AndroidHealthClinic

Act like a lady, train like a beast!

Sterkte!

• Topic Starter Topic Starter
Dat gaat spannend worden inderdaad. Kan me voorstellen dat je er niet bij bent met je gedachte.
Ik hoop dat jullie vrijdag duidelijkheid hebben. Als is het dan nog steeds spannend dan komt er toch een soort van rust.
Toch een hele mooie training!
sterkte

Ah shit heftig Daphne :( logisch dat je dan je hoofd niet helemaal bij je training kan houden, dat heeft ook nu niet zoveel prioriteit. Sterkte!

Vervelend nieuws meis! Ik duim voor je dat alles snel weer goed komt! Sterkte!

ow bah! dus nu op je nagels bijten tot vrijdag en dan weet je wat er aan de hand is en hoe nu verder?

sterkte

Wat erg zeg, voor je moeder... Hoop dat je haar wat van jouw kracht kan geven deze week. Sterkte!

Hopelijk is de operatie snel inderdaad, hoe sneller hoe beter, succes vrijdag.

Even doorbijten Daphne, komt goed! :thumb:

Wat heftig voor je Daphne! Ik wens je veel sterkte!

Dankjewel allemaal! Heel fijn al die lieve reacties van jullie! Gisteren en vandaag is het heel goed gegaan :) Heb het er nog goed met m'n moeder over gehad en doordat zij zich al iets rustiger er over voelt, voel ik me dat ook! Gewoon even spannend, maar alles komt goed :)

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Training van vandaag:

Military press:
10x22,5kg
10x25kg
5x27,5kg
3x27,5kg
Oke dit gaat nergens meer over.. Vorige week 2x8x27,5..

Pull ups wide grip:
10x
8x
6x
4x
Dit gaat ook nergens over.. :P 5hh minder dan vorige week.. ???

Plyometric push ups:
7x
6x
7x - VPR
5x
Deze ging dan wel weer lekker! :)

One arm db row:

12x20kg
10x25kg - VPR
8x25kg
8x25kg
Deze ging dan weer super goed.. In totaal een hele set met 25kg meer en ook meteen 10hh!

Buik:
Hanging leg raises 3x16x
Superman 3x45sec
Superset
Russian twist 30sec.

Op begin ging het minder.. Toen gefrustreerd geraakt ofzo en toen ging het wel weer goed haha. Vanacht heel slecht geslapen en ook weer in kcal verminderd, zal de combinatie wel zijn.. Misschien toch maar eens preworkout proberen..

En denk ook dat ik minder van mezelf moet verwachten nu ik lager in kcal zit.. Hele dag honger gehad :P

Fijn dat je er nu wat rustiger over bent. Maar het blijft spannend en speelt toch in je achterhoofd mee he.

Minder eten is toch over het algemeen wat inleveren. Maar wel lekker dat het daarna weer goed ging. Want de vpr's volgden daarna mooi wel weer!

Kan een keer gebeuren he dat een oefening niet zo goed ging als de week ervoor, komt de volgende keer zeker goed ;)
En goed dat je inderdaad rustiger bent, komt denk ik wel goed met je moeder als ik het zo lees maar nog steeds erg heftig.

mindere trainingen zitten erbij, niet te veel over inzitten en gewoon doorgaan!

Fijn dat je er nu wat rustiger over bent. Maar het blijft spannend en speelt toch in je achterhoofd mee he.

Minder eten is toch over het algemeen wat inleveren. Maar wel lekker dat het daarna weer goed ging. Want de vpr's volgden daarna mooi wel weer!

Kan een keer gebeuren he dat een oefening niet zo goed ging als de week ervoor, komt de volgende keer zeker goed ;)
En goed dat je inderdaad rustiger bent, komt denk ik wel goed met je moeder als ik het zo lees maar nog steeds erg heftig.

mindere trainingen zitten erbij, niet te veel over inzitten en gewoon doorgaan!

Zit er ook niet echt over in over de training.. Ga volgende keer gewoon extra hard knallen :) Merk wel dat ik er iets harder voor moet werken nu, dus ik verwacht iets minder van mezelf, maar blijf wel net zo hard of harder doorknallen, want de zomer komt er aaaaaan!!! :D

Jammer dat het niet heel lkkr ging maar toch super nette gewichten hoor :D #jaloers;)

Minder eten en privé omstandigheden. Mooie training. Niet te druk om maken.

Hoe gaat het meis?

Jammer dat het niet heel lkkr ging maar toch super nette gewichten hoor :D #jaloers;)

Minder eten en privé omstandigheden. Mooie training. Niet te druk om maken.

Dankjewel! :) Vandaag ging het gelukkig wel weer echt goed met trainen!

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Lief dat je het vraagt :) Gaat al stuk beter! :) Probeer er niet te veel bij stil te staan en gewoon lekker door te knallen!

Morgen wordt het spannend he meid.
Ik duim voor jullie. Sterkte en knal ze! Geeft ook wel lekkere afleiding he! dat doorknallen.

Succes inderdaad morgen. Het komt goed; en het is fijn als het morgen is geweest en die dag waar je nu wel tegenop zal kijken samen voorbij is.

Morgen wordt het spannend he meid.
Ik duim voor jullie. Sterkte en knal ze! Geeft ook wel lekkere afleiding he! dat doorknallen.

Succes inderdaad morgen. Het komt goed; en het is fijn als het morgen is geweest en die dag waar je nu wel tegenop zal kijken samen voorbij is.

Ja morgen is alleen nog het onderzoek voor de hartklep en hopelijk ook de datum plannen.. Hoop dat ze de operatie snel plannen, dan zijn we daar ook weer vanaf en kunnen we weer verder :D Lief jullie reacties, doet me goed!

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Training van vandaag

Deadlift speed:
20x20kg
8x50kg
8x67,5kg
10x85kg - VPR (Rep out)
5x57,5kg
5x57,5kg
5x57,5kg
Ging lekker :) Max zit op 5x90kg, dus heel blij met 10x85! Heb het idee dat ik door de speed deadlifts sterker ben geworden, ondanks het lagere gewicht..

Squats:
15x52,5kg
15x52,5kg
15x52,5kg
15x52,5kg

Sumo squat op twee boxen:
3x10x24kg kettlebell

Superset 3 x van:
- 15x glute cable extension 20kg
- 15x hip thrust (on bench) 47,5kg

Calve raises smith machine:
3x15x62,5kg

10x85 kilo DL!??!:eek:

Jij gaat echt lekker!!

Die sumo squat + verhoging heb ik ook een tijdje gedaan (die staat nog in mijn log onder kettlebelt deadlift). Echt super oefening!

Doe jij het even rustig aan op de deadlifts :eek:.
Good job!

Doe jij het even rustig aan op de deadlifts :eek:.
Good job!

Nou dat was ik eigenlijk niet van plan @magnetron haha!
Bedankt voor jullie reacties :)

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Jij gaat echt lekker!!

Die sumo squat + verhoging heb ik ook een tijdje gedaan (die staat nog in mijn log onder kettlebelt deadlift). Echt super oefening!

Thanks meis! Ja lekkere oefening he! :D Voel die zo lekker aan de binnenkant van mijn benen!

wow lekkere deads!!
succes vandaag

Zeker mooie DL!!!! :eek: echt krachtig!

Nicee je rep out op DL

Terug
Naar boven