MuscleMeat

Act like a lady, train like a beast!

• Topic Starter Topic Starter
hey Daphne, heb al een tijdje niks gevolgd maar zo te zien gaat het hartstikke goed met je!

Zo'n thaise massage heb ik ook in thailand gehad. Volgens mij hebben ze bij jou de traditionele gedaan, daar ben ik ook flink beurs van geweest . Of dat nou positief was weet ik nog steeds niet haha. Wat je ook kan proberen is een thaise olie massage, dan gaan ze wat vriendelijker met je ledematen om ;)

Ik ga waarschijnlijk op vakantie naar Thailand, nu maak je me nieuwsgierig haha! Ben benieuwd of t je heeft geholpen! En ik zie je training nu pas maar jeetje jij gaaaat lekker! Super!

Goed hoor, aan het cutten en ook nog PR's! Ik ga nog een maandje door met bulken en dan moet ik er ook aan geloven :)

Gelukkig kwam je er op tijd achter dat die andere met happy ending was anders was het wel heeeel awkward geweest haha.
Die pijn klinkt echt niet fijn, maar wie weet miss voelt het als die pijn weg is allemaal wat beter.

Klinkt spannend! :D
Ik hou het wel bij massage van de fysiotherapeute. :o

Ben je alweer een beetje bijgekomen van je massage of nog steeds bont en blauw? hihi:D

Gisteren trok het langzamerhand gelukkig steeds meer weg, en nu heb ik gewoon nog een lichtelijk spierpijn gevoel.. Heb gisteren nog niet getraind ik dacht dat het wel goed was mijn spieren nog even rust te gunnen, zodat ik vanavond weer kan knallen! Denk dat ik volgende keer wel meer voor een combinatie ga tussen sportmassage én zachtere massage haha! Of gewoon met een happy ending, wie weet! Haha nee geintje :P

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

Voor degene die het interessant vinden.. Mijn vriend is vorig jaar 3e sterkste man van Nederland geworden en hij gaat er dit jaar natuurlijk weer helemaal voor.. Ben er helemaal trots op dus wil jullie ook graag dit filmpje laten zien van zijn voorbereidingen haha! Zo zien jullie ook klein beetje onze sportschool :D

http://www.youtube.com/watch?v=Iyami22mdog

Wat een beest blijft jouw vriend toch.
Denk dat ik in de toekomst nog is langs komt, heb erg fijn kunnen sporten tijdens de meet.

Wat een beest blijft jouw vriend toch.
Denk dat ik in de toekomst nog is langs komt, heb erg fijn kunnen sporten tijdens de meet.

Hihi! Ja, leuk, je bent altijd welkom ofcourse :D

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Training van vandaag

Deadlift speed:
20x20kg
8x50kg
8x65kg
14x80kg - VPR (Rep out)
5x52,5kg
5x52,5kg
5x52,5kg

Squats:
15x55kg
15x55kg - VPR
15x55kg - VPR
15x55kg - VPR

Sumo squats op twee boxen (uit elkaar):
10x24kg kettlebell
10x24kg kettlebell
10x24kg kettlebell

Superset 3 x van:
- Calve raises smith machine 62,5kg - PR
- 20 sprong lunges met 10kg schijf

Superset 3 x van:
- 15x glute cable extension 20kg
- 15x barbell glute bridge on bench 50kg - VPR :fire::fire::fire:

Nice!

Waarom eerst die rep-out met veel gewicht en dan nog 3×5 met zoveel minder?

ja het lukt je, PR's in de cut! netjes hoor
En wat een gaaf filmpje: lief vriendinneke heeft Niels ;)

Nice!

Waarom eerst die rep-out met veel gewicht en dan nog 3×5 met zoveel minder?

Thanks :D Repout op zwaarder gewicht om toch nog een zwaardere set er in te houden, maar ik richt me nu op explosiviteit, vandaar het mindere gewicht.

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

ja het lukt je, PR's in de cut! netjes hoor
En wat een gaaf filmpje: lief vriendinneke heeft Niels ;)

Haha ja het lukt :D Al ben ik nog niet écht aan het cutten, maar net iets onder onderhoud aan het eten.. Het echte cutten moet nog beginnen, dus ik juich nog maar niet te vroeg haha!
Leuk dat je het filmpje hebt bekeken :D

Niceee siw rwp out! Ik wil ook meer kunnen deadliften! En dat je stiekem trots ben op je vriend is logisch he haha!

Heb even terug moeten lezen, zo druk met werken gehad. Wat een beestachtig filmpje van Niels! Heel bruut zeg, indrukwekkend!! Mag je trots op zijn (en hij op zo'n supportive meisje).

Je gaat echt super!!! brute vriend hoor! :D

Niceee siw rwp out! Ik wil ook meer kunnen deadliften! En dat je stiekem trots ben op je vriend is logisch he haha!

Heb even terug moeten lezen, zo druk met werken gehad. Wat een beestachtig filmpje van Niels! Heel bruut zeg, indrukwekkend!! Mag je trots op zijn (en hij op zo'n supportive meisje).

Je gaat echt super!!! brute vriend hoor! :D

Aah dankjewel meiden, super leuke reacties! En leuk dat jullie het filmpje hebben gekeken :D

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Training van vanavond:

Military press:
10x22,5kg
10x25kg
9x27,5kg
8x27,5kg - VPR
Bedoeling was eigenlijk 10x27,5 en daarna nog een set met 27,5 zo'n 5 keer hoopte ik op.. Eerste set met 27,5kg net niet de 10hh gehaald, maar daarna nog wel verrassend veel herhalingen kunnen doen ermee :D

Pull ups wide grip:
9x
7x
6x
6x
Dit ging gewoon klote.. 3 hh minder dan vorige week.. ???

Plyometric push ups:
5x
6x
4x
5x
Dat is deze oefening (vanaf 1.10 min). Wil uiteindelijk clap push ups kunnen, dus ga nu even op deze manier explosiviteit trainen.. Leuke afwisseling :D Wel pittig! (1 hh is trouwens 1x smal en 1x breed opdrukken)
http://www.youtube.com/watch?v=mgkyTtQ0ODE

One arm db row:
12x17,5
10x20
8x22,5
8x25 - PR - Moest er 6, dus blij mee!

Hyper extension
12x15kg
12x15kg
12x15kg
15x15kg - VPR

Buikspieren
Hanging leg raises, TRX ab roll-out

Sterk weer!!!

Gisteren trok het langzamerhand gelukkig steeds meer weg, en nu heb ik gewoon nog een lichtelijk spierpijn gevoel.. Heb gisteren nog niet getraind ik dacht dat het wel goed was mijn spieren nog even rust te gunnen, zodat ik vanavond weer kan knallen! Denk dat ik volgende keer wel meer voor een combinatie ga tussen sportmassage én zachtere massage haha! Of gewoon met een happy ending, wie weet! Haha nee geintje :P

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

Voor degene die het interessant vinden.. Mijn vriend is vorig jaar 3e sterkste man van Nederland geworden en hij gaat er dit jaar natuurlijk weer helemaal voor.. Ben er helemaal trots op dus wil jullie ook graag dit filmpje laten zien van zijn voorbereidingen haha! Zo zien jullie ook klein beetje onze sportschool :D

http://www.youtube.com/watch?v=Iyami22mdog

daphne hahhaha ik ken jou vriend van wedstrijden en jou ook waarschijnlijk .. zijn concurrent

dennis v. beusekom is een vriend van mij ,, king of the wheelflip ,, noemen ze hem

zijn jullie er ook op 2e pinksterdag in lopik . sterkste team van nederland ..

gr opa

Laatst bewerkt:
Leuke explosiviteit oefening, die Plyometric push up. Zelf moet ik van de fysio clap push-ups op een bal doen.

En je had me net verteld dat je zolang vast zat op 22.5 db row. Haha nu niet meer! :D nice

Thanks Marina! :D

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

daphne hahhaha ik ken jou vriend van wedstrijden en jou ook waarschijnlijk .. zijn concurrent

dennis v. beusekom is een vriend van mij ,, king of the wheelflip ,, noemen ze hem

zijn jullie er ook op 2e pinksterdag in lopik . sterkste team van nederland ..

gr opa

Haha leuk dat je hem kent! Dennis komt wel eens bij ons trainen! Doe je zelf ook wedstrijden dan? :) Jep wij zijn er 2e pinkersdag zeker bij, Niels doet dan zelfs mee dus dan zal je mij wel horen schreeuwen haha! Ben je er zondag ook bij, bij de 3e kwali in Soest?

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Leuke explosiviteit oefening, die Plyometric push up. Zelf moet ik van de fysio clap push-ups op een bal doen.

Ja zeker leuke afwisseling! Ja, op een bal zat ik ook al aan te denken, maar ik ben dus echt nog totaal niet explosief, dus dat wordt dan wel lastig voor me.. Eerst maar eens even zo oefenen haha!

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

En je had me net verteld dat je zolang vast zat op 22.5 db row. Haha nu niet meer! :D nice

Ja haha nou ik zal jou vertellen.. Toen ik dat typte naar jou, dacht ik bij mezelf, hoe komt dat nou dat ik al zo lang daarop vast hang.. Komt gewoon door de opbouw & herhalingen, dus heb die even aangepast en tadaaaaa ik zit niet meer vast haha!

Vooruitgang gaat nog steeds goed!

wah die db is echt sterk man!
en die plyometric push ups ga ik ook eens proberen, wil ook tussendoor kunnen klappen over een tijdje :D

Training van vandaag:

Squat:
20x20kg
8x45kg
8x60kg
7x75kg - PR
8x75kg - PR
Jeeej, ging lekker! De eerste x 75kg, moesten 8hh zijn, maar ik werd afgeleid, waardoor ik m'n spanning verloor en door m'n benen zakte.. Maar had er anders zeker in gezeten! :D

SLDL:
15x50kg
15x50kg
15x52,5kg - PR
15x52,5kg - PR

Superset 3x:
-Stepups 20kg
-Bulgarian split squat 7,5kg per hand

Chin ups:
11x
9x - VPR
9x - VPR
7,5x - (VPR)
In totaal 2,5 hh meer dan vorige keer

Staand dumbell drukken:
10x10kg
10x12,5kg
10x12,5kg
10x12,5kg - VPR
Heeuhj, vorige week voor het eerst 2x10x12,5kg gedaan, en deze week voor het eerst een derde set erbij.. Had gehoopt op zo'n 6 hh, maar lukte gewoon 10 :D :D

Megaset 3x:
-Flat bench db press 15x12,5kg
-Bent over db row 15x15kg
-Sumo sprong squats 15x10kg
-Side raises 15x3kg

Dit is eigenlijk de training van zondag, maar omdat m'n vriend gisteren wedstrijd had, is de training opgeschoven naar vandaag. En trotssss want het wedstrijdseizoen is goed voor 'm begonnen: 1e geworden gisteren :D

Goed hoor al die PR's :D

Terug
Naar boven