XXL Nutrition

Act like a lady, train like a beast!

Kijk aan Daphne, onwijs gave foto.
Wil ook enorm graag van die oefeningen doen.

je trainingen gaan superlekker zeg
en wat een superstoere foto!

gefeliciteerd trouwens tante Daphne!

Ahh ik zag het al op fb, gefeliciteerd! :D superleuk!!
en heeel gaaf ook die foto haha. Lijkt me ook een episch gevoel, zo'n auto trekken haha :p

Leuke pic :)

• Topic Starter Topic Starter
Kijk aan Daphne, onwijs gave foto.
Wil ook enorm graag van die oefeningen doen.

Thanks! Heb je daar helemaal geen mogelijkheid voor in je sportschool dan? Bij ons ben je altijd welkom he bij PowerBase haha! Is wel echt een leuke afwisseling om te trainen!

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

hahaha vertel dat maar aan je vriend he! ;)
Lief hoor!

Haha, ik hoefde niets te zeggen, hij had het al meteen door :P

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

je trainingen gaan superlekker zeg
en wat een superstoere foto!

gefeliciteerd trouwens tante Daphne!

Hihi thanks Nicky, lieve reactie! :D

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Ahh ik zag het al op fb, gefeliciteerd! :D superleuk!!
en heeel gaaf ook die foto haha. Lijkt me ook een episch gevoel, zo'n auto trekken haha :p

Ja, was zeker echt een gaaf gevoel geeft dat haha! Leuk zo voor de afwisseling ooit! :P En dankjewel :D

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Dankjewel Cynthia, leuk dat je kijkje neemt hier :)

Holy crap, dat is een brute foto zeg :P Dat moet wel heel machtig voelen!! Ik zie mezelf dat nog niet doen zo hier in de straat :P

Ik train in een sportschool vlak bij Arnhem, dat voornamelijk in gericht is op bodybuilding. Sinds ik bij jullie heb getraind ben ik meer de kracht kan ingeslagen. Wat me eigenlijk wel beter bevalt.
Bij jullie kan ik toch ook een strippenkaart krijgen. Dan kom ik in de toekomst wel 1 à 2 keer in de maand jullie kant op. Als ik wat sterker ben :p.

Holy crap, dat is een brute foto zeg :P Dat moet wel heel machtig voelen!! Ik zie mezelf dat nog niet doen zo hier in de straat :P

Haha dankjewel! Ja voelt zeker gaaf! Bij ons komt ook zo af en toe een vrachtwagen langs die de jongens trekken, dus de omgeving kijkt er niet meer echt van op hahaha!

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Ik train in een sportschool vlak bij Arnhem, dat voornamelijk in gericht is op bodybuilding. Sinds ik bij jullie heb getraind ben ik meer de kracht kan ingeslagen. Wat me eigenlijk wel beter bevalt.
Bij jullie kan ik toch ook een strippenkaart krijgen. Dan kom ik in de toekomst wel 1 à 2 keer in de maand jullie kant op. Als ik wat sterker ben :p.

Ah leuk dat je meer op kracht bent gaan richten! Jep we verkopen gewoon strippenkaarten! Wordt best veel gebruik van gemaakt door mensen die wat verder weg wonen! Ennem je hoeft niet sterk te zijn hoor om langs te komen :P Genoeg die vanaf 0 beginnen dus je bent sowieso vergeleken hun sterker haha!

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Vanavond weer geen training helaas.. Dit keer om minder leuk nieuws.. Er is een tumor gevonden bij mij moeders hart.. Geen kwaadaardig gezwel gelukkig, maar ze moet wel een open hart operatie ondergaan.. Heel erg geschrokken en we gaan even een hele spannende periode in weer, maar uiteindelijk komt alles goed! Zondag weer trainen denkik..

Jee meid.. das echt klote om te horen. Zal zeker spannend zijn allemaal. Krijgt ze de operatie al snel?
Sterkte.

Oo nee dat is heel vervelend nieuws, er was al eerder iets ontdekt bij je moeder wat toen niets was? Gelukkig is het niet kwaadaardig heel veel sterkte!

Jee meid.. das echt klote om te horen. Zal zeker spannend zijn allemaal. Krijgt ze de operatie al snel?
Sterkte.

Oo nee dat is heel vervelend nieuws, er was al eerder iets ontdekt bij je moeder wat toen niets was? Gelukkig is het niet kwaadaardig heel veel sterkte!

Ja ben er nog steeds door van de wap.. Vrijdag krijgt ze verder onderzoek, het kan namelijk ook zijn dat haar hartklep lekt.. Geen idee wat dat inhoudt of wat dat voor gevolgen heeft maar dat moesten ze weten voor de operatie.. Hopelijk krijgen we vrijdag ook meer te horen over de datum van de operatie.. Hopelijk zo snel mogelijk, kan maar beter achter de rug zijn allemaal..

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Training van vandaag

Deadlift speed:
20x20kg
8x50kg
8x65kg
10x82,5kg - VPR (Rep out)
5x55kg
5x55kg
5x55kg

Squats:
20x20kg
15x50kg
15x50kg]
15x50kg

Superset 3 x van:
- 15x glute cable extension 20kg
- 15x barbell glute bridge on bench 45kg

Superset 3 x van:
- Calve raises smith machine 60kg
- 20 sprong lunges met 10kg schijf

Op de deadlift na (rep out) overal wat lagere gewichten gepakt dan vorige week.. Ben er met gedachte niet bij, emotioneel, motivatie is ver te zoeken.. Het nieuws zit nog te hoog bij me, hopelijk gaan aankomende week de trainingen wel beter..

Dat gaat spannend worden inderdaad. Kan me voorstellen dat je er niet bij bent met je gedachte.
Ik hoop dat jullie vrijdag duidelijkheid hebben. Als is het dan nog steeds spannend dan komt er toch een soort van rust.
Toch een hele mooie training!
sterkte

Ah shit heftig Daphne :( logisch dat je dan je hoofd niet helemaal bij je training kan houden, dat heeft ook nu niet zoveel prioriteit. Sterkte!

Vervelend nieuws meis! Ik duim voor je dat alles snel weer goed komt! Sterkte!

ow bah! dus nu op je nagels bijten tot vrijdag en dan weet je wat er aan de hand is en hoe nu verder?

sterkte

Wat erg zeg, voor je moeder... Hoop dat je haar wat van jouw kracht kan geven deze week. Sterkte!

Hopelijk is de operatie snel inderdaad, hoe sneller hoe beter, succes vrijdag.

Even doorbijten Daphne, komt goed! :thumb:

Wat heftig voor je Daphne! Ik wens je veel sterkte!

Terug
Naar boven