AndroidHealthClinic

Act like a lady, train like a beast!

Super die training van je! echt sterk!

enne.. congrats met de overwinning van je vriend! :)

• Topic Starter Topic Starter
wah die db is echt sterk man!
en die plyometric push ups ga ik ook eens proberen, wil ook tussendoor kunnen klappen over een tijdje :D

Hihi dankjewel :D Ja, hopelijk lukt het ons dan over een tijdje haha!

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Dankjewel :D

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Super die training van je! echt sterk!

enne.. congrats met de overwinning van je vriend! :)

Dankjewel Marina! En nog een keer dankjewel haha :D

Jij gaat goed hee!
Heb jij meer plezier met squats of heb je het vaker gedaan dat je squat hoger zit dan je DLs?

En lekker oordoppies in, geen gelul in de gym :)

Jij gaat goed hee!
Heb jij meer plezier met squats of heb je het vaker gedaan dat je squat hoger zit dan je DLs?

En lekker oordoppies in, geen gelul in de gym :)

Thanks! Hoe bedoel je dat mijn squat hoger zit dan mijn deadlift? Deadlift zit op 90 kg haha!

Oh suf, was een SL! Ga je goed in de gaten houden nu hoor, je gaat hard!!

Van harte gefeliciteerd met je vriend! :D En wat een super training heb je weer neergezet!

Wauw, een hoop PR's! En proficiat met je vriend :thumbs:

Sterke training! Chinups doe je non-assisted? Super goed!

Oh suf, was een SL! Ga je goed in de gaten houden nu hoor, je gaat hard!!

Haha ja SLDL ligt wel wat lager! Zou ook wel hoger kunnen dan dit gewicht, maar niet met 15hh haha! Leuk dat je me volgt :D

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Van harte gefeliciteerd met je vriend! :D En wat een super training heb je weer neergezet!

Wauw, een hoop PR's! En proficiat met je vriend :thumbs:

Dankjewel meiden :D

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Sterke training! Chinups doe je non-assisted? Super goed!

Thanks! :D Jep, helemaal zelf haha! Lukt me nu sinds 1,5 maand ofzo.. Heb het geleerd dmv de banden!

Hoelang heb je erover gedaan om zoveel chinups te kunnen en hoeveel kon je er helemaal zelf toen je net begon? Dan heb ik een beetje een indruk hoelang ik nog moet wachten voor ik er een stuk of 5 uit pers haha. Morgen zal ik ze weer ff zonder banden proberen, de laatste x waren het 3 halve.

Hoelang heb je erover gedaan om zoveel chinups te kunnen en hoeveel kon je er helemaal zelf toen je net begon? Dan heb ik een beetje een indruk hoelang ik nog moet wachten voor ik er een stuk of 5 uit pers haha. Morgen zal ik ze weer ff zonder banden proberen, de laatste x waren het 3 halve.

Heb even voor je teruggekeken in mijn logje.. 31 januari kon ik mezelf optrekken met smalle greep & chinups.. (5x).. De week daarna deed ik ze weer en kon er toen wel stuk meer, toen had ik ook meer setjes gedaan.. Ik oefende eigenlijk alleen maar wijde greep met de banden, die kon ik op dat moment 2x10x met paarse band (middelste band) en 6x met de rode band (dunste band). 13 maart kon ik mezelf optrekken met wijde grip, deed er toen wel meteen 7, 6, 5 en 5 herhalingen haha! Dus was waarschijnlijk al eerder gelukt, maar ik had mezelf denk ik een beetje onderschat daarin..

Je had het voor januari dus nog nooit geporbeerd hehe.

Ik pak nu de paarse band. De rode hebben wij trouwens ook :)

Training van vandaag:

Military press:
10x22,5kg
10x25kg
8x27,5kg
8x27,5kg
Hmm 1tje minder dan vorige week :(

Pull ups wide grip:
10x - VPR
9x - VPR
7x
7x
Jeej, 5x meer dan vorige week :D Toen had ik er wel 3 minder dan die week daarvoor, dus t.o.v. 2 weken terug 2 herhalingen meer :D

Plyometric push ups:
7x - VPR
6x - VPR
6x - VPR
6x - VPR
Deze ook 5x meer dan vorige week! :)

One arm db row:
12x20kg
10x22,5kg
8x25kg
8x25kg - VPR (8 hh meer dan vorige week:))

Hyper extension:
15x15kg - VPR
15x15kg - VPR
15x15kg - VPR
15x15kg

Daarna nog auto getrokken! Super leuk! De jongens waren er mee bezig, en wilde dat ook wel eens proberen. Eerste keer zonder touw erbij (waaraan je trekt met je armen) en zonder handrem erop en de tweede keer met touw en met de handrem erop (op stand 1)! Lekkere conditionele oefening zeg en geeft echt een kick! Auto weegt inclusief persoon ruim 1500 kg :D

2yl1w6d.jpg

Laatst bewerkt:
Super leuke foto! En een keer eentje minder als de vorige week maakt niet zo super veel uit he, komt zeker goed !

Nice die pic! :D
Ook sterke training weer!

Superstoer zo'n auto trekken!

Ook altijd handig als je pech hebt ;)

---------- Toegevoegd om 07:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:16 ----------

Pull-ip en MP gaan ook hard trouwens. Hoe heb je wide grip getraind/opgebouwd? Of kon je toen je begon al wat reps?

Super training! die pull ups gaan ook te gek!
Tof die auto trekken!

Super leuke foto! En een keer eentje minder als de vorige week maakt niet zo super veel uit he, komt zeker goed !

Nice die pic! :D
Ook sterke training weer!

Superstoer zo'n auto trekken!

Ook altijd handig als je pech hebt ;)

---------- Toegevoegd om 07:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:16 ----------

Pull-ip en MP gaan ook hard trouwens. Hoe heb je wide grip getraind/opgebouwd? Of kon je toen je begon al wat reps?

Super training! die pull ups gaan ook te gek!
Tof die auto trekken!

Bedankt voor jullie reactie meiden!

En @AbFab, Ik heb met elastieken geoefend en steeds opgebouwd naar een dunnere elastiek. Maar toen ik er achter kwam dat ik mezelf kon optrekken, deed ik wel best wat herhalingen al :)

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Geen training vanavond, wantttt IK BEN ZOJUIST TANTE GEWORDEN :D :D :D

Wat gaaf! gefeliciteerd! Jongetje of meisje?? :)

Terug
Naar boven