Fitness Seller

Act like a lady, train like a beast!

Ik merk dat ik tijdens mn cut wel vaker een off-dagje heb... zoals jij ook had, maar ook trainingen dat ik echt knal. Hou je het een beetje vol minder eten?

Lekkere MP! :D
En misschien stomme vraag hoor, maar hebben jullie dbs met halve kilos? Zoals bij die db row?

• Topic Starter Topic Starter
Het resultaat zal er zeker zijn! :)

Nice train en lekkere PR's!
zal blij zijn als ik weer mee mag doen!
Zat zelf ook net met 40 push ups in 3 sets toen ik moest stoppen. Lijkt me wel gaaf om dat weer te doen.

Thanks! Hopelijk komt het bij jou uiteindelijk ook weer dat je pushups kunt doen!
Moet wel eerlijk toegeven dat ik pushups echt saai vind om te doen :P

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Inderdaad nice die military press :D

Toppp, zo fijn zulke lekkere trainingen met vpr's!

Dankjewel meiden! :D

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

nice!
en die TRX lijkt me gaaf!

Gaaf, maar zwaar haha! Vind die zo klote om te doen, maar het werkt wel goed :D

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Ik merk dat ik tijdens mn cut wel vaker een off-dagje heb... zoals jij ook had, maar ook trainingen dat ik echt knal. Hou je het een beetje vol minder eten?

Ja zal wel en aan het eten liggen en tussen de oren beetje.. Ik hou het tot nu toe goed vol, heb nog niets afgeweken van het schema :D Heb wel veel honger, maar komt denk ik ook omdat ik best wel wat gewend was door de bulk.. Maar op zich is het prima te doen! Zou wat zijn als het nu al niet vol te houden was, want ga nog een stukje dieper! :P Ben benieuwd!

Moet wel zeggen dat echt allerlei eten me nu opvalt, heel raar haha. Omdat ik vaak honger heb, dan ruik en zie je van alles voor lekker eten. Dingen die ik normaal nooit zou hoeven, snak ik nu gewoon echt naar haha! Maar maandag ga ik me weer lekker uitleven in de pizzeria, cheatmealllll!

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Lekkere MP! :D
En misschien stomme vraag hoor, maar hebben jullie dbs met halve kilos? Zoals bij die db row?

Thanks! :D Ja we hebben inderdaad van halve kilo's, vanaf 5 kg lopen ze op per dumbell met 2,5 kilo.

Ja zal wel en aan het eten liggen en tussen de oren beetje.. Ik hou het tot nu toe goed vol, heb nog niets afgeweken van het schema :D Heb wel veel honger, maar komt denk ik ook omdat ik best wel wat gewend was door de bulk.. Maar op zich is het prima te doen! Zou wat zijn als het nu al niet vol te houden was, want ga nog een stukje dieper! :P Ben benieuwd!

Moet wel zeggen dat echt allerlei eten me nu opvalt, heel raar haha. Omdat ik vaak honger heb, dan ruik en zie je van alles voor lekker eten. Dingen die ik normaal nooit zou hoeven, snak ik nu gewoon echt naar haha! Maar maandag ga ik me weer lekker uitleven in de pizzeria, cheatmealllll!

Jammie! :D:D Pas je deze in je voedingsschema of tel je m niet mee? Zou je misschien je voedingsschema willen posten? Ik ben benieuwd wat jij allemaal eet tijdens je cut. Misschien kan ik nog wat inspiratie opdoen:)

Tijdens een cut ruik ik eten ook veel sterker en eten smaakt ook veel lekkerder! Voordeel is dat ik dan veel makkelijker gezonde dingen kan eten, omdat zelfs fruit goddelijk kan smaken :D

Nu ik bulk heb ik nog weinig behoefte aan dingen als pizza etc. Alleen dropjes blijft een zonde :P

Tijdens een cut ruik ik eten ook veel sterker en eten smaakt ook veel lekkerder! Voordeel is dat ik dan veel makkelijker gezonde dingen kan eten, omdat zelfs fruit goddelijk kan smaken :D

Nu ik bulk heb ik nog weinig behoefte aan dingen als pizza etc. Alleen dropjes blijft een zonde :P

als je aan het cutten bent en al die zooi zoals sausjes niet meer eet gaan jouw smaakpapillen zich beter ontwikkelen.

Jammie! :D:D Pas je deze in je voedingsschema of tel je m niet mee? Zou je misschien je voedingsschema willen posten? Ik ben benieuwd wat jij allemaal eet tijdens je cut. Misschien kan ik nog wat inspiratie opdoen:)

Ja die past in mijn voedingsschema. Ik mag 1 maaltijd in de week cheaten, heb afgelopen week niet echt zwaar gecheat, was bij uiteten een salade met kip, maar ik ga deze keer los hoor haha!
Ja ik zal zo snel mogelijk m'n voedingsschema posten, al ben ik nu nog niet echt aan het cutten he. Ik zit gewoon net wat onder onderhoud (zo'n 1800 a 1850 kcal). Ik ga over twee weekjes ongeveer weer wat dieper en dan daarna nog een stukje dieper. Afhankelijk van hoe mijn lichaam overal op reageert. Al merk ik al wel echt verschil nu, na nog geen 2 weken! :D

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

als je aan het cutten bent en al die zooi zoals sausjes niet meer eet gaan jouw smaakpapillen zich beter ontwikkelen.

Hmm dat wist ik niet dat je smaakpupillen zich beter gaan ontwikkelen! Wel echt een verwennerij dan zo'n cheatmeal haha! Kan daar de hele week naar uit kijken :P
Maar inderdaad SP1988, gezonde dingen smaken wel echt een stuk beter! :D

Nog een voordeel.. minder schommelingen in je bloedsuiker! Dat had ik althans toen ik overschakelde op mijn voedingsschema.

Echt super dat je nu al resultaat ziet/merkt! En ook goed dat je langzaam dieper gaat dan is de stap niet te groot in 1x. Heb je een soort plan voor het cutten qua vet/gewichtsverlies of zie je wel hoever je komt?

Nog een voordeel.. minder schommelingen in je bloedsuiker! Dat had ik althans toen ik overschakelde op mijn voedingsschema.

Zeker een voordeel! Op het niet snoepen & honger hebben na & iets minder kunnen trainen af en toe zitten er alleen maar voordelen aan haha!

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Echt super dat je nu al resultaat ziet/merkt! En ook goed dat je langzaam dieper gaat dan is de stap niet te groot in 1x. Heb je een soort plan voor het cutten qua vet/gewichtsverlies of zie je wel hoever je komt?

Ehm nou het plan is om even aan te kijken hoe mijn lichaam reageert. Ik wil wel echt wat lager in vp gaan, maar wil niet 'schriel' ogen zegmaar, dus ik kijk even tot wanneer het 'mooi' oogt. Dit jaar te laat begonnen met bulken, wil nog meer massa! Dus na de zomer gewoon op tijd beginnen met clean bulken zodat ik volgend jaar lekker wat massa heb én mooi droog kan trainen!

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Training van vandaag:

Squat:
20x20kg
8x45kg
8x57,5kg
8x72,5kg - PR
8x72,5kg - PR
Blij mee :D :D

SLDL:
15x50kg - PR
15x50kg - PR
15x50kg - PR
15x50kg - PR

Superset:
-Stepups 20kg - VPR
-Bulgarian split squat 7,5kg per hand - VPR

-Stepups 20kg
-Bulgarian split squat 7,5kg per hand - VPR

-Stepups 20kg
-Bulgarian split squat 7,5kg per hand

Chin ups:
11x - VPR
8x
8x - VPR
7x - VPR
In totaal 4 hh meer dan vorige keer :D

Staand dumbell drukken:
10x10kg
10x10kg
10x12,5kg
10x12,5kg - VPR

Megaset:
-Flat bench db press 15x12,5kg - VPR
-Bent over db row 15x15kg - VPR
-Sumo sprong squats 15x10kg
-Side raises 15x3kg

-Flat bench db press 15x12,5kg - VPR
-Bent over db row 15x15kg - VPR
-Side raises 15x3kg

-Flat bench db press 15x12,5kg
-Bent over db row 15x15kg
-Side raises 15x3kg

Haha als ik zo terugkijk, heb ik eigenlijk echt een super lekkere training gehad :D

Laatst bewerkt:
Zooo super veel PR's goed zeg! :D

De PR's vliegen om je oren hier! Wow! dat gaat echt goed!!!

Wooooooooooooooooooooooooow nice! :D:D

Zooo super veel PR's goed zeg! :D

De PR's vliegen om je oren hier! Wow! dat gaat echt goed!!!

Wooooooooooooooooooooooooow nice! :D:D

Dankjewel!! :D Ben wel blij dat ik ondanks ik al best een tijdje dit schema heb toch nog PR's kan zetten! :D

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

Gisteren een Thaise sportmassage gehad.. Nou ik wist niet wat ik meemaakte! In eerste instantie bij een andere massage salon een afspraak gemaakt. Toen gingen we de recensies lezen, bleek dat met happy ending te zijn haha, dat was niet helemaal de bedoeling. Dus bij andere massage salon een afspraak gemaakt, was een duo massage (naast elkaar).. Waren lagere bedden waar we op moesten liggen en toen begon het.. Ellebogen, knieën, vanalles voelde ik op m'n lichaam haha. Ze kwamen ook op ons zitten en trokken m'n halve lichaam uit elkaar haha. M'n linker schouderblad zat flink vast zei ze en ze heeft dit dan ook flink onder handen genomen. Heb best wat pijn ervaren maar moest van mezelf doorbijten want ik dacht m'n spieren worden nooit eens goed losgemaakt dus dacht dat het wel eens goed zou zijn.. Gisteravond nog best last gehad en nu nog steeds.. Bij mijn vriend precies hetzelfde.. Heb gelezen dat het de dag zelf en de dag na de massage flink beurs aan kan voelen maar dat het de tweede dag wel echt minder moet zijn, dus even afwachten nog! Als het werkt is het wel echt een aanrader!

hey Daphne, heb al een tijdje niks gevolgd maar zo te zien gaat het hartstikke goed met je!

Zo'n thaise massage heb ik ook in thailand gehad. Volgens mij hebben ze bij jou de traditionele gedaan, daar ben ik ook flink beurs van geweest . Of dat nou positief was weet ik nog steeds niet haha. Wat je ook kan proberen is een thaise olie massage, dan gaan ze wat vriendelijker met je ledematen om ;)

Ik ga waarschijnlijk op vakantie naar Thailand, nu maak je me nieuwsgierig haha! Ben benieuwd of t je heeft geholpen! En ik zie je training nu pas maar jeetje jij gaaaat lekker! Super!

Goed hoor, aan het cutten en ook nog PR's! Ik ga nog een maandje door met bulken en dan moet ik er ook aan geloven :)

Gelukkig kwam je er op tijd achter dat die andere met happy ending was anders was het wel heeeel awkward geweest haha.
Die pijn klinkt echt niet fijn, maar wie weet miss voelt het als die pijn weg is allemaal wat beter.

Klinkt spannend! :D
Ik hou het wel bij massage van de fysiotherapeute. :o

Ben je alweer een beetje bijgekomen van je massage of nog steeds bont en blauw? hihi:D

Terug
Naar boven