yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere traininggg en je gezonde snackss jammie ziet er lekker uit !
Haha gooo jij, geen rare mensen die je aanstaren in de bios? Ik zat er laatst ook met worteltjes, een man naast me zat me echt aan te kijken van jo neem wat van mijn nachos met kaas haha
Snacks meenemen naar de bios, waar laat je dat spul?
prima training verder.
Sterke training! en die pr's zullen er vast nog wel inzitten hoor. Misschien wat minder als je at verder de cut ingaat. Maar dat hoeft natuurlijk niet he. Sommigen worden sterker in de cut!
nice die snacks! walnoten van lidl en de kwark. hahaha. heb zelf ook beide in huis en begin er zo ook aan!
Lets hope so 
Moet je ook eens de kalkoen proberen van lidl. Is ook zalig! en net wat meer eiwit dan de kipfilet.Haha jep van de lidl zijn de het beste! Net zoals de kipfilet die ik daar ook altijd haal, scheelt echt veel, 150 gram voor 1,20 terwijl je voor het dubbele net 100 gram hebt bij de AH!![]()
Maar dat zou heel mooi zijn als ik sterker word in de cutLets hope so
![]()

Al voelde die 45kg ook echt pittig!Lekkere training! En heavy die deadlifts zeg.. wow!
Super training!
en ja.. als je cut kan het wat minder gaan met de gewichten. Maar soms is het ook alleen maar het idee hoor.![]()