AndroidHealthClinic

Act like a lady, train like a beast!

• Topic Starter Topic Starter
wow lekkere deads!!
succes vandaag

Zeker mooie DL!!!! :eek: echt krachtig!

Dankjulliewelllll :D

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Training van vandaag:
Speciaal voor mama op moederdag wat (V)PR's gezet haha! :P

Chin ups:
13x - VPR
10x - VPR
9x
8x - VPR
In totaal 3,5 hh meer, dus blij :)

Staand dumbell drukken:
10x12,5kg
10x12,5kg
9x12,5kg
5x12,5kg - VPR

Low row:
12x45kg - VPR
10x45kg
8x45kg

Front raises:
12x4kg
12x5kg
12x5kg
Kan volgende keer wel zwaarder

Db curl:
15x7,5kg - VPR
15x7,5kg
15x7,5kg

Rope pushdown:
12x22,5kg - VPR
12x22,5kg
12x25kg - PR
12x25kg - PR

Mega set:
- Flat bench db press 15 x 12,5kg
- Bent over db row 15 x 15kg
- Side raises 15 x 3kg

- Bent over db row 15 x 17,5kg - PR
- Side raises 15 x 3kg

- Bent over db row 15 x 17,5kg - PR
- Side raises 15 x 3kg

Zitten wat meer (V)PR's bij omdat ik deze training minder vaak doe, alleen als ik tijd heb voor dag extra sporten.. Maargoed, niettemin een hele lekkere training :D

Zo das een mooie moederdag training! hahaha. je hebt vast een stukje meegevochten met je moeder!
Top al die VPR's! Gaat lekker!
Weten jullie nu al wat meer?

Zo jij gaat goed zeg! Bijna elke training pr's ofniet? Heb je tips haha

Nice, gaat wel lekker zo! :)

sterk hoor! zeker die chin up's en veel vpr's :D

lang bezig geweest met je training vandaag? serieus wat volume met die mega set's erbij :)

Mooi weer een aantal VPR's gepakt

Zo das een mooie moederdag training! hahaha. je hebt vast een stukje meegevochten met je moeder!
Top al die VPR's! Gaat lekker!
Weten jullie nu al wat meer?

Haha ja dat heb ik zeker! Thanks!
Ehm ja aankomende woensdag heeft ze een dagopname voor verder onderzoek.. Ze gaan kijken hoe het is gesteld met haar kransslagader (nooit van gehoord maar blijkt belangrijke slagader te zijn?!).. Hopen dat alles goed is daarmee, anders zal dat meegenomen worden in de operatie en wordt het een zwaardere operatie.. Na woensdag zal de operatie gepland worden.. Hopelijk is het snel achter de rug! Thanks for asking :)

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Zo jij gaat goed zeg! Bijna elke training pr's ofniet? Heb je tips haha

Haha ja nog wel :P Ennem tips.. Tja, gewoon knallen hahaha! :P Maar dat hoef ik jou niet te vertellen, aangezien jou progressie super gaat!

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

Mooi weer een aantal VPR's gepakt

Thanks! Jep, i loveeee (v)pr's! :)

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

sterk hoor! zeker die chin up's en veel vpr's :D

lang bezig geweest met je training vandaag? serieus wat volume met die mega set's erbij :)

Dankjewel! :D
Ehm ben er ongeveer 1,5 uur mee bezig geweest.. Kon sneller, maar aangezien m'n vriend (heeft eigen sportschool) altijd op zondag stongman events traint buiten, moet ik het binnen allemaal in de gaten houden, dus moet regelmatig naar de bar om wat te verkopen aan klanten! :P

En die megasets, heeeeerlijk is die! Lekker even alles geven nog op het einde :D

Spannend met je moeder inderdaad. Ik hoop dat de krans slagader schoon is. Dat maakt het in ieder geval iets minder zwaar voor haar. Maar dan alsnog het zijn behoorlijke ingrepen. Sterkte.
en Train ze als het lukt he!

Training van gisteren:

Squat:
20x20
5x45
5x57,5
5x65
4x77,5 - PR
10x70
Moest eigenlijk 5x77,5 zijn, maar voelde echt nog te zwaar.. Terwijl ik wel al 2x8x75kg kan, maargoed geduld geduld geduld!

SLDL:
4x15x55 kg - PR

Superset 3x:
- Glute cable extension 15x20 kg
- Hip thrust (op bankje) 15x50 kg - PR

Superset 3x:
- Calve raises smith machine 15x65 kg - PR
- Bulgarian split squat 12x20 kg

Lekkere training, helemaal gesloopt en nu flink spierpijn!

Even update over voeding etc.. Ben begonnen op zo'n 1850 kcal (na de bulk), toen naar 1700.. Op begin ging het heel snel, toen iets minder naar mijn gevoel.. Dus nu weer wat gedaald, naar ongeveer 1530 kcal, en dat zal ik wel gaan merken denk ik haha!

Wel 2x8x75 maar geen 5x77,5 wat ging er toen zo anders dan nu?
Weer een paar leuke PR's zo te zien ;).

Wel 2x8x75 maar geen 5x77,5 wat ging er toen zo anders dan nu?
Weer een paar leuke PR's zo te zien ;).

Geen idee.. 77,5 lukte ook minder diep.. Misschien ligt het aan de verlaging in kcal of de lange dag die ik heb gehad of ik ging er niet goed genoeg in (maar voor mn gevoel wel).. Dus volgende keer gewoon een nieuwe poging :)

oef dat word afzien met 1530 kcal of niet.

Echt netjes hoor je squat! Wat zou ik blij zijn als ik die 70 kg ATG squat nog eens ga redden. Korte termijn doel is 5 x 60 kg.

Goeie training meis! DL ook goed zeg!! :D

Doe jij eigenlijk ooit trainingen waarin je geen PR's haalt? :p

Pff altijd maar prs bij jou! Lekker hoor! En die Squat komt wel weer. Je bent natuurlijk ook lager in kcal.

Nicee die 77.5 komt er wel hoor weet ik zeker :)

1530....oef.

Wel lekkere train ook al lukte de 77,5 squat niet.
Superveel PR's in je cut (en daar was je bang voor dat dat niet meer lukte).

Succes...

Nice train! Jaloers op dat soort gewichten! :o
Maar zo weinig eten.. oef... ik zou instorten...

oef dat word afzien met 1530 kcal of niet.

Echt netjes hoor je squat! Wat zou ik blij zijn als ik die 70 kg ATG squat nog eens ga redden. Korte termijn doel is 5 x 60 kg.

Ja tot nu toe vind ik het nog wel meevallen die 1530 kcal.. Mijn vriend heeft het voedingsschema zo opgezet dat ik nog best wat mag eten op een dag, maar wel laag in kcal zit. Ik eet bijvoorbeeld bijna elke dag tonijn uit blik (veel eiwitten, geen kd).

Ennem nou ik zou willen dat die 77,5kg ATG was haha, maar mijn squats zijn gewoon parallel (Ik weet hoe sommige hier over parallel denken haha:P). Ga me binnenkort weer focussen op ATG. :)

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:09 ----------

Goeie training meis! DL ook goed zeg!! :D

Doe jij eigenlijk ooit trainingen waarin je geen PR's haalt? :p

Pff altijd maar prs bij jou! Lekker hoor! En die Squat komt wel weer. Je bent natuurlijk ook lager in kcal.

Nicee die 77.5 komt er wel hoor weet ik zeker :)

Dankjewel meiden voor jullie reactie! Super leuk :) Die squat komt inderdaad wel.. Geduld :) En ben al lang blij dat het lukte met het aantal kcal..

Haha ja en wat betreft PR's.. Ik wil altijd meer meer meer :P Weet natuurlijk ook wel wanneer ik het niet van mezelf kan verlangen of wanneer het even mooi geweest is, maar dan probeer ik wel wat anders te verhogen of vpr's..

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:11 ----------

1530....oef.

Wel lekkere train ook al lukte de 77,5 squat niet.
Superveel PR's in je cut (en daar was je bang voor dat dat niet meer lukte).

Succes...

Nice train! Jaloers op dat soort gewichten! :o
Maar zo weinig eten.. oef... ik zou instorten...

Dankjewel! :D Ja ben verbaasd over hoe goed het eigenlijk nog gaat op zo weinig kcal! Moet natuurlijk niet te hard juichen :P En merk ook wel dat ik er echt stukje harder voor moet werken, maar is niet erg!

En 1530 kcal, tja het is weinig, maar zoals ik hierboven ook al heb uitgelegd, is het een goed doordacht schema waarbij ik nog best wat kan eten, maar gewoon heel laag in kcal zit :) En ik hou gewoon in gedachte wat mijn doel is, dan ben ik ook weer helemaal gemotiveerd om vol te houden :)

Parallel is diep zat:p.

Terug
Naar boven