magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha vertel dat maar aan je vriend he!

Kijk aan Daphne, onwijs gave foto.
Wil ook enorm graag van die oefeningen doen.
hahaha vertel dat maar aan je vriend he!
Lief hoor!

je trainingen gaan superlekker zeg
en wat een superstoere foto!
gefeliciteerd trouwens tante Daphne!

Ahh ik zag het al op fb, gefeliciteerd!superleuk!!
en heeel gaaf ook die foto haha. Lijkt me ook een episch gevoel, zo'n auto trekken haha![]()
En dankjewel 

.Holy crap, dat is een brute foto zegDat moet wel heel machtig voelen!! Ik zie mezelf dat nog niet doen zo hier in de straat
![]()
Ik train in een sportschool vlak bij Arnhem, dat voornamelijk in gericht is op bodybuilding. Sinds ik bij jullie heb getraind ben ik meer de kracht kan ingeslagen. Wat me eigenlijk wel beter bevalt.
Bij jullie kan ik toch ook een strippenkaart krijgen. Dan kom ik in de toekomst wel 1 à 2 keer in de maand jullie kant op. Als ik wat sterker ben.
Genoeg die vanaf 0 beginnen dus je bent sowieso vergeleken hun sterker haha!Jee meid.. das echt klote om te horen. Zal zeker spannend zijn allemaal. Krijgt ze de operatie al snel?
Sterkte.
Oo nee dat is heel vervelend nieuws, er was al eerder iets ontdekt bij je moeder wat toen niets was? Gelukkig is het niet kwaadaardig heel veel sterkte!