Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat spannend worden inderdaad. Kan me voorstellen dat je er niet bij bent met je gedachte.
Ik hoop dat jullie vrijdag duidelijkheid hebben. Als is het dan nog steeds spannend dan komt er toch een soort van rust.
Toch een hele mooie training!
sterkte
Ah shit heftig Daphnelogisch dat je dan je hoofd niet helemaal bij je training kan houden, dat heeft ook nu niet zoveel prioriteit. Sterkte!
Vervelend nieuws meis! Ik duim voor je dat alles snel weer goed komt! Sterkte!
ow bah! dus nu op je nagels bijten tot vrijdag en dan weet je wat er aan de hand is en hoe nu verder?
sterkte
Wat erg zeg, voor je moeder... Hoop dat je haar wat van jouw kracht kan geven deze week. Sterkte!
Hopelijk is de operatie snel inderdaad, hoe sneller hoe beter, succes vrijdag.
Wat heftig voor je Daphne! Ik wens je veel sterkte!
Heb het er nog goed met m'n moeder over gehad en doordat zij zich al iets rustiger er over voelt, voel ik me dat ook! Gewoon even spannend, maar alles komt goed 
5hh minder dan vorige week..

Fijn dat je er nu wat rustiger over bent. Maar het blijft spannend en speelt toch in je achterhoofd mee he.
Minder eten is toch over het algemeen wat inleveren. Maar wel lekker dat het daarna weer goed ging. Want de vpr's volgden daarna mooi wel weer!
Kan een keer gebeuren he dat een oefening niet zo goed ging als de week ervoor, komt de volgende keer zeker goed
En goed dat je inderdaad rustiger bent, komt denk ik wel goed met je moeder als ik het zo lees maar nog steeds erg heftig.
mindere trainingen zitten erbij, niet te veel over inzitten en gewoon doorgaan!
Merk wel dat ik er iets harder voor moet werken nu, dus ik verwacht iets minder van mezelf, maar blijf wel net zo hard of harder doorknallen, want de zomer komt er aaaaaan!!! 
Jammer dat het niet heel lkkr ging maar toch super nette gewichten hoor#jaloers
![]()
Minder eten en privé omstandigheden. Mooie training. Niet te druk om maken.
Vandaag ging het gelukkig wel weer echt goed met trainen!
Gaat al stuk beter!
Probeer er niet te veel bij stil te staan en gewoon lekker door te knallen!Morgen wordt het spannend he meid.
Ik duim voor jullie. Sterkte en knal ze! Geeft ook wel lekkere afleiding he! dat doorknallen.
Succes inderdaad morgen. Het komt goed; en het is fijn als het morgen is geweest en die dag waar je nu wel tegenop zal kijken samen voorbij is.
Lief jullie reacties, doet me goed!
Max zit op 5x90kg, dus heel blij met 10x85! Heb het idee dat ik door de speed deadlifts sterker ben geworden, ondanks het lagere gewicht.. Doe jij het even rustig aan op de deadlifts.
Good job!

Jij gaat echt lekker!!
Die sumo squat + verhoging heb ik ook een tijdje gedaan (die staat nog in mijn log onder kettlebelt deadlift). Echt super oefening!
Voel die zo lekker aan de binnenkant van mijn benen!