Danielle21
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m73
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het resultaat zal er zeker zijn!
Nice train en lekkere PR's!
zal blij zijn als ik weer mee mag doen!
Zat zelf ook net met 40 push ups in 3 sets toen ik moest stoppen. Lijkt me wel gaaf om dat weer te doen.

Ik merk dat ik tijdens mn cut wel vaker een off-dagje heb... zoals jij ook had, maar ook trainingen dat ik echt knal. Hou je het een beetje vol minder eten?
Heb wel veel honger, maar komt denk ik ook omdat ik best wel wat gewend was door de bulk.. Maar op zich is het prima te doen! Zou wat zijn als het nu al niet vol te houden was, want ga nog een stukje dieper!
Ben benieuwd! Lekkere MP!
En misschien stomme vraag hoor, maar hebben jullie dbs met halve kilos? Zoals bij die db row?
Ja we hebben inderdaad van halve kilo's, vanaf 5 kg lopen ze op per dumbell met 2,5 kilo.Ja zal wel en aan het eten liggen en tussen de oren beetje.. Ik hou het tot nu toe goed vol, heb nog niets afgeweken van het schemaHeb wel veel honger, maar komt denk ik ook omdat ik best wel wat gewend was door de bulk.. Maar op zich is het prima te doen! Zou wat zijn als het nu al niet vol te houden was, want ga nog een stukje dieper!
Ben benieuwd!
Moet wel zeggen dat echt allerlei eten me nu opvalt, heel raar haha. Omdat ik vaak honger heb, dan ruik en zie je van alles voor lekker eten. Dingen die ik normaal nooit zou hoeven, snak ik nu gewoon echt naar haha! Maar maandag ga ik me weer lekker uitleven in de pizzeria, cheatmealllll!

Pas je deze in je voedingsschema of tel je m niet mee? Zou je misschien je voedingsschema willen posten? Ik ben benieuwd wat jij allemaal eet tijdens je cut. Misschien kan ik nog wat inspiratie opdoen
Tijdens een cut ruik ik eten ook veel sterker en eten smaakt ook veel lekkerder! Voordeel is dat ik dan veel makkelijker gezonde dingen kan eten, omdat zelfs fruit goddelijk kan smaken
Nu ik bulk heb ik nog weinig behoefte aan dingen als pizza etc. Alleen dropjes blijft een zonde![]()
Jammie!Pas je deze in je voedingsschema of tel je m niet mee? Zou je misschien je voedingsschema willen posten? Ik ben benieuwd wat jij allemaal eet tijdens je cut. Misschien kan ik nog wat inspiratie opdoen
![]()

Tijdens een cut ruik ik eten ook veel sterker en eten smaakt ook veel lekkerder! Voordeel is dat ik dan veel makkelijker gezonde dingen kan eten, omdat zelfs fruit goddelijk kan smaken
Nu ik bulk heb ik nog weinig behoefte aan dingen als pizza etc. Alleen dropjes blijft een zonde![]()
als je aan het cutten bent en al die zooi zoals sausjes niet meer eet gaan jouw smaakpapillen zich beter ontwikkelen.

Nog een voordeel.. minder schommelingen in je bloedsuiker! Dat had ik althans toen ik overschakelde op mijn voedingsschema.
Echt super dat je nu al resultaat ziet/merkt! En ook goed dat je langzaam dieper gaat dan is de stap niet te groot in 1x. Heb je een soort plan voor het cutten qua vet/gewichtsverlies of zie je wel hoever je komt?

De PR's vliegen om je oren hier! Wow! dat gaat echt goed!!!
Ben wel blij dat ik ondanks ik al best een tijdje dit schema heb toch nog PR's kan zetten!