MuscleMeat

Act like a lady, train like a beast!

Ziet eruit als en zalige training!!

Oef die megaset ziet er heftig uit haha, vooral met die explosieve sprongsquats erbij! Lekkere training! :)

Als we geen PR hebben dan maken we er wel een van haha. Zal vast nog wel meer in hebben gezeten met wat minder opwarm werk. ;)

Lekker van je pr's! Gaat mooi pijn doen straks haha vooral die split squats helllll

Jouw megasets zien er ook super pijnlijk uit zeg! Lekker getraind; binnen no time weer Queen of the Squat!

• Topic Starter Topic Starter
Ziet eruit als een heerlijke training!

Ziet eruit als en zalige training!!

Ja dat was het ook zeker! :D

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Oef die megaset ziet er heftig uit haha, vooral met die explosieve sprongsquats erbij! Lekkere training! :)

Die is ook zeker heftig haha! Ben na elke megaset flink aan het hijgen ook hahaha :p

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Als we geen PR hebben dan maken we er wel een van haha. Zal vast nog wel meer in hebben gezeten met wat minder opwarm werk. ;)

Haha precies dat is de instelling ;)
Ja ik wilde een beetje aftasten voor hoeveel kg ik zou gaan uiteindelijk, vandaar de tussenstappen zo.. Ga nu ook geen 10 hh meer maken en iets meer op krachtopbouw focussen met de squat! :)

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Lekker van je pr's! Gaat mooi pijn doen straks haha vooral die split squats helllll

En of ik spierpijn heb marlies nondeju haha! Maar ik mag vanavond weer lekker legdayyy, dat wordt wat!

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Jouw megasets zien er ook super pijnlijk uit zeg! Lekker getraind; binnen no time weer Queen of the Squat!

Haha ja pijn is fijn zeggen ze he :D Vooral als ik dan die side raises op het einde doe, branden mijn schouders zoooooo erg! Ik moet dan echt mijn ogen dicht doen om te focussen haha! :P

Ennnn.. Hopelijk heb je gelijk :D

Training van gisteren

Deadlift:
20x20kg
8x50kg
8x65kg
8x80kg
8x50kg
8x55kg
Wilde de laatste twee setjes eigenlijk iets hoger pakken, maar toch besloten wat lager gewicht te nemen zodat ik echt explosief omhoog zou kunnen komen.. De 80kg ging vrij moeizaam, had echt nog te erge last van spierpijn door de squats van zondag..

Squats:
15x45kg
15x45kg
15x45kg
15x45kg
Zelfs 45kg voelde al zwaar aan met squatten haha door de spierpijn van de dag ervoor.

Sumo squats op twee boxen (uit elkaar):
10x24kg kettlebell
10x24kg kettlebell
10x24kg kettlebell

Superset 3 x van:
- 15 squats op omgekeerde bosu bal met 24 kg kettlebell
- 20 sprong lunges met 10kg schijf

Superset 3 x van:
- 15x glute cable extension 20kg
- 15x barbell glute bridge on bench 42,5kg - PR

Calve raises smith machine:
15x60kg
15x60kg
15x60kg

Helemaal gesloopt aan het einde van de training! Vanaf de sumosquats trainde er een meisje mee met mij (met minder gewichten), maar ook zij had het vrij zwaar haha, dus leuk om te zien dat iemand anders het er ook moeilijk mee heeft met mijn schema! :P

Wow nice train! en die DL op 80 kg! super hoor! :thumb:
Wel leuk inderdaad om het samen zwaar te hebben. :D

kan me voorstellen dat je gesloopt was, lekkere training iig!

Lekkere training hoor! Ik vind met spierpijn trainen altijd toch minder erg dan ik in mn hoofd heb. Al lukt alles wel minder goed maar toch voelt het fijn voor je spieren ofzo.

samen zwaar maakt half zo zwaar ;)

Toch goed hoor, kan een keertje minder gaan haha helemaalbals je de dag ervoor die hard heb getraind. En super leuk dat er een meisje meetraint! :)

Wow nice train! en die DL op 80 kg! super hoor! :thumb:
Wel leuk inderdaad om het samen zwaar te hebben. :D

kan me voorstellen dat je gesloopt was, lekkere training iig!

Lekkere training hoor! Ik vind met spierpijn trainen altijd toch minder erg dan ik in mn hoofd heb. Al lukt alles wel minder goed maar toch voelt het fijn voor je spieren ofzo.

samen zwaar maakt half zo zwaar ;)

Toch goed hoor, kan een keertje minder gaan haha helemaalbals je de dag ervoor die hard heb getraind. En super leuk dat er een meisje meetraint! :)

Thanks voor jullie reactie! :D Goeie spierpijn gehad nog van die training zeg haha!

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Training van vanavond:

Military press:
10x20kg
10x25kg - VPR (Vorige week 10x22,5kg)
10x25kg
10x25kg

Pull ups wide grip:
8x
7x
6x
7x
In totaal 6 hh meer dan vorige week :D :D

Opdrukken:
16x
16x
16x - VPR
15x

One arm db row:
10x22,5
10x22,5
10x22,5
10x22,5

Hyper extension
4x10x15kg

Buikspieren
3x TRX planken 45sec + TRX crunches 15x
4x Superman 45 sec.

Heerlijke training gehad :D

Training van vandaag:

Squat:
20x20kg
8x45kg
8x57,5kg
8x70kg
8x70kg - VPR

Stiff leg deadlift:
4x15x47,5kg

Supersetje:
-Step ups 20x 10kg
-Bulgarian Split Squat 10x per been x5kg per hand

-Step ups 20x 20kg - PR
-Bulgarian Split Squat 10x per been x5kg per hand

-Step ups 20x 20kg - PR
-Bulgarian Split Squat 10x per been x7,5kg per hand - VPR

Supersetje:
-Glute extension met elastiek (rode) 15x per been
-Glute barbell brigde on bench 3x15x50kg - PR

Lying leg curl:
10x15kg
8x15kg - Ik kreeg kramp in mijn kuit
12x15kg - 12x om het even goed te maken. Weet nu hoe ik de kramp kan voorkomen :)

Calve raises smith:
15x60kg
15x65kg - PR
15x65kg - PR

Zo dat was me nog eens een lekkere training! Had eigenlijk full body op de planning staan, maar ik kan deze week een dag extra trainen, dus heb het full body schema opgesplitst in lower body en upper body (voor morgen). Dus wat extra oefeningen er aan toegevoegd vandaag.

dat ziet er ook heel lekker uit! en lekkere PR's

Lekkere training;)

Lekkere training inderdaad. Er gaat geen training bij jou voorbij zonder PR's he!

Nicee trainn :)

Lekker hooor!!

dat ziet er ook heel lekker uit! en lekkere PR's

Lekkere training inderdaad. Er gaat geen training bij jou voorbij zonder PR's he!

Thanks dames! En Marina, nu gaan de PR's nog goed hopelijk straks met de cut ook nog een beetje:D

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Training van gisteren:

Chin ups:
10x
8x
7x
5x

Staand dumbell drukken:
10x10kg
10x10kg
10x12,5kg
9x12,5kg

Low row:
12x40kg
10x45kg - VPR
8x45kg

Bent over raises:
4x15x4kg

Db curl:
15x5kg
15x7,5kg
15x7,5kg

Rope pushdown:
12x20kg
12x22,5kg
12x22,5kg
12x22,5kg

Mega set:
- Flat bench db press 15x 10kg
- Bent over db row 15x 12,5kg
- Side raises 15x 3kg

- Flat bench db press 15x 10kg
- Bent over db row 15x 12,5kg
- Side raises 15x 3kg

- Flat bench db press 15x 12,5kg
- Bent over db row 15x 15kg
- Side raises 15x 3kg

Sommige oefeningen hiervan al tijdje niet meer gedaan dus weet niet precies wat nou PR's zijn maar zitten er wel paar bij haha!

Ben sinds maandag begonnen met nieuw voedingsschema, 1800 kcal, besloten toch iets onder onderhoud te gaan zitten al. Wel even wennen, maar prima te doen!
Gisteren naar de bios geweest en lekker mijn eigen gezonde snacks meegenomen haha:

28m09w0.jpg

Terug
Naar boven