik had gewoon alles uitgestald tussen mijn benen én op mijn schoot natuurlijk hihi!

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Ziet er lekker uit Daph! Hoe gaat het cutten?

Thanks Danielle! Ik ben nog niet écht aan het cutten, meer de overstap aan het maken naar het cutten toe. Opzich gaat het wel, maar heb wel veel honger op een dag. Maar dat komt meer omdat ik veel meer gewend was door bulken, want opzich mag ik nog best wat eten op een dag (alleen wel strengere maaltijden zegmaar).

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Sterke training! en die pr's zullen er vast nog wel inzitten hoor. Misschien wat minder als je at verder de cut ingaat. Maar dat hoeft natuurlijk niet he. Sommigen worden sterker in de cut! :)

nice die snacks! walnoten van lidl en de kwark. hahaha. heb zelf ook beide in huis en begin er zo ook aan!

Haha jep van de lidl zijn de het beste! Net zoals de kipfilet die ik daar ook altijd haal, scheelt echt veel, 150 gram voor 1,20 terwijl je voor het dubbele net 100 gram hebt bij de AH! :P
Maar dat zou heel mooi zijn als ik sterker word in de cut :D Lets hope so :D

Haha jep van de lidl zijn de het beste! Net zoals de kipfilet die ik daar ook altijd haal, scheelt echt veel, 150 gram voor 1,20 terwijl je voor het dubbele net 100 gram hebt bij de AH! :P
Maar dat zou heel mooi zijn als ik sterker word in de cut :D Lets hope so :D
Moet je ook eens de kalkoen proberen van lidl. Is ook zalig! en net wat meer eiwit dan de kipfilet.
Jij gaat echt wel sterker worden! :D

Pfhoe, druk gehad. Hier de training van dinsdag:

Deadlift speed:
20x20kg
8x50kg
8x65kg
10x80kg - Rep out (Kon er eigenlijk wel meer doen haha)
5x50kg
5x50kg
5x50kg

Squats:
15x50kg
15x50kg
15x50kg
15x50kg

Sumo squats op twee boxen (uit elkaar):
10x24kg kettlebell
10x24kg kettlebell
10x24kg kettlebell

Superset 3 x van:
- 15 squats op omgekeerde bosu bal met 24 kg kettlebell
- 20 sprong lunges met 10kg schijf

Superset 3 x van:
- 15x glute cable extension 20kg
- 15x barbell glute bridge on bench 45kg - Dacht dat dit dus een PR was, maar blijkt dat ik vorige week 50kg had.. Niet in de gaten gehad :P Al voelde die 45kg ook echt pittig!

Lijkt wel alsof ik er al iets harder voor moet werken allemaal vergeleken met de tijden van bulken.. Maar kan ook tussen de oren zitten..

Zooo jouw deadlifts zijn echt bruut hoor! Netjes!!

Lekkere training! En heavy die deadlifts zeg.. wow!

Vette rep outt ;D

woah nice deads!!

Nice!! :D

Super training!

en ja.. als je cut kan het wat minder gaan met de gewichten. Maar soms is het ook alleen maar het idee hoor. ;)

Zooo jouw deadlifts zijn echt bruut hoor! Netjes!!

Lekkere training! En heavy die deadlifts zeg.. wow!

Thanks! Dacht eigenlijk wel dat het mee viel die deadlift, maar misschien mag ik toch wel gewoon tevreden zijn haha!

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Super training!

en ja.. als je cut kan het wat minder gaan met de gewichten. Maar soms is het ook alleen maar het idee hoor. ;)

Thanks Marina! Ja kwam misschien ook omdat ik geen PR's heb gezet dinsdag, maar normaal doe ik dat met de deadlift maar die heb ik nu lager in gewicht gebracht om aan explosiviteit te werken.. Bij de supersetjes is het moeilijk gewichten ofzo te verhogen dus.. Maargoed al moet ik er wat harder voor werken, het resultaat mag er uiteindelijk hopelijk wel zijn :D

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Training van vanavond:

Military press:
10x20kg
10x22,5kg
10x25kg
9x27,5kg - PR
Blij mee :D :D

Pull ups wide grip:
9x
8x
7x
7x
In totaal 3 hh meer dan vorige week :D

Opdrukken:
16x
16x
16x
16x - VPR

One arm db row:
10x22,5
10x22,5
10x22,5
10x22,5

Hyper extension
4x12x15kg - VPR
(Doe normaal 10hh)

Buikspieren
TRX planken + TRX crunches, superman, russian twist 4kg medicine ball

Lekkere training gehad en lekker voldaan gevoel!

Het resultaat zal er zeker zijn! :)

Nice train en lekkere PR's!
zal blij zijn als ik weer mee mag doen!
Zat zelf ook net met 40 push ups in 3 sets toen ik moest stoppen. Lijkt me wel gaaf om dat weer te doen.

Inderdaad nice die military press :D

Toppp, zo fijn zulke lekkere trainingen met vpr's!

nice!
en die TRX lijkt me gaaf!

Terug
Naar boven