Daphne92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
hey Daphne, heb al een tijdje niks gevolgd maar zo te zien gaat het hartstikke goed met je!
Zo'n thaise massage heb ik ook in thailand gehad. Volgens mij hebben ze bij jou de traditionele gedaan, daar ben ik ook flink beurs van geweest . Of dat nou positief was weet ik nog steeds niet haha. Wat je ook kan proberen is een thaise olie massage, dan gaan ze wat vriendelijker met je ledematen om![]()
Ik ga waarschijnlijk op vakantie naar Thailand, nu maak je me nieuwsgierig haha! Ben benieuwd of t je heeft geholpen! En ik zie je training nu pas maar jeetje jij gaaaat lekker! Super!
Goed hoor, aan het cutten en ook nog PR's! Ik ga nog een maandje door met bulken en dan moet ik er ook aan geloven![]()
Gelukkig kwam je er op tijd achter dat die andere met happy ending was anders was het wel heeeel awkward geweest haha.
Die pijn klinkt echt niet fijn, maar wie weet miss voelt het als die pijn weg is allemaal wat beter.
Klinkt spannend!
Ik hou het wel bij massage van de fysiotherapeute.![]()
Ben je alweer een beetje bijgekomen van je massage of nog steeds bont en blauw? hihi![]()
Gisteren trok het langzamerhand gelukkig steeds meer weg, en nu heb ik gewoon nog een lichtelijk spierpijn gevoel.. Heb gisteren nog niet getraind ik dacht dat het wel goed was mijn spieren nog even rust te gunnen, zodat ik vanavond weer kan knallen! Denk dat ik volgende keer wel meer voor een combinatie ga tussen sportmassage én zachtere massage haha! Of gewoon met een happy ending, wie weet! Haha nee geintje

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------
Voor degene die het interessant vinden.. Mijn vriend is vorig jaar 3e sterkste man van Nederland geworden en hij gaat er dit jaar natuurlijk weer helemaal voor.. Ben er helemaal trots op dus wil jullie ook graag dit filmpje laten zien van zijn voorbereidingen haha! Zo zien jullie ook klein beetje onze sportschool
http://www.youtube.com/watch?v=Iyami22mdog